Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Susanna Laine mielestäsi kaunis?

Vierailija
18.09.2015 |

Puoli Seitsemän juontaja

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö, mutta EI KAUNIS

Vierailija
62/122 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis. Mutta vielä kauniimpi olisi tummalla tukalla (pidän tummatukkaisista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso todisti että Susanna on erittäin kaunis ja seksikäs. Hänen hiuksensa kun oli aseteltu niin, että kasvot suorastaan loistivat kauneutta ja seksikkyyttä. En ole koskaan akaisemmin nähnyt Susannaa niin kauniina kuin eilen/tänään uusinnassa. Elikkä jälleen kerran on todistettu, että kuinka paljon hiustyyli vaikuttaa naisen ulkonäköön. Joten suosittelenkin naisille, että joissain tapauksissa (mahdollinen kauneus), saattaa korostua juuri sillä, että kasvot paljastetaan reilusti näkyviin.

Vierailija
64/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä ilmaista mielipiteeni jos näkisin vähän pienemmässä meikissä.

Vierailija
65/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
66/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä on. ja hyvä työssään. samoin mikko.

Tämä. Olin todella varauksellinen, kun missukka otettiin Hintikan tilalle, mutta täytyy sanoa, että ensimmäinen missukka, joka on todellakin onnistunut juontajan työssä todella hyvin (siis poisluettuna 50 vuoden takaiset Teija Sopaset ja kumppanit). Erittäin onnistunut ja raikas valinta!

Niin ja on siis kaunis myös minun silmääni.

m47v

Vierailija
67/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas muuten aika ryppyinen tossa instakuvassa. Kuitenkin vasta 34 vuotta...

34!:O oon luullut että nelikymppinen, sen verran on ryppyjä. Mitä ihmettä.

Itellä juuri ja juuri erottuu pari poikkijuovaa otsassa kun tarkkaa oikeassa valossa katsoo, silmien ympärillä ei mitään, ja olen vain vuoden nuorempi. Huhhu. Mikähän noin vaikuttaa, tupakoiko hän vai lorviiko auringossa puolet elämästä.

Vierailija
68/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole kaunis, mutta tääkin on toki sellainen asia että jokainen ihminen tulkitsee sanan merkityksen eri tavalla. Susanna on hyvän näköinen ja nätti, mutta ei ole kaunis, ei sellainen klassinen kaunotar. Hänellä ei ole tarpeeksi vahvat piirteet. Menee vähän samaan linjaan kuin esim. Linda Lampenius. Meikillä saadaan piirteitä jne., mutta ei vaan ole "sitä jotain".

Paremman näköinen toki hän on kuin minä.

Vierailija
69/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Kaikki naiset ovat kauniita.

Vierailija
70/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette osaa laittaa linkkiä?

Mikset itse osaa googlata?

Vierailija
71/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas muuten aika ryppyinen tossa instakuvassa. Kuitenkin vasta 34 vuotta...

34!:O oon luullut että nelikymppinen, sen verran on ryppyjä. Mitä ihmettä.

Itellä juuri ja juuri erottuu pari poikkijuovaa otsassa kun tarkkaa oikeassa valossa katsoo, silmien ympärillä ei mitään, ja olen vain vuoden nuorempi. Huhhu. Mikähän noin vaikuttaa, tupakoiko hän vai lorviiko auringossa puolet elämästä.

Ihon puolesta kieltämättä vaikuttaa paljon ikäistää vanhemmalta! Olen itse 36v., mutta ei minulla ole noin syviä silmänympärysihon ryppyjä saati otsajuonteita. Ilmeisesti Laineella tupakoinnin aikaansaamaa...?

Vierailija
72/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että makueroja on, mutta useimmilla yleisimmillä kriteereillä arvioituna Susanna Laine on erittäin kaunis. Omasta mielestäni yksi tämän hetken kauneimmista suomalaisista julkkisnaisista. Eikä tätä arvostusta vähennä ainakaan se, että osaa myös keskustella ja vetää suorana lähetettävän keskusteluohjelman neljä kertaa viikossa, mihin tuskin nyt ihan hirveän moni pystyisi.

Vierailija
73/122 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna on kaunis. Tieteellisestikkin tämän voi todistaa vertaamalla piirteisiin joita pidetään yleisesti kauniina.

Tietenkin joku voi pitää häntä vähemmän kauniina mutta on tieteellisesti tarkasteltuna väärässä. Toki kaikilla on oikeus ilmaista poikkeva mielipide ja pitää vaikka jotain hampaatonta eukkoa kauniimpana.

Vierailija
74/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nin srksy että rusnaan aamuin illoin suskin kuvaa katellen ja ne ihanat oitkä pihtikintut.

Hot hot. Jos nkisin niin heti laulaisin

Vierailija
75/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh kovia sanoja onhan tuo nyt nätti kuin nukke minkä ikäisten joukossa tahansa!

N42

Naiset ovat usein erittäin armollisia naisten ulkonäön suhteen, mutta erittäin kriittisiä miesten ulkonäön suhteen. Mistähän johtuu? (Millähän nukella on uurteita kasvoissa?)

Vierailija
76/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kaunis.

Vierailija
77/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa Susannan kasvoja, täysin symmetriset. Ihanat silmät, sievä nenä, upea suu ja hymy. Mahtavat hiukset, uskomaton vartalo, kilometrin verran pelkkiä säihkysääriä.

On pakko ihmetellä, kenen mielestä tämä nainen ei ole kaunotar!

Jos saisin yhdenkin Susannan ominaisuuksista itselleni, olisin ikionnellinen. Olen siis itse ihan normaali suomalaisnainen, ohuet maantienväriset haivenet, pyöreä naama, perunanenä, leveä lantio, paksut länkisääret ja pituutta puoli metriä vähemmän kuin Susannalla. Suhteellisuuden- ja huumorintajua onneksi on kotitarpeiksi. :D[/quote

Sinäkin oot kaunis ja ihana : )

Vierailija
78/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi Suomen kauneimmista naisista. On ollut jo vuosia. Jotenkin symppiksen oloinenkin.

Vierailija
79/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiahan tässä saisi kauniiksi alkaa kehua jos tuollainen peruspirkko lasketaan kauniiksi.

Jotain rajaa nyt.

Vierailija
80/122 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiahan tässä saisi kauniiksi alkaa kehua jos tuollainen peruspirkko lasketaan kauniiksi.

Jotain rajaa nyt.

Taitaa olla juuri tuo asia monien naisten motiivina, kun niin isoon ääneen perusnättejä naisia ja ikääntyviä naisia hehkuttavat. "Jos mä tarpeeksi kehun Ritvaa, niin ehkä joku näkee minutkin nättinä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän