ihmetyttää nyt vähän! kaveri pyysi
siiderille joku ILTA, no mä en välttämättä nyt viitsis lähtee kun olin vasta lauantaina baarissa...
ja ehdotin et tuu kahville joku ilta, niin tän vastaus on, en pääse varmaan mikään ilta!!!!! voi jeesus miten läpinäkyvää, suuttua siitä etten nyt hänenkanssa sinne siiderille voi lähteä, mutta ystävällisesti pyysin kylään kun hän halusi jutella jostain.
minä juu pyysin häntä tässä taannoin kolmena eri kertana ulos, siiderille hän ei päässyt ja sitten ei halunnut lähteä, sanoi suoraan.
minä en kertakaikkiaan nyt kehtaa lähteä ja jättää miestä ja lasta kotiin, että meen siiderille kun vasta olin...
tuo ihminen kyllä suutahtelee välillä tosi oudosti ja joo, minä en kehtaa kysyä siltä suoraan että mikä mättää?
Kommentit (5)
Sama se, ei vähennä asiaa yhtään, suhteuttaa vaan.
Minä kehottaisin sinua itseäsikin miettimään miten ilmennät itseäsi. Mikset " kehtaa" sanoa mitä tunnet ja ihmettelet.
Jotta saisit rehellistä ja mutkatonta palautetta, vaaditaan sitä itseltäsikin!
Vuorovaikutusta pikkuinen, sitä te tarvitsette:)
Toivottavasti asianne selviää!
se että en nyt itse pääse, kun taannoin yritin itse häntä pyydellä 3 kertaa sinne siiderillä eikä hän lähtenyt ja nyt minä en oikeesti voi lähteä, en tahallani ole lähtemättä, vai mikä helvatti?
uskomatonta mutta totta
hänellä on joku persoonallisuus häiriö kun tuollaisesta suuttuu, tai alkkisongelma. onko kaikki asiat ratkasitava siiderin ääressä tai niinkun hän haluaa.
ärsyttävä tyyppi. itse sanoisin kyllä suoraan.
emmä kehtaa siltä suoraan kysyä... säälittävää mut tosi läpinäkyvää toi et eka illalla ite ehdottaa et mennää jonneki ja kun toinen pyytää mieluummin kotiin kylään, niin ei pääsekään, huvittavaa ;)
Entä kaveris?