Miksi bussit ei kulje tänään?
Minä olin aamupäivällä klo puoli 10 bussipysäkillä mutta bussi ei tullut. Odotin kaksi tuntia! En siis päässyt töihin tänään ollenkaan! Pitäisikö minun soittaa töihin ja kertoa ettei bussi tullut? Harmittaa kovasti kun töissä on niin kova kiire ja minua tarvitaan siellä. Lisäksi töissä on aina perjantaisin kakkua kahvin kanssa ja se jää nyt multa syömättä. Miksei Espoon bussit kulje?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:30"]Lässähti jo.
[/quote]Niin lässähti.Ei kun uutta kehiin...
Soitin töihin ja kertoivat että tänään on joku lakko ja siksi ei bussit kulje. Voin kuulemma olla sitten kotona tänään kun en kerran pääse töihin. Onneksi huomenna bussit kulkee taas normaalisti ja päästään myyjäisiin Tikkurilaan myymään leivonnaisia.
Ihmettelen vaan sitä miksei kukaan täällä palstalla voinut kertoa mulle rehellisesti siitä lakosta? Olisi helpottanut aika lailla minun elämääni se tieto. Ja jos joku on sitä mieltä, että tällaiset asiat pitäisi vaan tietää, niin sanonpa vaan ettei mulla ole aikaa katsella TV:tä ja lukea lehtiä kun töissä on kova kiire ja usein on vielä iltamenoja. Ja minulka on vielä pitkä työmatkakin. Ja töissä ei kerrottu lakosta etukäteen! Että kiitos vaan teille ei paljon mistään! Ap
Sitkeästi AP jaksaa tarinaa vetää. Oli hetken hauska, mutta se juna meni jo...
Tää taitaa olla se sama, joka aina silloin tällöin kyselee neuvoja täällä. Asuu Espoossa, asuntoa ei siivottu ikinä, veli tuo ruuat, ei voi kävellä lyhintä reittiä bussille koska joutuisi kulkemaan kampaamon ohi jonne ei mennyt vaikka oli varannut ajan jne jne. Ihme ongelmia siis koko ajan.
Joko harvinaisen sitkeä trolli tai sitten joku täysin kädetön.
Lässähti jo.