Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet tarpeettomia pian?

Kommentit (30)

Vierailija
2/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:40"]Tottakait miehet ovat tarpeettomia jo nyt. Ihmiset ylipäätään ovat tarpeettomia ja koko maapallon voisi vaikka räjäytää. Eikö noilla ranskalaisilla ole parempaa tekemistä?

Minäkin tein muuten spermaa ihan kotioloissa. Sekoitin vanhaa piimää, suolaa ja räkää. Hyvää oli.
[/quote]

kannattaa käydä lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei suinkaan. Yhä tarvitaan miestä tuomaan leipä pöytään perheelle.

Vierailija
4/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:46"]No ei suinkaan. Yhä tarvitaan miestä tuomaan leipä pöytään perheelle.
[/quote]

Jännä, mä olen saanut leipäni ilman narisevia ukkojakin.

Vierailija
5/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, 99% kaikesta minkä näet on miesten valmistamaa.

Vierailija
6/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttaisiin vielä luolissa jos ei olisi miehiä. Mitään tasa-arvoakaan ei olisi jos miesten keksinnöt ei olisi mahdollistaneet sitä että naiset pystyy pärjäämään itsenäisesti tässä maailmassa.

Vierailija
7/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on keskenään mukavampaa, esimerkiksi naisvaltaisilla aloilla. Ei miehiä mihinkään tarvita. Pian nähdään sekin ihme kun ensimmäinen naisroskakuski huristelee.

Vierailija
8/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:41"]

Asuttaisiin vielä luolissa jos ei olisi miehiä. Mitään tasa-arvoakaan ei olisi jos miesten keksinnöt ei olisi mahdollistaneet sitä että naiset pystyy pärjäämään itsenäisesti tässä maailmassa.

[/quote]

Unohdit astiainkuivauskaapin. Tuo huipputeknologinen tuote.

Vierailija
9/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei miestä tarvitse....

Vierailija
10/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä miehenä välittäisi vaikka näkisin kymmeniä suomalaisia naisia tiellä makaamassa. En taatusti kävisi katsomassa "mikä on hätänä". Suomesta en itselleni vaimoa ole se ainakin on varma asia jos mikä. Kaikki samaa sielutonta ja itsetunnotonta mäkätystä.

Vierailija
11/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:48"]

Mä en kyllä miehenä välittäisi vaikka näkisin kymmeniä suomalaisia naisia tiellä makaamassa. En taatusti kävisi katsomassa "mikä on hätänä". Suomesta en itselleni vaimoa ole se ainakin on varma asia jos mikä. Kaikki samaa sielutonta ja itsetunnotonta mäkätystä.[/quote]

Ota=saa? :) Viimeisestä lauseesta ei voi olla sinun kohdallasi kuin samaa mieltä, pahoittelut...

Vierailija
12/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:45"]Nainen joka ei miestä tarvitse....
[/quote]

... on kuin kettu, joka sanoi pihlajanmarjoja happamiksi.

Vierailija
13/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:46"]No ei suinkaan. Yhä tarvitaan miestä tuomaan leipä pöytään perheelle.
[/quote]

Jännä, mä olen saanut leipäni ilman narisevia ukkojakin.
[/quote]

Jännää, minä olen aina saanut spermani ilman narinoita.

Vierailija
14/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:48"]

Mä en kyllä miehenä välittäisi vaikka näkisin kymmeniä suomalaisia naisia tiellä makaamassa. En taatusti kävisi katsomassa "mikä on hätänä". Suomesta en itselleni vaimoa ole se ainakin on varma asia jos mikä. Kaikki samaa sielutonta ja itsetunnotonta mäkätystä.[/quote]

Ota=saa? :) Viimeisestä lauseesta ei voi olla sinun kohdallasi kuin samaa mieltä, pahoittelut...

[/quote]

En halua suomalaista itsetunnotonta post-apokalyptisellä uhrimentaliteetilla varustettua riepua sori vaan. Olen sen verran supliikkimies, että saisin kenet tahanta täällä. Haluan kuitenkin tasoa ja älyä.

Vierailija
15/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:42"]

Naisilla on keskenään mukavampaa, esimerkiksi naisvaltaisilla aloilla. Ei miehiä mihinkään tarvita. Pian nähdään sekin ihme kun ensimmäinen naisroskakuski huristelee.

[/quote]

Naiset tekee työtä valtionvelkaa paisuttaen.Saa nähdä kuinka kauan yhteiskunnalla on varaa tähän "työhön".

Vierailija
16/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:45"]Nainen joka ei miestä tarvitse....
[/quote] niin kyllä miestä tarvitaan suvun jatkamiseen ja naisen tyydyttämiseen. Minulla on kasa miehen korvikkeita sänkyyn mutta ei se ole sama asia kun aito muna N47

Vierailija
17/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:45"]Nainen joka ei miestä tarvitse.... [/quote] niin kyllä miestä tarvitaan suvun jatkamiseen ja naisen tyydyttämiseen. Minulla on kasa miehen korvikkeita sänkyyn mutta ei se ole sama asia kun aito muna N47

[/quote]

Tykkääkö N47 hieman nuoremmista, mutta aikuisista miehistä myös? Olisi ihana kokeilla joskus kypsää naista ;)

Vierailija
18/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi miehiä mailmassa olisi vain lihavia onnellisia naisia. Vitsihän tuo on eikä pidä edes paikkaansa. Useimmat naiset haluaa miehen samoin kuin mies naisen. Tekevät toisensa onnellisiksi, ainakin joksikin aikaa.

Naiset on pahimpia toistensa ulkonäön suhteen. Ystävä on lihonut, iloitaan selän takana. Ystävä on laihtunut, kiukutellaan miehelle. Misseistä en tiedä kuka milloinkin on valittu. Viimeisin jonka varmuudella muistan oli lola odusoga, Kirjoitetaanko se noin? Naiset löytää sitä, tätä ja tuota vikaa misseistä. Monesti on tehnyt mieli sanoa että teillähän on varaa arvostella.

Naiset on toisiaan kohtaan paljon ilkeämpiä kuin miehet. Työpaikoilla se varsinkin näkyy. Muijat riitelee ja haukkuu toisiaan aivan järjettömän paljon. Miesvaltaisilla aloilla esim. raksalla riitoja on harvoin ja ne on yleensä kerran sanotaan ja se on siinä. Yksi nainen joka tuli rakennussiivoojaksi oikein ääneen ihmetteli kuinka mukaa kun siivoojaa kohdellaan ystävällisesti. Sille sitten kerrottiin että jokainen arvostaa kun töitä on paljon helpompi tehdä siistissä ympäristössä. Joka ukko voisi tietenkin siivota mutta siinä olisi äkkiä pomo kysymässä että teetkö töitäsi vai oletko siivoaja?

Vierailija
19/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:41"]

[/quote]

Ei tässä olekaan kyse siitä, etteikö miehiä olisi tarvittu joskus menneisyydessä, vaan, että miehet ovat mahdollisesti tulevaisuudessa tarpeettomia.

Vierailija
20/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:42"]

[/quote]

Naiset tekee työtä valtionvelkaa paisuttaen.Saa nähdä kuinka kauan yhteiskunnalla on varaa tähän "työhön".
[/quote]

Hoidapa sitten itse oma syöpäsi, kyllä se mulle käy. Moro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi