Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen
Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008715054.html
Hieno, oikein edustava pari! 😅
Kommentit (80)
Kaameaa sakkia.
Mutta onneksi ovat löytäneet toisensa.
Huh huh. No mutta toisaalta omapa on asiansa, ei se mun elämään vaikuta.
Jo sen tiiserin vilaus näistä tuo öksyn suuhun🤮 Muija tunkee liskonkieltä ukon suuhun.... Pakko aina kääntää kanavaa
Siinnä on palstajamppa löytänyt itsellensä naisen.
Johan on pari. Jos toi ukko on ollut eroottinen tanssija, niin mä oon kiinan keisari.
Hauska, että hänen nimensä on Jorma....
"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."
Vierailija kirjoitti:
"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."
Entä jos puhuu kaikista noista vaihdellen?
Onko nyt löytynyt miespuolinen vastine av-mammalle? Tietynlaisia naisia ollaan helposti diagnosoimassa ja luokittelemassa av-mammaksi, mutta miesten kohdalla tämä on selvästi vähäisempää.
Siis voi herraisä minkä näköinen pari. Edes Kummeli ei olisi osannut keksiä näin upeita hahmoja! Ja heillä sentään mielikuvitus oli aivan omissa sfääreissä
Justihin naitu”.
Näin lukee vastavihittyjen Kirsi Koivun (nyk. Portin), 51, ja Jorma Portinin, 57, hääauton takaikkunassa, kun tuore aviopari huristelee Ylistaron kirkon pihalta kohti hääjuhliaan.
Kolme kuukautta aiemmin tavannut pari avioituu kauden ensimmäisessä Unelmahäät-jaksossa varsin pikaista vauhtia – kihlatkin on vaihdettu vain parin päivän tutustumisen jälkeen.
– Tämä on todellakin ollut rakkautta ensisilmäyksellä, morsiuspari kertoo jaksossa.
Kihloja on vaihdettu muidenkin kanssa useaan otteeseen, mutta häät ovat molempien ensimmäiset. Kummallakin on aikuisia lapsia.
– Ennen minua Jorma on ollut yhdeksän kertaa kihloissa ja mä en nyt muista, montako kertaa mä oon ollut – ainakin neljä kertaa, ehkä viisi, Kirsi pohtii.
Jorma kertoo, että hän kuvitteli olevansa ikuinen poikamies, eikä uskonut menevänsä enää naimisiin.
– Kirsi on mukava, koska sen kanssa voi puhua asiat suoraan niin kuin ne ovat. Ainoa konsti on puhuminen suoraan. Jos asioista ei puhuta suoraan, niin sitten mennään ojasta allikkoon, mustiin nahkahousuihin pukeutunut Jorma selvittää ohjelmassa muutaman kirosanan säestämänä.
No siinäpä sitten palstahaahkoille kunnolla nokittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Justihin naitu”.
Näin lukee vastavihittyjen Kirsi Koivun (nyk. Portin), 51, ja Jorma Portinin, 57, hääauton takaikkunassa, kun tuore aviopari huristelee Ylistaron kirkon pihalta kohti hääjuhliaan.
Kolme kuukautta aiemmin tavannut pari avioituu kauden ensimmäisessä Unelmahäät-jaksossa varsin pikaista vauhtia – kihlatkin on vaihdettu vain parin päivän tutustumisen jälkeen.
– Tämä on todellakin ollut rakkautta ensisilmäyksellä, morsiuspari kertoo jaksossa.
Kihloja on vaihdettu muidenkin kanssa useaan otteeseen, mutta häät ovat molempien ensimmäiset. Kummallakin on aikuisia lapsia.
– Ennen minua Jorma on ollut yhdeksän kertaa kihloissa ja mä en nyt muista, montako kertaa mä oon ollut – ainakin neljä kertaa, ehkä viisi, Kirsi pohtii.
Jorma kertoo, että hän kuvitteli olevansa ikuinen poikamies, eikä uskonut menevänsä enää naimisiin.
– Kirsi on mukava, koska sen kanssa voi puhua asiat suoraan niin kuin ne ovat. Ainoa konsti on puhuminen suoraan. Jos asioista ei puhuta suoraan, niin sitten mennään ojasta allikkoon, mustiin nahkahousuihin pukeutunut Jorma selvittää ohjelmassa muutaman kirosanan säestämänä.
Ap voisi opetella postaamaan sen uutisen kanssa tänne ettei tarvitse klikkailla mitään iltapaskanlinkkejä.
Noista tulee ihan varmasti jotain Seiskajulkkiksia Matin ja Mervin manttelinperijät.
Sympaattisesti kirjoitettu juttu. Onnelliselta vaikuttava pariskunta.
Eivät ole yhtään minun tyyliäni, mutta sillä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Odottaako tuo nainen vauvaa?
Näyttää olevan kalja/viina pötsi!
Mitä tuossa videolla oikein tapahtuu?!?
Odottaako tuo nainen vauvaa?