Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Gynekologini oikein tarkoitti?

Vierailija
18.09.2015 |

Kävin gynellä tsekkauttamassa että kaikki on tuolla alakerrassa kunnossa, samalla kun uusin pillerireseptin.

Gyne naurahti minun olevan erittäin hedelmällinen nainen, puhui jotenkin tosi monesta munarakkulasta (?) joita minulla kehittyy jatkuvasti. Tai sitten käsitin väärin. Gyne suositti ilmeisesti läpällä käyttämään tuplaehkäisyä.

En enempää muista keskustelusta koska olin jotenkin niin ihmeissäni kun Gyne ihasteli "hedelmällisyyttäni".

Osaisiko joku kertoa mihin hän on mahdollisesti viitannut..? Olen 32-vuotias nainen, takana 2 raskautta yli 5 vuotta sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko gyne vanhahko pervo mies, jonka silmät (ja kulli takin alla) seisoivat ja kieli lirputteli kun katseli hedelmällistä vittuasi?

Vierailija
2/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se hedelmällisyys ala tuossa iässä laskea joten kannattaa olla tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovuloidessa saattaa lähteä useampi kuin yksi kypsynyt munasolu liikkeelle

Vierailija
4/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:20"]

Oliko gyne vanhahko pervo mies, jonka silmät (ja kulli takin alla) seisoivat ja kieli lirputteli kun katseli hedelmällistä vittuasi?

[/quote]

Joka kerta, kun mä luen näitä tälläisiä vastauksia niin mua melkein oksettaa ja aina mä jaksan ihmetellä, että oikeesti tälläisiä ihmisiä ( ja naisia ?? ) OIKEESTI olemassa ...?? Toi kielenkäyttö..puistattaa.

Vierailija
5/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Joka kerta, kun mä luen näitä tälläisiä vastauksia niin mua melkein oksettaa ja aina mä jaksan ihmetellä, että oikeesti tälläisiä ihmisiä ( ja naisia ?? ) OIKEESTI olemassa ...?? Toi kielenkäyttö..puistattaa.
[/quote]
Minäkin ihmettelen ihan samaa asiaa. En voi käsittää.
Kaiken lisäksi viljellään vielä asiavirheitä; vittuhan on vain viidesti synnyttäneellä ja ap on synnyttänyt vasta kahdesti.

Vierailija
6/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti katsoi ultralla ja näki että useampi munarakkula on kypsymässä.