Miksi tilaat kaupasta ruokaa kotiin?
Hei,
arvoisa raati, miksi teette ruokaostokset netissä?
Kommentit (19)
En halua mennä kauppaan hakemaan koronaa.
En uskalla mennä kauppaan . Siellä on ihmisiä .
Eilen satoi lunta vaakasuoraan, joten kuski toi jääkaapin täytteet.
Mulla ei ole autoa eikä ajokorttia ja lähimpään kauppakeskukseen olisi mentävä bussilla. En jaksa raahata bussissa kovin paljon ostoksia eli pitäisi käydä useamman kerran viikossa. Marketeissa kiertelyyn menee myös aikaa enkä viihdy marketeissa. Käytän senkin ajan mieluummin koiran kanssa ulkoiluun, ystävien tapaamiseen tms. Tilaan siis kerran viikossa ostokseni Citymarketista kotiinkuljetuksella.
Koska se on helpompaa kuin kaupassa käyminen.
Koska on nopeampaa ja mukavampaa kun ei tarvitse mennä kauppaan ja nettiruokakaupassa on huomattavasti paremmat valikoimat kuin kivijalkaliikkeissä.
joo huomenna taas kolmen viikon tavarat. Puuroaineet, kahvit, tölkit, marjat pakasteeseen, leivät pakasteeseen, viikon jugurtit ja perunoita, porkkanoita kilon kaks. Kalaa ja kanaa pakkaseen, semmosta.
Ei tarvii ravat kaupassa kuin hakemassa vaikka vaikka karkkipussi. Jaksan toki kantaa, mutta ei huvita. EIkä ole autoa eikä fillaria ja kauppaan on 1,5km. Ikää 68v.
Tilaisin itsekin, ellen olisi töissä ruokakaupassa. Toisaalta ihan kätevää, kun työvuoron jälkeen ei enää erikseen tarvitse lähteä muualle ostoksille, vaan saa tehtyä ostokset työpaikalta.
Olisi tyhmää tilata sitä jonkun vieraan osoitteeseen.
Mulla menee hermo kaupassa kun kaikki poukkoilee edessä, vitutuskäyrä ei nouse kun hakee automaatista ruokatilauksen.
vaan tohon sun nimimerkkiin, että google on muuten ylipäänsä aika huono väline jos etsii oikeita tutkimuksia. Sen algoritmi, joka siis ei perustu sille, mikä parhaiten vastaisi hakuasi vaan sille, mitä muut käyttäjät ovat klikkailleet auki, tarjoaa ensin noin sata kolmetoista sivua huuhaata, viihdettä ja parhaassa tapauksessa tutkimusten popularisointeja, päivälehtiartikkeleita, yms. Itse tutkimusjulkaisuja se tarjoaa huonosti, ne pitää joko tietää ennalta että saa täsmälliset bibliografisen tiedot hakusanaksi tai mieluummin hakea jostain oikeasta tieteellisestä tietokannasta.
Tämä ei tietysti yllätä, koska suurin osa netinkäyttäjistähän hakee viihdettä ja google tarjoaa heille silloin sitä.
Koska en yksinkertaisesti halua mennä kauppaan kolmen lapsen kanssa, joista yksi on vielä vauva.
Helpompaa tilata. En pidä ruokakaupassa käymisestä.
Näin koronaaikaan en halua mennä kauppaan ja joskus hyviä tarjouksia jota haluaa mutta olisi liian kallista ajaa kauppaan ja tilaaminen on kotiin tulee halvemmaksi ettei tarvitse kuluttaa dieseliä.
Joo, ei ole autoa ja asun erittäin korkean rinteen päällä. En jaksa kantaa kauppakamoja tänne ylös. Eli maksan näköalasta. Möisin jos olisi mahdollista ja muuttaisin kaupan viereen, hoitaisin ostokset itse.
Minulla ei ole autoa.