Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä siivous motivaatiota?

Vierailija
18.09.2015 |

Olisiko suositella jotain netti sivuja. Tai mistä itse ammennatte siivousmotivaatiota.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa neuvoa. Maailman typerintä hommaahan sekin kyllä on, sillä juuri kun saa valmista ja hyvän jäljen, alkaa homma periaatteessa alusta toisesta päästä. Kyllä on tyhmää, vähän niin kuin kaikki (just tänään).

Vierailija
2/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että on siistiä. En mikään paikkojen hinkkaaja ole, mutta joka toinen päivä pyyhitään pölyt, imuroidaan ja pyyhitään lattiat. Samalla wcn allas, pytty ja lattia pyyhitään. Keittiön pitää olla ainakin kerran päivässä siistinä eli pinnat tyhjinä ja pyyhittyinä ja tavarat paikoillaa. Kaikki hyllyillä ja pöydillä törsöttävät tavarat, paperit ym. omiin laatikoihin tai roskiin. Turhat tavarat on karsittu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans motivaatio hukassa. Siivota pitäs, mutta ei jaksa. Pidetäänkö lakkopäivä?

Vierailija
4/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyssanat

Vierailija
5/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydät jostain, niin lähetätäkö tännekin, kiitooos. Huomenna tulossa 20 henkeä kylään ja mitään ei ole tehty:(

Vierailija
6/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paras motivaattori on siivoamisen aloittaminen salaa. En siis ryhdy siivoamaan, vaan korjaan pari kippoa ja kuppia, ja samalla tyhjennän suodatinpussin keittimestä, ja kun olen kerran virittänyt tutkan, se alkaa nähdä korjattavaa, ja kuljen lisääntyvän itsetyytyväisyyden vallassa kohteelta seuraavalle. Välillä siivoan sen kolme minuuttia, välillä koko päivän, riippuen inspiraatiosta. En suostu syyttelemään itseäni mistään. Siivoamisen päälle voi palkita itseään, vaikka se olisi ollut miten lyhyt pätkä.

Varjele yhdistämästä siivoamiseen itseinhoista mielialaa.

Vierailija
7/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just vaatekaapit siivottua. 2 päivää siihen meni ja pyykkikone laulanu nonstoppina. Maailman inhottavin kotityö mutta voi tätä autuutta nyt kun kaapit on tiptop ja sai turhat rääsyt kiertoon. Lopussa se kiitos seisoo :)

Vierailija
8/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tolle 7 salaa siivoukselle. Toimiskohan se mullakin? Täytyykin testata. T:4

Vierailija
9/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirjakaupasta suomenkielinen siivousopas Marie Kondo: Konmari.

On auttanut minulla ja puolisollani siivousongelmaan!!!

Vierailija
10/19 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että on helpompaa ja nopeampaa siivota niin että siivoa aina yhden huoneen kerrallaan ihan valmiiksi. Olen aina aiemmin yrittänyt siivota niin, että ensin järjestelee kaikki huoneet, sitten imuroi kaikki huoneet, moppaa, pyyhkii pölyt... homma tuntuu ikuisuudelta ja unohdan jatkuvasti mitä olin tekemässä. Olen laittamassa pyykkejä kaappiin ja matkalla unohdunkin keräämään leluja tms. Paljon helpompaa noin, että ei säntäile joka suuntaan. Piti sitten yli kolmikymppiseksi kasvaa ennen kuin oppi siivoamaan. 

Vierailija
11/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjan kuuntelu on musta mukavaa siivoilun lomassa.. Täälä oli muitaki hyviä vinkkejä: https://siivousvinkki.fi/siivous-motivaatio/

Vierailija
12/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ylemmällä. Kuulokkeet päähän ja joku koukuttava äänikirja. En edes pysty makoilemaan kun kuuntelen, vaan teen aina jotain samalla.

Vierailija
13/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaalisi täytyy sotkea oikein urakalla ensin. Kutsu "sopivia" vieraita!! 👹

Vierailija
14/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteistä saa siivousmotivaation. Kuten kaiken muunkin motivaation.

Vierailija
15/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoppa muuta! Varsinkaan näin helteellä ei huvittaisi ruveta imuroimaan! Mutta kun on pakko tehdä se homma tai tukehtuu pölyyn. Teen niin että pidän juomataukoja, mutta ei niin pitkiä taukoja että imuri jääkin keskelle huonetta seuraavaan päivään, tai sitä seuraavaan. Joskus auttaa kun kuuntelee hyvää musiikkia siivouksen lomassa.

Vierailija
16/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan siivoojalle.

Vierailija
17/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hoitaa yhtenä päivänä yhden asian, toisena toisen jne auttaa.

Kaikkee ei tarvii siivota kerralla (ainakaan jos ei oo kovin sotkuista).

Vierailija
18/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraa sopivasti sitten on ilo siivota.

Vierailija
19/19 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on varmaan omat motivaattorinsa. Itse otan huone kerrallaan. Yritän katsoa asioita ulkonpuolisen silmin. Aloitin siistimmästä huoneesta ja etenen siitä sotkuisempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän