Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kasvojen pesuaine teini-ikään tulevalle tytölle?

Vierailija
19.09.2015 |

Löytyykö marketista hyviä vai täytyykö poiketa apteekkiin?
Isoa iho-ongelmaa ei ole, muutamia näppylöitä nenänpäässä ja siellä täällä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä sieltä apteekista, sieltä löytyy kaikenlaisia puhdistusaineita ja rasvoja. Joskus aikanaan oli mm. sellaista piitä sisältävää "geeliä", jota laitettiin naamaan, annettiin kuivua ja pestiin pois, piti kuulemma auttaa mustapäihin jne.

Vierailija
2/5 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.nivea.fi/products/Face-Care/product-type/cleansing-milk

Mulla oli käytössä tuo Nivean Young -sarja, siitä puhdistusmaito, kasvovesi ja kosteusvoide. Oli myös kuorintavoide satunnaiseen käyttöön. Itse tykkäsin tuosta, vaikka kävin läpi kaikki Lumenet ja Acot yms, ja lukemattoman määrän apteekkituotteita. Nivea piti kuitenkin ihon todella hyvänä (saattaa olla että mulla oli muutenkin hyvä iho), ja sopi vaikka iho on aika herkkä.
Käytän aikuisenakin Niveaa, se suht edullinen mutta hyvä ja luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen apteekin tuotteita. Ja jos saan suositella merkkiä niin usealle ihotyypille sopii Vichyn se vihreä geeli jota myydään pumppupulloissa. Poistaa oikeasti myös meikin kasvoilta hyvin ja jättää ihon raikkaaksi ja kuulaaksi. Tuo ei ole kovin kallis eli jotain 17€:n luokkaa ja se on aidosti hyvin riittoisaa. 

Jos tuote tulee olla edullisempi niin Acolla on melko hyviä kanssa ja eri ihotyypeille ja saman tyyppinen puhdistusgeeli pumppupullossa kun Vichyllä on.

Meillä on usein tuota vichyn tuotetta ja meidän perheeseen kuuluu 5 lasta  joista 3 ovat jo teini-ikäisiä (tyttö+ 2 poikaa) ja tämä yksi ja sama tuote pesee kaikkien kasvot, myös minun eli päästään vähemmällä putelimäärällä ja vähemmällä vaivalla.

Vierailija
4/5 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanin mieto puhdistusgeeli. Perus ruokakauppatavaraa, hyvä ja hellävarainen eikä ole hinnalla pilattu.

Vierailija
5/5 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamedin tuotteet myös hyviä ja edullisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä