Naiset onko tässä karismaattinen mies?
Mitä tekisitte jos videolla olevan näköinen mies tulisi baaritiskillä istumaan sinua vastapäätä?
Kommentit (44)
Tarjoilisin haänelle pyytämänsä juoman.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että jos mies näyttää komealta ja treenaa niin naiset hyökkää heti haukkumaan porukalla? Kateutta?
Ylimielinen ilme, tupakan poltto, mauton vaatetus, baaritiskillä, ei mielestäni edes komea. Mitähän hänessä kadehtisin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että jos mies näyttää komealta ja treenaa niin naiset hyökkää heti haukkumaan porukalla? Kateutta?
Treenaa ja tupakoi, mikä järki? Tuo mies haisee pahalle ja ulkonäkökin menee tupakoinnin takia. Mies vaikuttaa yksinkertaiselle eikä se sytytä minua.
Jälleen mies, joka on miesten eikä naisten ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä tuon näköinen jos olisi älykäs/tunneälykäs, kannattaisi tasa-arvoa ja puhuisi muustakin kuin salilla käymisestä.
Kukaan alfa nainen tai mies ei kannata tasa-arvoa
mies54v
Haluan mieluummin komean ja menestyvän tasa-arvon kannattajan kuin "alfan" jotka usein ovat elämän koululaisia.
Kaikkea sitä kuulee. Taidat olla hyvin nuori.
mies54v
Elämää on vielä selvästi enemmän edessä kuin takana. En kuitenkaan usko että vanhanakaan olisin niin epätoivoinen että kiinnostuisin semmoisesta "alfasta".
Vierailija kirjoitti:
Komealta näyttäminen ei ole ongelma. Tässä kuitenkin taidettiin kysyä, onko tuo videon mies karismaattinen ja naisille karismaattisuus voi rakentua paljon muustakin kuin siitä, että olet komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaa ja tupakoi, mikä järki? Tuo mies haisee pahalle ja ulkonäkökin menee tupakoinnin takia. Mies vaikuttaa yksinkertaiselle eikä se sytytä minua.
Höpöhöpö puhetta taas. Olen huomannut tällä palstalla että naisilla on tapana mollata miehiä jos ne ovat hyvännäköisiä ja treenaavat kroppaa. Kateutta se on kun itse ovat pulleroita?
RIP Billy Herrington 😢.
Ass we can!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komealta näyttäminen ei ole ongelma. Tässä kuitenkin taidettiin kysyä, onko tuo videon mies karismaattinen ja naisille karismaattisuus voi rakentua paljon muustakin kuin siitä, että olet komea.
Nyt puhuttiin ulkonäöstä ja olemuksesta, vaikea ottaa kantaa hänen luonteeseen joka ei näy videon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö puhetta taas. Olen huomannut tällä palstalla että naisilla on tapana mollata miehiä jos ne ovat hyvännäköisiä ja treenaavat kroppaa. Kateutta se on kun itse ovat pulleroita?
Tupakointi nyt pilaa treenaamisen, sori vaan. Miehet nyt itse ihastuvat tuollaisiin miehiin eikä tuollainen kiinnosta minua millään tavalla. Tuollaisella vaatetuksella nyt ei mennä minnekään muualle kuin treeneihin, ei sovi baariin.
Siinä voisi hetken päästä huomata että tuo mieshän puhuu aika paljon itsestään.
Muuten monet naiset kyllä intuitiivisestikin hakevat sellaista jännempää miestä joka pystyy tiukan paikan tullen suojelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voisi hetken päästä huomata että tuo mieshän puhuu aika paljon itsestään.
Muuten monet naiset kyllä intuitiivisestikin hakevat sellaista jännempää miestä joka pystyy tiukan paikan tullen suojelemaan.
Suojelemaan? Ekaksi tuosta miehestä tulee mieleen, että naisystävä siinä joutuu nyrkkien kohteeksi.
Ei mua vastapäätä baaritiskillä voi olla kuin paikan työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Karismaattisuus on muutakin kuin ulkonäkö.
Nimenomaan, itseasiassa karisma ei juurikaan ole ulkonäön kanssa tekemistä.
Ei kyllä yhtään sytytä ja hyi kun vielä tupakoikin. En haluaisi olla hänen läheisyydessään.
Ei tatuoinneille
Ei korviksille
Ei alkolle ja tupakalle
Ei hihattomalle paidalle
Ei ylimieliselle ilmeelle
Ei liialle bodaukselle
Ei.
Oisko tota jossain kuvana? Mulla ei näy toi video.
Kaikkea sitä kuulee. Taidat olla hyvin nuori.
mies54v