Pitäisi perustaa katkerien sinkkujen tukiryhmä
Kommentit (39)
Missä tilanteessa 19 olet naisille kahveja ehdotellut?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:10"]
Ainiin ja olen myös "ärsyttävä", koska olen iloinen ja melko puhelias. -16
[/quote]
Täällä toinen "ärsyttävä"!
[/quote]
Minä elän kuulemma pilvilinnoissa, koska olen myös iloinen, ja yritän suhtautua asioihin positiivisesti...
Käyn vain lenkillä ja kirjastossa. Eipä hirveää tunkua seuraani ole. Minua kyllä katsotaan, mutta siihen se jää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:18"]
Käyn vain lenkillä ja kirjastossa. Eipä hirveää tunkua seuraani ole. Minua kyllä katsotaan, mutta siihen se jää.
[/quote]
Olet nainen?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:17"]
[/quote]
Lukiossa, yliopistossa välitunneilla ja tunneilla, harrastuksissa myös sekä harvemmin baareissa ja yökerhoissa. Aloitteita olen tehnyt niille joihin olen jo vähän tutustunut niin ettei ihan tuntematon ole. Jatkuvan ala-arvoisen kohtelun jälkeen en ole enää uskaltanut tehdä aloitteita kasvokkain, ja kokeilin nettideittejä pitkään mutta siellä en saanut vastauksia viesteihini enkä viestejä. Ulkonäöstähän se johtuu, olen jo nuoresta pitäen ollut urheilullinen mutta ilmeisesti naamani on vastakkaisen sukupuolen mielestä kamala, mitä muuta se voisi olla.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:17"]
[/quote]
Lukiossa, yliopistossa välitunneilla ja tunneilla, harrastuksissa myös sekä harvemmin baareissa ja yökerhoissa. Aloitteita olen tehnyt niille joihin olen jo vähän tutustunut niin ettei ihan tuntematon ole. Jatkuvan ala-arvoisen kohtelun jälkeen en ole enää uskaltanut tehdä aloitteita kasvokkain, ja kokeilin nettideittejä pitkään mutta siellä en saanut vastauksia viesteihini enkä viestejä. Ulkonäöstähän se johtuu, olen jo nuoresta pitäen ollut urheilullinen mutta ilmeisesti naamani on vastakkaisen sukupuolen mielestä kamala, mitä muuta se voisi olla.
[/quote]
No höh :( en minä ainakaan nyrpistele jos joku tulee fiksusti juttelemaan
Viihdyn sinkkuna, enkä kaipaa parisuhdetta. Ainoa mikä tässä sinkkuudessa ärsyttää on joidenkin alentuva tai vähättelevä suhtautuminen. Ajatellaan kai, etten saa puolisoa, ja siksi olen yksin. Puoliso nostaa kyllä ihmisen statusta joidenkin, vähän tyhmempien, ihmisten silmissä. Puolisoton on puolikas ihminen. Työelämässä olen harkinnut jopa sormuksen pitämistä nimettömässä. Toinen ärsytyksen aihe on treffikumppanien tuputtaminen ja sokkotreffeille ylipuhuminen. Please, keskittykää niihin omiin suhteisiinne ja hoitakaa niitä.
Ikisinkkuna naisena sen on hyvin vuosien mittaan huomannut miten ihmisten suhtautuminen muuttuu kun kerron etten seurustele. Enkä ole kertonut edes sitä, että suhteita ei ole ollut koskaan vaan vastannut ihan tavallisesti siihen ohimennen esitettyyn kysymykseen, että 'seurusteletko?' olevani sinkku. Erityisesti miesten suhtautuminen on kummallista.
En sanoisi olevani katkera, koska tiedän hyvin etten suhteeseen ole kelvannut ja tähän on tottunut aika perusteellisesti jo.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:24"]
Ikisinkkuna naisena sen on hyvin vuosien mittaan huomannut miten ihmisten suhtautuminen muuttuu kun kerron etten seurustele. Enkä ole kertonut edes sitä, että suhteita ei ole ollut koskaan vaan vastannut ihan tavallisesti siihen ohimennen esitettyyn kysymykseen, että 'seurusteletko?' olevani sinkku. Erityisesti miesten suhtautuminen on kummallista.
En sanoisi olevani katkera, koska tiedän hyvin etten suhteeseen ole kelvannut ja tähän on tottunut aika perusteellisesti jo.
[/quote]
Miksi et kelpaa suhteeseen?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:39"]
[/quote]
[/quote]
Vähän vaihdelut miehistä riippuen syyt, mutta useimmiten olen liian tylsä ja introvertti. Ts. viihdyn eniten kotona, näen kavereita harvoin ja harrastuksenikin ovat tylsiä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:44"]
[/quote]
[/quote]
Vähän vaihdelut miehistä riippuen syyt, mutta useimmiten olen liian tylsä ja introvertti. Ts. viihdyn eniten kotona, näen kavereita harvoin ja harrastuksenikin ovat tylsiä.
[/quote]
Mikähän on tylsä harrastus? Itse tykkään lukea, katsella elokuvia ja joogata. Nekin varmaan ovat tylsiä. :D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]
Tänäänkin yksi mies sanoi minua totiseksi, koska en ollut suunnitellut sen kummempaa viikonlopulle. Myös toinen ihmetteli, että miten en tee muuta kuin käyn treenaamassa, kokkailen jotain hyvää, ulkoilen, luen tms. Olen siis liian tylsä miehille.
[/quote]
Vaimo materiaalia. Voin keksiä kyllä kaiken hauskanpidon ja kivan tekemisen, mistä tykkäät?
On tämä kyllä ihmeellisistä kun miehet ei löydä naisia ja toisin päin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikähän on tylsä harrastus? Itse tykkään lukea, katsella elokuvia ja joogata. Nekin varmaan ovat tylsiä. :D
[/quote]
Luen paljon kirjoja ja katson elokuvia, käyn satunnaisesti eri tapahtumissa/konserteissa, harrastan eri liikuntalajeja (ei mitään mediaseksikkäitä kiipeilyjä tai tankotansseja, vaan käyn salilla ja satunnaisesti eri liikuntakursseilla).
Ei noi musta ole tylsiä, mutta paha itse sanoa jos niistä nauttii...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:17"]
[/quote]
[/quote]No eti samanlainen nainen. Hyvä kroppa, outo naama. Meitä kyllä löytyy :D
Vähän ohis mutta mulle aletaan usein lohduttamaan että kyllä se joku vielä tulee vastaan. Ja että heti tiedetään että tuo on sinkku. Öö, vaikka olen erinäköinen kuin sinä niin mulla on hyvä itsetunto. Ei se että sun mielestä olen ruma naamanen tarkota etteikö mulla ole itsevarmuutta ja älyä ja ettenkö olisi rohkea. Tykkään siitä että jahtaan miehiä. Voi olla että mulla on jopa enemmän kokemuksia miehistä kuin sulla. Ja mun vastaus usein on että en kyllä jaksais mitään miestä muutoinkaan. Siis olisin sitten miss suomen näköinen tai haudankaivaja niin ajattelisin samoin. En halua miestä. ÄLÄ TULE SÄÄLIMÄÄN MINUA, TAI SUHTAUDU ALENTUVASTI. Mikä näitä ihmisiä vaivaa jotka kuvittelee olevansa toisen yläpuolella. Jos sille tielle lähetään niin teen sen mitä yleensä teen, eli nain sun miestä.
Alentuvuus on toistuvaa. Kun kertoo olevansa sinkku, usein seuraa joko 1) etsitkö kumppania? tai 2) mikset seurustele? -kysely. Että ihanko totta kerron, että olisi kiva tapailla joskus miestä ihan normaalisti, mutta eläessäni on pyydetty kaksi kertaa oikeille treffeille ja loput miehet vonganneet yöaikoihin vain seksiä... :D Minkäs sille tekee kun ei ole vaimomatskua.
t. se aiempi liian tylsä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luen paljon kirjoja ja katson elokuvia, käyn satunnaisesti eri tapahtumissa/konserteissa, harrastan eri liikuntalajeja (ei mitään mediaseksikkäitä kiipeilyjä tai tankotansseja, vaan käyn salilla ja satunnaisesti eri liikuntakursseilla).
Ei noi musta ole tylsiä, mutta paha itse sanoa jos niistä nauttii...
[/quote]
Nuohan ovat ihan tavallisia harrastuksia. En nyt oikein usko sua.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:10"]
Ainiin ja olen myös "ärsyttävä", koska olen iloinen ja melko puhelias. -16
[/quote]
Täällä toinen "ärsyttävä"!