Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin rinnat hirveän kaukana toisistaan?

Vierailija
01.04.2022 |

Siis ovat d kuppia mutta tosikaukana toisistaan. Rintavakoa on turha toivoakkaan vaikka käyttäisi push up liivejä. On nykyään yksi epävarmuuteni

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavakoa on hyvä esitellä silloin kun halutaan palveluksia miehiltä.

Vierailija
22/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toinen on Vaasassa ja toinen Joensuussa.

Moi.

T: Mies Jyväskylästä

Moi moi. Olet välimaastosta.

T. Muuten Helsingistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne tubulaariset rinnat?

Vierailija
24/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyttäneet hyväksenne ihania rintojanne?

Vierailija
25/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin, jos naama on kuin petolinnun perse. Keskittyy se katse rintavakoon.

Vierailija
26/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hirveän näköistä kun naisella rinnat kaukana toisistaan ja roikkuu navassa.

Vierailija
27/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liivien kanssa tosi kivat DD/E.

Ilman liivejä raskaat ja roikkuvat koska painovoima on olemassa.

Rintavako tulee minulle automaattisesti liivit päällä. Siis on aina paidan alla olemassa se näky, mutta en minä ikinä uskaltaisi sitä näyttää julkisesti. En edes kotona halua esitellä rintojani. Näkyvät muutenkin.

Isot rinnat ovat vain yksi puoli kolikkoa.

Pitää tuohon olla myös sopiva pää. Minä näin uusiosinkkuna tiedän että miten saisin miehen ihan heti, mutta en halua sellaista tissimiestä, joka ei muuta minussa näe tai arvosta.

Itse sain niin järjettömästi miesten huomiota/katseita rinnoille kun kerran aidosti vahingossa uusi mekko päästi vaon näkyviin, että se oli todella ahdistavaa. Olin liikkeellä mieheni kanssa, mutta ei se miesten katseita estänyt.

Ei välttämättä oikeasti ole tavalliselle vaatimattomalle naiselle yhtään kivaa semmoinen huomio. Se katselu oli niin paljon julkeampaa ja suorempaa kuin mihin olin tottunut. Se mekko meni heti kierrätykseen.

Vierailija
28/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ovat vartalossa kiinni, etteivät putoa sivulle. Ei väliä.

Vierailija
29/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaahan naiset antiikin patsaita. Näissä naisilla ei todellakaan ole mitään tissivakoa.

Vaan erillään ja nännit vielä sojottavat hieman sivuille.

Terve kauneusihanne.

Vierailija
30/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintasi ovat rumat, liian isot ja perseesi vielä onnettomampi. Jätä jo rauhaa miehet olet surkea tapaus.

Jaha, siellä on taas kuun tukirahat menneet heti ekana päivänä ja nyt kiukuttaa.

31/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hirveän näköistä kun naisella rinnat kaukana toisistaan ja roikkuu navassa.

Tuohan on kauneinta, mitä uhkean upea feminiininen jumalatar voi tarjota! Siis huomattavan suurikokoiset hyvin riippuvat rinnat navassa asti. Ei ole maailmassa mitään sen kauniimpaa!

Vierailija
32/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt silikoneja? Tarpeeksi suuret implantit, niin saat kaipaamasi rintavaon ja itsetuntosi palautuu.

Ne silikonit laitetaan siihen tissin kohdalle. Miten rinnat olis yhtään sen lähempänä toisiaan?

Vai oliko tää läppä, että ilmapallon kokoset tissit niin melkein jo koskettaa?

Vierailija
33/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rintavako on mauttoman näköinen. Vielä siihen sellanen kreppipaperinahka.

Vierailija
34/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa iloinen että en voi samaistua tällätavoin ajattelevien ihmisten ajatusmaailmaan. Minulle rintani, kehoni ja ulkonäköni on täydellinen. Pidän itsessäni kaikesta. Kroppani toimii ja arvostan mistä kaikesta se on selvinnyt ja edelleen pelittää. Enpä siis ole tälläistäkään tullut ajatelleeksi.

Vierailija
35/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itsetunto-ongelmia, kannattaa mennä terapeutin puheille!

Vierailija
36/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa ei olisi tissivakoa, on törkeän näköistä kun tyyliin kaikista paitsi poolokauluksista se tunkee esiin ja näyttää omilla E-kupin rinnoille ja hiuksilla varrella todella mauttomalta. Tämän takia pukeudun yleensä muodottomiin kaapuihin, en jaksa ihmisten katseita. Ja olen kateellinen kauniille rinnattomille vartalolle, joille sopii lähes mikä tahansa vaate ja ei näytä tyrkyltä.

Vierailija
37/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää ihmiset joilla tarve näytellä jotain rinta vakoa ja tatuoinnit, epämääräiset musteläiskät, kiekurat, tekstit tai samean väriset kukkakuviot nahassa ovat toinen ällötys ja halvan likaisen näköistä. 

Vierailija
38/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa ei olisi tissivakoa, on törkeän näköistä kun tyyliin kaikista paitsi poolokauluksista se tunkee esiin ja näyttää omilla E-kupin rinnoille ja hiuksilla varrella todella mauttomalta. Tämän takia pukeudun yleensä muodottomiin kaapuihin, en jaksa ihmisten katseita. Ja olen kateellinen kauniille rinnattomille vartalolle, joille sopii lähes mikä tahansa vaate ja ei näytä tyrkyltä.

Siis hoikahkolla* varrella. - edellinen

Vierailija
39/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elähän nyt. Heitän olan yli ja tissiliivit takapuolella. Eipäs roikukkaan.

Vierailija
40/41 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kuppikoko AA ja rinnat kaukana toisistaan. Yleensä AA-kupin liiveissä on kupit lähekkäin. Tosi kiva ostella rintsikoita.

Itse käytän joogatoppeja joissa on maltilliset pehmusteet jotka tuo pyöreää muotoa eikä nännit loista läpi. Zalandolta löytyy parillakympiltä.