Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien ihmisten ostoskärryjen sisältö

Vierailija
18.09.2015 |

Av.n innoittamana olen alkanut kyylätä ylipainoisten (sairaalloisen lihavien) ostoskärryjen sisältöä.

Hurjaa. On karkkia, suklaata, paljon erilaisia patukoita, limpparia, sipsejä, pitsaa suuret määrät. Ja kärry täynnä tätä paskaa.

Samalla rahalla saisi vähintään viikon terveelliset ruuat.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:01"]

Av.n innoittamana olen alkanut kyylätä ylipainoisten (sairaalloisen lihavien) ostoskärryjen sisältöä.

Hurjaa. On karkkia, suklaata, paljon erilaisia patukoita, limpparia, sipsejä, pitsaa suuret määrät. Ja kärry täynnä tätä paskaa.

Samalla rahalla saisi vähintään viikon terveelliset ruuat.

[/quote]

Kiitos sinulle, teet tärkeää työtä :)

Vierailija
22/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:55"]Mä otan aina ostoskorin ja ahda sen täyteen ihania herkkuja ja aina eri sorttia. Kun jonkun kaupan herkut on maisteltu läpi niin siirryn toiseen kauppaan. Siksi ostoskorin että menen usein heti samalla kauppareissulla toiseen kauppaan hakemaan ne tuoreet pullat ja muut namut. Tuntuu että menee vähemmän rahaa tällätavalla kun ei osta heti ostoskärryllistä yhdestä kaupasta vaan kahdesta tai kolmesta korillisen jokaisesta. Näin löytää myös uusia herkkututtavuuksia sillä eri kaupoissa on hieman eri herkkuja. No karkit tietty aikatavalla samoja.
Ei näin säästöä tietenkään tule mutta hyvä on taloudellinen tilanteeni ettei se haittaa.
Rakastamme mieheni kanssa toisiamme ja nautimme seksistä aivan valtavasti tämän herkutteluharrastuksemme lisäksi.
Mieheni kyllä ostaa samasta kaupasta kerralla kaikki herkut. No onhan hänellä voimaakin enemmän ostoksia kantamaan.

Tässä ideaa heillekin jotka tuntevat itsensä haluttomiksi ja kyllästyneeksi rakkauselämäänsä. Herkuttelu myös lisää suunnattomasti seksuaalisia haluja eikä siitä mitään haittaa ole ainakaan meille ollut tästä suunnattomasta herkkujen syönnistä.
No rahahuoliakaan ei ole. Onhan herkuttelu hieman kallista. Vielä kun laskee ravintola syömisemme siihen. Mutta elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Kaunista syksyä kaikille! Ihan oikeasti!

[/quote]
Yöks. Kuinka rakastelu onnistuu sairaalapedissä sydänkohtauksen jälkeen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeastaan aika hauskaa. Kun menemme tänään ostoksille kauppaan tulee mukaan mun tikun laiha mieheni. Mä olen ylipainoinen, mutta laihtunut jo 25 kiloa. Meidän kärryissä on karkkia lapsille. Jotain pullaakin siellä on varmasti ja myös limua.

Mutta kärrystä löytyy aina paljon kasviksia ja hedelmiä, lihaa ja kanaa ja kalaa. Leikkeleitä ja ja juustoa.

Ne herkut ovat murto-osa kaikkeen muuhun verrattuna.

Vierailija
24/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten ap seuraava taso av-mamman diplomikoulutuksessa on mennä ystävällismielisesti ohjeistamaan sitä pyöreähköä ja hieman ryhditöntä tyyppiä ottamaan pullan tai patukan sijaan parsaa tai varsiselleriä.

Vierailija
25/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ostoksia t,42kg :D

Vierailija
26/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:06"]

Jos vielä tarkemmin katsot, niin alipainoisilla on täysin samaa kamaa korissa.

Säälittävimpiä ovat ne fitness-mammat, jotka ostavat jonkun proteiinituotteen ja pullaa paistopisteeltä.

t. kassatäti

[/quote]

Kaupassa huomattavan hoikat naiset löytää yleensä karkki- tai siiderihyllyltä, yleenäsä hihnalle putoaa myös muutama aski röökiä.

Hokkuus ei todellakaan kerrro siitä että olisi terveelliset elintavat.

t.mies

Vierailija
27/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävimpiä ovat ne fitness-mammat, jotka ostavat jonkun proteiinituotteen ja pullaa paistopisteeltä.

t. kassatäti

[/quote]

Mitäs säälittävämpää se on. Kai ihminen nyt yhden pullan voi ostaa, vaikka treenaakin.

Vierailija
28/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:33"]

t. kassatäti

[/quote]

Mitäs säälittävämpää se on. Kai ihminen nyt yhden pullan voi ostaa, vaikka treenaakin.

[/quote]

Lulterilaisen elämänkatsomuksen mukaan elämän pitää olla kärsinmystä, muuten se ei ole oikeaa ja hyvää elämää. Kovaa työtä, ei huvityksia, saati herkkuja.

Vierailija
29/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:12"]

Tää on oikeastaan aika hauskaa. Kun menemme tänään ostoksille kauppaan tulee mukaan mun tikun laiha mieheni. Mä olen ylipainoinen, mutta laihtunut jo 25 kiloa. Meidän kärryissä on karkkia lapsille. Jotain pullaakin siellä on varmasti ja myös limua. Mutta kärrystä löytyy aina paljon kasviksia ja hedelmiä, lihaa ja kanaa ja kalaa. Leikkeleitä ja ja juustoa. Ne herkut ovat murto-osa kaikkeen muuhun verrattuna.

[/quote]

Yleensä ylipainoiset vielä tunkee lapsillensa karkkeja ja limuja aivan innoissaan, kun ne olisi jotain lapsille kuuluvaa normiruokaa ja ilman niitä lapsi ei voisi olla

Vierailija
30/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:18"]

No minä olen sairaaloisen lihava, ja ostan kyllä koko perheelle ruokaa, ei tarvi kuvitella että mä vedän kaikki itse. Kaks kasvavaa poikaa ja iso lihansyöjämies odottaa kotona että raahaan selkä vääränä kaupasta kaikkea syötävää.

[/quote]

Toivottavasti et omalla esimerkillä kasvata lapsistasi ylipainoisia. Jos sinä olet jo sairaalloisen ylipainoinen, niin älä siirrä jälkipolville.

Vierailija
31/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:24"]Ostos kori riittää mulle.
[/quote]

Ja kun vielä oppisit kirjoittamaan, niin hyvä tulee. Ostoskori, ostoskori jne.

Vierailija
32/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön normiruokaa ja sen päälle herkkuja jonkin verran, esim kourallisen karkkeja + pullan / pv., ihan miten mieli tekee. Kerran pari viikossa syön pitsaa, hampurilaista jne... Painoa 62 kg, pituutta 172cm. Tulen ja menen edestakaisin koko päivän, sohvalla en ehdi istuskella. Kolme pienehköä lasta, eikä mitään vatsamakkaroita. Usein ihmiset hämmästyy, kun kärryilen pienimmän kanssa ja keskustelun lomassa kerron tapaamalleni uudelle ihmiselle, että on mulla näitä lapsia vielä kaksi lisääkin. Ihmiset kun tuntuvat luulevan, että kuopus on eka. 

Kai mulla on hyvät geenit, kun tuntuu, että mitä vaan voin syödä. Tässä iässä vielä, olen lähes 40 :)

Vierailija
33/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:33"]

t. kassatäti

[/quote]

[/quote]

mä ainakin liikun sen huoksi, että voi sitten niitä herkkujakin syödä. Jos en liikkus, alkas herkut näkymään.

Vierailija
34/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaalloisen ylipainoinen, eikä ostoskärryni ikinä ole täynnä tätä mitä ap sanoo. Helppohan se on olettää, että kun on lihava niin ei syö muuta kuin herkkuja? Itse ainakin ylipainoni olen saanut ihan puhtaasti siitä, että ruoka-annokseni on ihan liian suuret. En siis vedä kaksin käsin pizzaa, karkkia ja sipsiä.

Vierailija
35/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jopa hiukan huvittavaa, että kun joku kertoo nähneensä ylipainoisen ostoskärryissä pelkkää ravintoköyhää ja energiarikasta ruokaa, tulee lauma akkoja meuhkaamaan, että aivan varmasti oli vain yksittäinen kerta kun moista ostaa ja oikeasti nakertaa pelkkiä porkkanoita.

Ikävä fakta kuitenkin on se, että ihmisen ulkonäöstä voi aika pitkälti päätellä mitä tämä syö. (Joo, ja ennen kuin joku katsoo asiakseen tulla ilmoittamaan, että ylipaino ei kerro mitään ruokailutottumuksista, älä vaivaudu). En jaksa uskoa, että kaikki ne ylipainoiset ja sairaan näköiset ihmiset ovat vain tämän yhden kerran päättäneet ostaa sitä epäterveellistä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi