Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen
Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008715054.html
Hieno, oikein edustava pari! 😅
Kommentit (80)
Vakka on löytänyt kantensa sielläkin. Onnea heille.
Hänen on oltava nimimerkin mies54v veli.
Mammat just näytti jälleen kerran sisäisen rumuutensa. Ja ei, en tunne hääparia.
"JORMA JA KIRSI TAPASIVAT netin kautta, kun Jorma laittoi Kirsille Facebookissa kaveripyynnön – kuten monille muillekin naisille.
– Melkein kaikki naispuoliset kaverit Facebookissa olivat tuolloin sinkkuja – niitä olin kerännyt, Jorma muistelee jaksossa.
Heti Kirsi ei kuitenkaan kaveripyynnölle lämmennyt, koska Jormalla oli kuvassa puku päällä.
– Katoin, että onko toi joku juppi, joka käyttää pukua.
Kuukauden kuluttua Kirsi tutki Jorman profiilia paremmin ja hyväksyi kaveripyynnön.
Ratkaiseva tekijä parin tutustumisessa oli se, että Jorma laittoi Kirsille viestin, jonka lopussa oli sydän. Se oli Kirsille merkki siitä, että Jorma saattaisi olla tosissaan liikkeellä.
KAKSIKON ENSIMMÄINEN puhelu vaihtui näköpuheluksi ja puhelu kesti aamu neljään. Hyvin nopeasti he alkoivat puhua sitoutumisesta.
– Jorma sanoi aika pian, että sä oot muuten sit mun akka ja vastasin, että sä oot sit mun äijä. Me oltiin melkein luvattu mennä naimisiin jo ennen kuin oltiin edes nähty, Kirsi kertoo."
Onneksi eivät pysty enää lisääntymään. Ei ole kovin lupaavat lähtökohdat pitkäaikaiselle suhteelle. Mut toivottavasti ovat onnellisia. Vaikka sitten vaan sen kaksi kuukautta. 2
Jorman kanssa ei ainakaan tarvitse naisen elää puutteessa eikä mitään pihtaus-vallankäyttökuvioita ikinä. Murre on kauhea mutta muuten jos olisi hyväluonteinen, ei tekisi kylillä numeroa itsestään ja olisi samalla hyvä ystävä niin voisi olla ok. tv-ohjelmaa en katsonut, vain haastattelun luin.
Ketju ilmoitettu kiusaamisena. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa mitä rupusakkia.
Ihan tavallisia kuten me kaikki.
Siinäpä vasta varsinaiset sivistyksen ja hyvän maun perikuvat 🤭
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sananvapaus vaikka muuta luulet ja julkisuuteen tyrkkyjä voidaan aivan hyvin käsitellä keskustelupalstoilla.
Sen tässä huomaan että kyllä pelimies kepittää monta naista. Tälläkin ollut jo hyvä liuta niitä. Ei voi mitään mutta näyttää siltä että harvoille leijonille valikoituu aina haaremi ja kunnon miesten tarvii tyytyä yksinäisyyteen.
Itse parista voi olla monta mieltä, mutta ihanaa että hekin ovat löytäneet toisensa. Antaa vähän toivoa, että ehkä kaikille on joku jossain ja vaikka muut olisivat sinusta mitä mieltä tahansa, niin jostain löytyy joku joka on samanlainen kuin sinä ja tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sananvapaus vaikka muuta luulet ja julkisuuteen tyrkkyjä voidaan aivan hyvin käsitellä keskustelupalstoilla.
Kiusaaminen on kiusaamista, vaikka kyseessä olisikin julkisuustyrkky.
Alas on vajonnut tämäkin ohjelma, vuodesta toiseen.
En ole sarjaa seurannuteikä kiinnosta,mutta yhen jutun kerron teille arvon mammat.Tuo "naitu" tarkoittaa vanhalla kielellä naimisiin menoa.Siinä on nyt vitsi/sanaleikki.Naitumies tai nainen tarkoitti naimisissa olevaa,eimitään naimista.
Seksin harrastaminen oli ennen rakastelua,mua aina naurattaa tuo "harrastaminen".
Joku kysyy,mitä harrastat.Vastaus.seksiä.
Oliko kaasolla ja sulhasella jotain flirttiä keskenään tuossa vai kuvittelinko vaan omiani?
Kyllä ihmiset on epätoivoisia parisuhteeseen pyrkiessään, ei voi muuta sanoa.
Juntteja!