Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ärsyttää sinua?

Vierailija
17.08.2008 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka ajattelevat mustavalkoisesti, eivätkä kunnioita toisen eri näkemystä asioista. Ja luulevat muutenkin aina olevansa oikeassa.

Vierailija
22/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä onnistuu huiputtamaan vain itseään.

Esim. kun kertoo avoimesti olevansa kateellinen, niin toinen alkaa paasata siitä, kuinka kateus on huono ominaisuus ja myrkyttää mielen.

Sitten kuitenkin sama ihminen saattaa ruveta kertomaan huonoja puolia jostakin, jonka koen olevan hyvä ja onnekas sattumus. Esim. jos kertoisin, että olen saanut ylennyksen, hän alkaisi voivotella, kuinka rankkaa se on, kun joutuu tekemään enemmän töitä eikä ehdi enää olla kunnolla perheen kanssa.

Mä tulkitsen sen kateuden ilmaisuksi. Musta olisi rehellistä, jos se ihminen sanoisi suoraan, että vitsi, nyt mä olen sulle kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti tuli mieleen äitipuoleni, joka on aina ollut sellainen mököttäjä. Siis jos kotona oli isäni kanssa jostain kiistaa, niin kyläpaikassakin sitä hiljaa yrmeän näköisenä mökötti. Ihan kauhean epäkohteliasta, muut sitten ihmettelee että mikähän tuollakin taas...

Pahansuovat juoruajat, siis oikein ilkeät toisten ulkonäölle tai miehen ammatille tai kodin sisustukselle naurajat. Naamalle ollaan niin kaveria kyllä, mutta toisten kanssa naureskellaan.

Ja ex-pomoni oli itserakas huora, piti olla kaikkien suosiossa, ja pikkujouluissa vikitteli alaistensa ukkoja. Työpaikka oli kuin joku ranskan hovi sisäpiireineeen ja selkäänpuukotuksineen. Ei ollut kiva ihminen.

Vierailija
24/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät, yksinkertaiset, omahyväiset, saamattomat, selkärangattomat, perseennuolijat, kyyniset, vikisijät, tyrkyt, muka viisaat ja muka rikkaat.

Vierailija
25/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyypillistä on, että kaikki asiat mistä he valittavat ovat jonkun toisen syytä.

Aargh, imevät energian kaikista muista :-(

Vierailija
26/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka puhuvat toisista pahaa selän takana.

Vierailija
27/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka luulee että asiat on mustavalkoisia ja että juuri hänen tapansa on kaikille muillekin se mieluisin ja oikea.

Vierailija
28/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi nro 1 tietää kaikesta kaiken. Siis ihan kaikesta! Hänellä ei ole yhtäkään lasta, minulla kaksi ja kun puhun jostain raskauden oireistani, vauvastani tai lastenhoidosta yleensä, niin hän tietää aina paremmin. Ihan sama mistä puhun, niin hänellä on aina jokin kommentti heittää asiantuntevasti, vaikka oikeasti hänellä ei kyseisestä asiasta ole minkään näköistä kokemusta. Ja aina, kun joku kertoo jotain asiaa uutena, niin hän nyökyttelee kaiken tietävän näköisenä, niinkuin olisi sen asian jo tiennyt. Rasittavaa!

Tyyppi nro 2, "minäminäminä". Hän ei siis puhu mistään muusta kuin itsestänsä, ei vaikka kuinka yrittäisi vaihtaa puheenaihetta. Kysyy puhelun tai tapaamisen aluksi "no miten menee?" ihan vain muodon vuoksi, ei kuuntele vastausta. Jos vastaa, että "no viime aikoina on mennyt miehen kanssa aika huonosti", niin hän ihan pokalla vastaa "aijaa, mut arvaa mitä mulle kävi viime viikolla...". Uskomaton tyyppi, ja tämä siis tapahtuu aina! Sitten kun hän kertoo mitä hänelle on tapahtunut siitä täytyy puhua siinä muutama tunti ja vielä parilla seuraavallakin kerralla. Tällaisen "ystävän" kanssa suhde on sitä, että sitä vain antaa, antaa ja antaa saamatta koskaan mitään. Hänelle on muutamakin eri ihminen huomauttanut aiheesta, että tuntuu kuin sinua ei kiinnostaisi meidän asiat ollenkaan ja sen jälkeen hän esittää taas hetken kiinnostunutta, mutta itsensä tuntee niin idiootiksi siinä selittäessään, kun tietää, että toista ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
29/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on sellainen ihminen, joka luulee itsestään aivan liikaa, kuvittelee pystyvänsä kaikkeen, nostaa itsensä muiden yläpuolelle, luulee aina olevansa muita parempi, alistaa ja päsmäröi muita ihmisiä eikä koskaan näe eikä myönnä vikaa omassa käytöksessään.

Oikeasti tuollainen ihmistyyppi on vain ja ainoastaan idiootti.