Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuuli Sannin laulua ja sanoi:

Vierailija
18.09.2015 |

'Mikä Mikki Hiiri siellä laulaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään monesti pehmeistä ja lässyttävistä naisäänistä, mutta tuo menee yli itselläkin. 

Mutta olettekos kuulleet sitä radiomainosta... oliko DNA:n vai kenen - joku puhelinfirma kuitenkin. Tulee ainakin Loop-kanavalta. Jos nainen voi saada miehen tulemaan pelkällä puheella niin tuo on se ääni. Harmi kun en kuuntele radiota kuin työmatkalla autossa niin en viitsi masturboida samalla. 

Vierailija
2/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa terveiset miehelles, fiksu kommentti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anoppi jatkoi: 'Maijanenkin kiemurtelee kuin mato koukussa myötähäpeästä.

Vierailija
4/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies tuli kans tähän siinä vaiheessa ja sanoi että miksi pitää tuolla lailla kimittää. Ei tehny mun mieheen nuori likka mitään vaikutusta. :)

Vierailija
5/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noi oli ihan järkyttävän huonoja, Anssi Kela ainoa jota pystyi kuunteleen. Ihan hirveää kakkendaalia, miten tuommoset nenälaulajat ja honottajat ja nuotinvierestälaulajat voivat olla jotain laulajia?? Toivottavasti tää ohjelma ymmärretään lopettaa tähän kauteen, jos ei parempia artisteja saada vongattua mukaan.

Vierailija
6/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"]Joo, mun mies tuli kans tähän siinä vaiheessa ja sanoi että miksi pitää tuolla lailla kimittää. Ei tehny mun mieheen nuori likka mitään vaikutusta. :)
[/quote]

Ehkä se "nuori likka" ei haluakaan tehdä vanhaan mieheesi mitään vaikutusta, ei miehesi ole hänen kohdeyleisöään.

Vierailija
7/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää myötähäpeää alusta loppuun ainakin tää jakso. Miten tuo Kelan Anssikin on lähteny mukaan tähän! Se sentään osaa soittaa ja tehdä biisejä, laulajana nyt ei kummoinen ole. Pave ei ole koskaan ollut mikään laulaja, Antti Tuisku kuulostaa pikkutytöltä ja noilla naisilla on kaikilla ihan hirveä korvia riipivä ääni, Vilkkumaan ääni on ruma ja räkäinen, Vicky kähisee ja Sannilla on peruna kurkussa ja pyykkipoika nenässä. Räppäriä ei viitsi edes arvostella, kun eihän se edes yritä laulaa, kunhan puhuu ja vinkuu.

Vierailija
8/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin versio kran turismosta on hyvä!

Vierailija
9/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä tämä kausi viimeiseksi tästä formaatista, ainakin toivottavasti. Hyvät artistit oikeiden hittien kanssa ovat kaikki jo olleet, nämä koittaa sitten väkisin vääntää hyvää tunnelmaa samaan malliin kuin aikaisemmilla kausilla. Mutta kyllähän tuo on Neloselle (+ heidän radiokanava Suomipopille yms) tuonut vinot pinot fyrkkaa.

Vierailija
10/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillittikö edes kukaan? Niinkus Jonne-Aaron :D

Vierailija
11/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ollut Sanni ainoa surkea laulaja...eipä tartte perjantai-iltana viettää aikaa telkun ääressä. Tää on nyt nähty..ja ikävä kyllä myös kuultu!

Vierailija
12/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"]

Joo, mun mies tuli kans tähän siinä vaiheessa ja sanoi että miksi pitää tuolla lailla kimittää. Ei tehny mun mieheen nuori likka mitään vaikutusta. :)

[/quote]

Tottakai se sulle sanoo ettei yhtään kiinnostaisi. Todellisuudessa miettii Sannia kun te panette :D Sinä vanha, kateellinen huuhkaja, HAHAHAHAHAAA.

Vierailija
13/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Tottakai se sulle sanoo ettei yhtään kiinnostaisi. Todellisuudessa miettii Sannia kun te panette :D Sinä vanha, kateellinen huuhkaja, HAHAHAHAHAAA.
[/quote]

Ja sua ei mieti kukaan, etkä ikinä tule kenellekkään kelpaamaan, paitsi tietty siksi jakorasiaksi, joka jo olet. Terveisin, Sanniakin nuorempi, kaunis ja ystävällinen neitsyt.

Vierailija
14/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä artisteja pitäisi saada ensi kaudelle, jos sellainen vielä tulee?
Mun lista:
Martti Syrjä
Neon2-Jussi
Irina
Jussi Raittinen
Terhi Kokkonen
Chisu
Sani

Vierailija
15/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ismo Alanko, Marion, Terhi Kokkonen, Laura Voutilainen (eihän se oo ollu jo?), Hector, Anna Puu, Robin, Matti ja Teppo, Arja Koriseva, Krista Siegfrids (ei sillä omia biisejä kyllä ole, mutta hemmetin hyvä laulajahan se on)...siinä olis jotain kaikenikäisille..

Vierailija
16/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:41"]'Mikä Mikki Hiiri siellä laulaa.
[/quote]

Olipa mahtava juttu! Miten sun miehesi osaa lohkaista tuollaisia huippujuttuja! Kylläpä oli hyvä että jaoit miehesi ylivertaisen nokkeluuden tällä palstalla.

Vierailija
17/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ego?

Vierailija
18/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö se on? Mietin, että kuka nobody raiskaa Maijasen biisiä.

Vierailija
19/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:52"]Ai sekö se on? Mietin, että kuka nobody raiskaa Maijasen biisiä.
[/quote]ainakin aivovapaalla

Vierailija
20/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanni oli hyvä. Kirkas ääni ja tunne välittyi esityksestä.

Paven ääni ei oikein riittänyt revittelyyn ja Vilkkumaa ei tuonut biisiin mitään uutta.

Muut esitykset oli ihan nautittavia ja hauskoja. Kela veti ammattitaidolla, vois olla vaikka sen omalta levyltä tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi