Tinder mies ehdotti tapaamista Mcdonaldsissa tai ABC-huoltoasemalla
Kysyin että etkö muka tuon parempaan pysty, nyt mies ei enää vastaa mihinkään viesteihin.
Kommentit (23)
Hyvä ehdotus. Ei esittänyt mitään. Aikoinaan ravintoa maailma ,mies pyysi minut treffeille seuraava viikonloppu nakki kioskille. Oli paras ehdotus mitä koskaan olin saanut tapaamiseen ja suostuin. Hänestä sain loppu elämän YSTÄVÄN!
ABC:eita on pienemmillä paikkakunnilla. Muuta tarjontaa niissä on vähän.
tia.a69 kirjoitti:
Hyvä ehdotus. Ei esittänyt mitään. Aikoinaan ravintoa maailma ,mies pyysi minut treffeille seuraava viikonloppu nakki kioskille. Oli paras ehdotus mitä koskaan olin saanut tapaamiseen ja suostuin. Hänestä sain loppu elämän YSTÄVÄN!
Friendzoned!
En usko, että ehdotti. En usko, että ap:lle on tänä aamuna kukaan ehdottanut mitään. Hänellä on vain tarve repiä lisää kuilua naisten ja miesten välille yllyttämällä miehiä huutamaan, kuinka naiselle olisi taas pitänyt tarjota illallinen koska naiset ovat hypergamisia ja lompakkoloisia jne jne jne.
Koska olet sen arvoinen.
T. ABC treffit käynyt akateemikko. Mies sai jäädä ja nukkuu tossa vieressä.
Fiksu mies, ei sitä nyt yhden panon takia ruveta jotain ämmää ravintoloissa ruokkimaan.
Ihme ettei Uncle Vanya -ravintolassa tahi HeZburgerissa.
Olen nainen, ja tykkään sopia treffit abcille. En halua mitään romanttista ympäristöä, joka saattaisi hämätä lisäämään kemiaa välillemme. Tarkoitushan on vain nähdä toinen livenä neutraalissa ympäristössä.
Pikaruokapaikoista suoraan pikapanoon.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet sen arvoinen.
T. ABC treffit käynyt akateemikko. Mies sai jäädä ja nukkuu tossa vieressä.
Akateemikko? Rohkenen epäillä....
Tinder on henkisesti epähygieeninen paikka!
Itse naisena haluaisin ekan tapaamisen johonkin huoltoasemalle. Julkinen paikka missä tutustua lisää.
Ei kai vastaa kun ap pelasi itsensä heti pois nillittämällä tapaamispaikasta
Eikö ABC ole suunnilleen kylän kovin menomesta maalla? Siltä ainakin on vaikuttanut, kun olen kotimaassa lomaillut. Ovi käy tiuhaan, kun paikalliset sinne kokoontuu.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ehdotti. En usko, että ap:lle on tänä aamuna kukaan ehdottanut mitään. Hänellä on vain tarve repiä lisää kuilua naisten ja miesten välille yllyttämällä miehiä huutamaan, kuinka naiselle olisi taas pitänyt tarjota illallinen koska naiset ovat hypergamisia ja lompakkoloisia jne jne jne.
En usko minäkään. Ne ovat jokapäiväisiä nämä "Tinder-mies/nainen ehdotti asiaa X"-aloitukset. Tarkoituksena vaan provota ja saada riitaa palstalle.
Naisena vastaan, sopiva paikka on. Olisiko sinut pitänyt viedä 5 tähden hotelliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet sen arvoinen.
T. ABC treffit käynyt akateemikko. Mies sai jäädä ja nukkuu tossa vieressä.Akateemikko? Rohkenen epäillä....
No tuota edellisen pitkäaikaisen naisystävän, joka teki kasvatustieteiden tohtorin tutkintoa tapasin lähiön karaokebaarin baaritiskillä. Itse olen yht.maisteri, joten olisi ABC:kin kelvannut. Suhteemme sittemmin kuitenkin kariutui.
Neutraali paikka, paljon ihmisiä, pääsee nopeasti pous. Kävisi mulle.
Kun on noin tylsässä paikass treffit, pääsee nopeasti jyvälle, onko tyyppi itse kiinnostava.