Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hiusten kasvu vs imetys ja hiusten lähtö

Vierailija
18.09.2015 |

Minulle kasvanut nyt raskauden aikana upeat, pitkät hiukset. Ovat yli puolen selän ja todella hyväkuntoiset.

Onko nyt sitten odotettavissa, että hiukset harvenevat ja menevät huonoon kuntoon synnytyksen jälkeen?

Eli jäänkö odottamaan tuota sulkasatoa vai olisiko hyvä leikata hiukset lyhyemmiksi ennen synnytystä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yksilökohtaista.

Vierailija
2/4 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa, ei minulla ainakaan lähtenyt hiukset synnytyksen jälkeen, vaikka raskaana ollessa kasvoivatkin poikkeuksellisen hyvin. Raskausaikana hiukset eivät rasvoittuneet, mutta nyt 2kk synnytyksestä on rasvoittuminen palannut raskautta edeltävälle v-mäiselle tasolle..:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnytyksen jälkeen huolehdit riittävästä ravinnon saannista niin hiukset pysyvät suurella todennäköisyydellä. Mutta jos nopeasti olet taas takaisin "omissa mitoissasi" niin sulkasato on taattu. Tietysti vähän että kumpaa pidät tärkeämpänä...

Vierailija
4/4 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte leikata. Mulla kasvoi eka raskauden aikaan pitkät, paksut hiukset, paljon nopeammin mitä yleensä, eikä tullut sulkasatoa imettäessä (imetin vuoden), vaikka olin omissa mitoissa jo muutama päivä synnytyksen jälkeen.
Toisessa raskaudessa kasvoi hitaammin ja oli huonokuntoisemmat, ja nyt myös imettäessä ovat huonokuntoiset. Ei ne tosin irtoile sen enempää mitä yleensä. Kynnet on molempien imetysten aikana ollu ihan huippukunnossa, jännä homma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän