Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden miehellä tämä ongelma?

Vierailija
18.09.2015 |

Mies sai alkuviikosta lääkemääräyksen suurentuneen eturauhasensa vaivoihi ja se huolestuttaa mua. Onko teissä palstalaisissa ketään, joiden miehellä myös lääkitys tähän ilmeisesti melko yleiseen keski-ikäisten miesten vaivaan? Mieheni on 47v. ja itse olen 38. Kiinnostaisi tietää, onko lääkitys vaikuttanut esim. avioelämäänne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen vaiva. Ei ole vaikuttanut elämään muuten kuin että mies saa nukkua yönsä paremmin. Ei tarvi rampata vessassa :)

Vierailija
4/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te käsitä että liiallisesta selibaatista johtuu nuo vaivat. Vedä vaikka sinä siltä handuun joka päivä niin ei varmati tule mitään eturauhasvaivoja. Seksiä teillä ei tunnu olevan nimeksikään suhteessa.

Vierailija
5/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:12"]

Ettekö te käsitä että liiallisesta selibaatista johtuu nuo vaivat. Vedä vaikka sinä siltä handuun joka päivä niin ei varmati tule mitään eturauhasvaivoja. Seksiä teillä ei tunnu olevan nimeksikään suhteessa.

[/quote]

No tuskin mieheni vaiva siitä johtuu, mutta kiitos vastauksestasi. Meillä nimittäin on seksiä juuri niin paljon, kun mies itse on siihen halukas. Nyt vain pelottaa tuo mitä luin tuon lääkkeen mahdollisista sivuvaikutuksista. Meillä kun oli tarkoituksena vielä tehdä toinenkin lapsi ennekuin olisin itse siihen liian vanha. Jos siitä olisi luovuttava, niin se saa murheelliseksi. t: Ap.

Vierailija
6/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ennen kuin sinäkin olet liian vanha? Hauska provo!

Vierailija
7/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioelämään....
Olisiko aika siirtyä 2015-luvulle?

Vierailija
8/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ja kokeillaan vielä, josko keillä lisää kokemuksia. Ap.

Vierailija
9/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lääkkeillä tuppaa olemaan myös haittavaikutuksia ja suurentuneen eturauhasen hoitoon tarkoitetuista lääkkeistä monet saattavat vaikuttaa heikentävästi juuri mieskuntoon.

Vierailija
10/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/11 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:56"]

Ai ennen kuin sinäkin olet liian vanha? Hauska provo!

[/quote]

Siis sinun mielestäsikö lapsia tehdessä naisen tulisi olla mieluummin teiniäiti, kuin alle nelikymppinen kypsä hyvin toimeentuleva ja vastuuntuntoinen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan