Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset onko tässä karismaattinen mies?

Vierailija
01.04.2022 |

Mitä tekisitte jos videolla olevan näköinen mies tulisi baaritiskillä istumaan sinua vastapäätä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi kyllä tuon näköinen jos olisi älykäs/tunneälykäs, kannattaisi tasa-arvoa ja puhuisi muustakin kuin salilla käymisestä.

Kukaan alfa nainen tai mies ei kannata tasa-arvoa

mies54v

Haluan mieluummin komean ja menestyvän tasa-arvon kannattajan kuin "alfan" jotka usein ovat elämän koululaisia.

Kaikkea sitä kuulee. Taidat olla hyvin nuori.

mies54v

Vierailija
22/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilisin haänelle pyytämänsä juoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että jos mies näyttää komealta ja treenaa niin naiset hyökkää heti haukkumaan porukalla? Kateutta?

Ylimielinen ilme, tupakan poltto, mauton vaatetus, baaritiskillä, ei mielestäni edes komea. Mitähän hänessä kadehtisin?

Vierailija
24/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tyyppiäni ollenkaan!!!

Vierailija
25/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että jos mies näyttää komealta ja treenaa niin naiset hyökkää heti haukkumaan porukalla? Kateutta?

Treenaa ja tupakoi, mikä järki? Tuo mies haisee pahalle ja ulkonäkökin menee tupakoinnin takia. Mies vaikuttaa yksinkertaiselle eikä se sytytä minua.

Vierailija
26/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen mies, joka on miesten eikä naisten ihanne.

Vierailija
27/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi kyllä tuon näköinen jos olisi älykäs/tunneälykäs, kannattaisi tasa-arvoa ja puhuisi muustakin kuin salilla käymisestä.

Kukaan alfa nainen tai mies ei kannata tasa-arvoa

mies54v

Haluan mieluummin komean ja menestyvän tasa-arvon kannattajan kuin "alfan" jotka usein ovat elämän koululaisia.

Kaikkea sitä kuulee. Taidat olla hyvin nuori.

mies54v

Elämää on vielä selvästi enemmän edessä kuin takana. En kuitenkaan usko että vanhanakaan olisin niin epätoivoinen että kiinnostuisin semmoisesta "alfasta".

Vierailija
28/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komealta näyttäminen ei ole ongelma. Tässä kuitenkin taidettiin kysyä, onko tuo videon mies karismaattinen ja naisille karismaattisuus voi rakentua paljon muustakin kuin siitä, että olet komea. 

Vierailija
29/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa ja tupakoi, mikä järki? Tuo mies haisee pahalle ja ulkonäkökin menee tupakoinnin takia. Mies vaikuttaa yksinkertaiselle eikä se sytytä minua.

Höpöhöpö puhetta taas. Olen huomannut tällä palstalla että naisilla on tapana mollata miehiä jos ne ovat hyvännäköisiä ja treenaavat kroppaa. Kateutta se on kun itse ovat pulleroita?

Vierailija
30/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Billy Herrington 😢.

Ass we can!

Vierailija
31/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komealta näyttäminen ei ole ongelma. Tässä kuitenkin taidettiin kysyä, onko tuo videon mies karismaattinen ja naisille karismaattisuus voi rakentua paljon muustakin kuin siitä, että olet komea. 

Nyt puhuttiin ulkonäöstä ja olemuksesta, vaikea ottaa kantaa hänen luonteeseen joka ei näy videon kautta.

Vierailija
32/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö puhetta taas. Olen huomannut tällä palstalla että naisilla on tapana mollata miehiä jos ne ovat hyvännäköisiä ja treenaavat kroppaa. Kateutta se on kun itse ovat pulleroita?

Tupakointi nyt pilaa treenaamisen, sori vaan. Miehet nyt itse ihastuvat tuollaisiin miehiin eikä tuollainen kiinnosta minua millään tavalla. Tuollaisella vaatetuksella nyt ei mennä minnekään muualle kuin treeneihin, ei sovi baariin.

Vierailija
33/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voisi hetken päästä huomata että tuo mieshän puhuu aika paljon itsestään.

Muuten monet naiset kyllä intuitiivisestikin hakevat sellaista jännempää miestä joka pystyy tiukan paikan tullen suojelemaan. 

Vierailija
34/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä voisi hetken päästä huomata että tuo mieshän puhuu aika paljon itsestään.

Muuten monet naiset kyllä intuitiivisestikin hakevat sellaista jännempää miestä joka pystyy tiukan paikan tullen suojelemaan. 

Suojelemaan? Ekaksi tuosta miehestä tulee mieleen, että naisystävä siinä joutuu nyrkkien kohteeksi.

Vierailija
35/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vastapäätä baaritiskillä voi olla kuin paikan työntekijä.

Vierailija
36/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismaattisuus on muutakin kuin ulkonäkö.

Nimenomaan, itseasiassa karisma ei juurikaan ole ulkonäön kanssa tekemistä.

Vierailija
37/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea

t: naiset

Vierailija
38/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään sytytä ja hyi kun vielä tupakoikin. En haluaisi olla hänen läheisyydessään.

Vierailija
39/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuoinneille

Ei korviksille

Ei alkolle ja tupakalle

Ei hihattomalle paidalle

Ei ylimieliselle ilmeelle

Ei liialle bodaukselle

Ei.

Vierailija
40/44 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tota jossain kuvana? Mulla ei näy toi video.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän