Miksi bussit ei kulje tänään?
Minä olin aamupäivällä klo puoli 10 bussipysäkillä mutta bussi ei tullut. Odotin kaksi tuntia! En siis päässyt töihin tänään ollenkaan! Pitäisikö minun soittaa töihin ja kertoa ettei bussi tullut? Harmittaa kovasti kun töissä on niin kova kiire ja minua tarvitaan siellä. Lisäksi töissä on aina perjantaisin kakkua kahvin kanssa ja se jää nyt multa syömättä. Miksei Espoon bussit kulje?
Kommentit (25)
Voisiko joku ystävällisesti kertoa miksei bussit enää kulje Espoossa? En päässyt töihin tänään ja huomenna olisi menoa aamupäivällä. Ap
Joo mä kans ihmettelin ku ois tohon lähikauppaan pitäny päästä, mutta se oli kiinni? Nythän on ihan tavallinen arkipäivä, en ymmärrä... :(
Kaikki bussilinjat Espoossa on lopetettu tästä päivästä alkaen. Siinä sulle vastaus.
Koska maailmanloppu julkistettiin alkavaksi kuun lopussa kaikki bussikuskeista lähtien ovat matkustaneet ulkomaille viimeiselle matkalleen.
Espoon bussit on muutettu näkymättömiksi trolli-Pirkoille. Kyllä ne kulkee.
Metro kulkee, sehän korvasi bussit jo aikoja sitten.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:02"]
Tänään on bussikuskien etäpäivä.
[/quote]
:D
Kaikki Espoon bussikuskit nukkuvat tänään pidempään kun niillä oli eilen yhteinen virkistyspäivä Haikon kartanossa.Siellä pikkusievässä pelasivat frisbeegolfia.
Tänään on mielen ilmaisu päivä jolloin mikään ei kulje muuta kuin tilausajot ja taksit
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:11"]
Tänään on mielen ilmaisu päivä jolloin mikään ei kulje muuta kuin tilausajot ja taksit
[/quote]Toti nen torven soitta jakin herä si.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:58"]Kaikki bussilinjat Espoossa on lopetettu tästä päivästä alkaen. Siinä sulle vastaus.
[/quote]
Eihän noin voi tehdä tosta vaan! Miten minä nyt pääsen töihin? Ja huomenna pitäisi mennä myymään leivonnaisia kirpparille Tikkurilaan. En kyllä pysty uskomaan että olisi kokonaan lopetettu! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:58"]Kaikki bussilinjat Espoossa on lopetettu tästä päivästä alkaen. Siinä sulle vastaus. [/quote] Eihän noin voi tehdä tosta vaan! Miten minä nyt pääsen töihin? Ja huomenna pitäisi mennä myymään leivonnaisia kirpparille Tikkurilaan. En kyllä pysty uskomaan että olisi kokonaan lopetettu! Ap
[/quote]
On ne, mutta valtamedia peittelee totuutta!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:05"]Metro kulkee, sehän korvasi bussit jo aikoja sitten.
[/quote]
Ei tänne tule vielä metro. Älä pelleile, tämä on vakava tilanne täällä Espoossa! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:47"]
Rajoita tuota söpöyttäsi.
[/quote]Ok.
Siksi, että sinäkin voisit kävellä tai pyöräillä töihin. Sun hyvinvointiasi tässä ajatellaan!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:11"]Tänään on mielen ilmaisu päivä jolloin mikään ei kulje muuta kuin tilausajot ja taksit
[/quote]
Mikä mielen ilmaisu päivä? Kenen mielen? Älkää nyt pelleilkö kun täällä ei ihmiset pääse töihin ja huomenna kirpparille Tikkurilaan kun bussit ei kulje. Ja töissä leivotaan tänään leivonnaisia kirpparia varten ja minun piti tehdä kaurakeksejä työkaverin kanssa. Kuka ne keksit nyt tekee kun se työkaveri ei osaa tehdä mitään ja minä joudun aina tekemään senkin työt. Ap
Rajoita tuota söpöyttäsi.