Voiko juttu toimia 10 v nuoremman kanssa
Mätsäsin tinderissä nuoremman miehen kanssa. Treffit on edessä mutta voiko juttu toimia jos itse oon jo 40 ja mies 30v vuotta? Molemmat ollaan lapsettomia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin mielenkiintoista tietää mitkä ovat ne ikäerot joissa parisuhde todennäköisesti vielä toimii hyvin, noin yleisesti tietenkin ja onko nainen vai mies se nuorempi/vanhempi?
Mielenkiintoinen aihe jollekulle tutkia?
M30 N40 miksei toimisi, mutta kuinka suhteen dynamiikka… toimii jos M40 N30 jne.
Mielenkiintoista eikö?
Tutkitusti parhaiten toimii parisuhteet, joissa ikäero on yhden vuoden suuntaan tai toiseen.
Ei väliä, kumpi vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Noin päin se mulle toimii. En valita. En ikäpäivönä voisi ottaa 10v vanhempaa miestä.:D
Mietin vaan miehen kannalta voiko kiinnostua jo lähes keski-ikäisestä.Ap
En minäkään voisi ottaa 10 vuotta vanhempaa miestä eikä onneksi tarvikaan, kun minuun ihastuu ja lähestyy lähinnä nuoremmat.
Palstamiesten taso on usein sen verran huono, että saavat vain naisia jotka eivät ikäänny kauniisti, ja sieltä kumpuavat nämä heidän mielipiteensä siitä miten naiset rupsahtabat jo nuorena yms :D
Kertovat yleensä vain omasta tasostaan näillä jutuillaan…
Kokemusta ei ole 10v nuoremmasta, mutta olen ollut 10v vanhemman kanssa naimisissa jo sen 10v, eli päättelisin, että voi.
Persoonistahan se on aika pitkälti kiinni, minä olen ollut aina vähän vanha sielu, ja puolisoni oikeastaan on vanhemmasta iästään huolimatta meistä se nuorekkaampi. Myös ystäväni ovat pääosin itseäni reilusti vanhempia.
30-40 ovat vielä sellaiset ikävuodet, että ei siinä välttämättä mitään niin hirveän järisyttävää tapahdu, joka ns. lisäisi kypsyyttä tai muuttaisi elämäntilannetta jotenkin merkittävästi, jos siinä ei ole sitä perhettääkään perustettu. Pääsääntöisesti voisi sanoa, että 20v ja 30v ikäero on "isompi", koska usein se parikymppinen vasta aloittelee itsenäistä elämäänsä ja hakee omaa paikkaansa yhteiskunnassa, kun taas kolmekymppinen on usein ehtinyt jo opiskella, luoda uraa, kerätä ehkä vähän varallisuutta ja muutoinkin elämä alkaa olemaan jo vakiintuneempaa. Mutta tilannekohtaista kaikki, hyvin voi toimia.
Jos ei toimi, vika on jossain muualla kuin ikäerossanne.
SE EI TOIMI: Niin päin, että Nainen on miestä Vanhempi.
Kyllä katsotaan kieroon Jos ei ole mikään Julkkiskaan, niin no Katri Helenalla on monta vuotta nuorempi mieskaveri, eikä katsota kieroon!
Tämä Katri Helena on , vain yksi esimerkki, julkkis naisista joilla on Paljon nuorempi mies ..
Mutta auta armas! Jos olet Tavis nainen ,
Jo katsotaan kieroon.
Ja jos on nainen vanhempi kun mies ja Eikä ole uskovainen!
Muuten on kyllä , raitis ja uskollinen.
Saat sellaisen Leiman itsellesi ,
Jaa saat kuulla, jatkuvasti pilkka huutoja tai pahoja katseita.
!
Näin on !
Että nainen Ei saa itseään nuorempaa miestä katsoa,
Jos ei ole julkkis .
Joo jos vielä on pikku palkkanen akka ja ei ole uskovainen kun mies niin sinua pidetään synti pukkina!
Jos mies sattuu olemaan Vielä Taiteellinen Taitelija ammatiltaan .
Niin eikä tavis Nainen saa, olla enää julkkis miehen ystävä, vaikka olisi tuntenut tämän Lapsesta saakka!
Kyllä se niin vaan on !
Että raitista, kunnollista , naista ei arvosteta .
Kai pitää muuttua kovaksi jätkämäiseksi kaikki naiset , ei enää kilttiä, vaan 🪖🥷Pitänee muuttua kova myönteiseksi.
🪖🥷
Itse olen 43 vuotias mies ja tyttöystävä on 18 vuotias, no seksi on hyvää ja pirun tiukka tavara on isolle vehkeelle mutta jutut on kyllä tosi lapsellisia minun mielestä. No eipä asuta yhdessä niin kestää niitä juttuja muutaman kerran viikossa
Olen naimisissa yhdeksän vuotta nuoremman miehen kanssa. Meillä oli tavatessa samankaltainen elämän tilanne. Emme halua lapsiakaan, joten sekään ei aiheuta ongelmia.
No eipä tyypistä ole pariin pv kuulunu mitään. Taisi olla ikäero liikaa
AP
10 vuotta nuorempi nainen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Voisi olla enemmänkin.
Voi toimia ihan yhtä hyvin kuin olla toimimatta, ei se ikäerosta ole kiinni.
Mahdollisuudet on varsinkin kun olette lapsettomia.
Olen 40-vuotias nainen ja kumppanini on 32-vuotias mies. Olemme olleet yhdessä 9 vuotta. Tavatessamme olin juuri eronnut kahden alle kouluikäisen lapsen työssäkäyvä äiti, mies oli opiskelija.
Ainut, jota ikäeromme on häirinnyt, oli miehen äiti - eikä juuriongelma ollut ikä numerona vaan minun aiempi eletty elämäni eli lapset.
Voi toimia. Toimi nopeasti jos haluat perheen.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/alkoholismin-varjo-…
No tuossa kuvassa esim. pitkään yhdessä ollut pariskunta, nainen 54v ja mies 45v.
Ikäero ei näy, kuten ei useinkaan pareilla joilla sitä on.
Vain totaalinen typerys kuvittelee kaikkien naisten ja kaikkien miesten menevän jotain samaa linjaa ulkoisesti ja henkisesti iän myötä.
PS. Myös Zlatanilla on yli 10 vuotta vanhempi nainen, ollut jo kauan. Ei näytä huonolta.
Muutenkaan 10 vuoden ikäero ei ole mikään erikoisista erikoisin, kumpaankaan suuntaan.