Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen

Vierailija
31.03.2022 |

Unelmahäissä täräyttävä alku: Jorma, 58, on ollut kihloissa kymmenen kertaa – tokaisee roisin kommentin seksistä kesken hääkuvauksen

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008715054.html

Hieno, oikein edustava pari! 😅

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako tuo nainen vauvaa?

Vierailija
2/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa sakkia.

Mutta onneksi ovat löytäneet toisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. No mutta toisaalta omapa on asiansa, ei se mun elämään vaikuta.

Vierailija
4/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sen tiiserin vilaus näistä tuo öksyn suuhun🤮 Muija tunkee liskonkieltä ukon suuhun.... Pakko aina kääntää kanavaa

Vierailija
5/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinnä on palstajamppa löytänyt itsellensä naisen.

Vierailija
6/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on pari. Jos toi ukko on ollut eroottinen tanssija, niin mä oon kiinan keisari.

Vierailija
7/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, että hänen nimensä on Jorma....

Vierailija
8/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."

Vierailija
9/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. 

Vierailija
10/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."

Entä jos puhuu kaikista noista vaihdellen?

Vierailija
11/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt löytynyt miespuolinen vastine av-mammalle? Tietynlaisia naisia ollaan helposti diagnosoimassa ja luokittelemassa av-mammaksi, mutta miesten kohdalla tämä on selvästi vähäisempää.

Vierailija
12/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herraisä minkä näköinen pari. Edes Kummeli ei olisi osannut keksiä näin upeita hahmoja! Ja heillä sentään mielikuvitus oli aivan omissa sfääreissä

Vierailija
13/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justihin naitu”.

Näin lukee vastavihittyjen Kirsi Koivun (nyk. Portin), 51, ja Jorma Portinin, 57, hääauton takaikkunassa, kun tuore aviopari huristelee Ylistaron kirkon pihalta kohti hääjuhliaan.

Kolme kuukautta aiemmin tavannut pari avioituu kauden ensimmäisessä Unelmahäät-jaksossa varsin pikaista vauhtia – kihlatkin on vaihdettu vain parin päivän tutustumisen jälkeen.

– Tämä on todellakin ollut rakkautta ensisilmäyksellä, morsiuspari kertoo jaksossa.

Kihloja on vaihdettu muidenkin kanssa useaan otteeseen, mutta häät ovat molempien ensimmäiset. Kummallakin on aikuisia lapsia.

– Ennen minua Jorma on ollut yhdeksän kertaa kihloissa ja mä en nyt muista, montako kertaa mä oon ollut – ainakin neljä kertaa, ehkä viisi, Kirsi pohtii.

Jorma kertoo, että hän kuvitteli olevansa ikuinen poikamies, eikä uskonut menevänsä enää naimisiin.

– Kirsi on mukava, koska sen kanssa voi puhua asiat suoraan niin kuin ne ovat. Ainoa konsti on puhuminen suoraan. Jos asioista ei puhuta suoraan, niin sitten mennään ojasta allikkoon, mustiin nahkahousuihin pukeutunut Jorma selvittää ohjelmassa muutaman kirosanan säestämänä.

Vierailija
14/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä sitten palstahaahkoille kunnolla nokittavaa!

Vierailija
15/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justihin naitu”.

Näin lukee vastavihittyjen Kirsi Koivun (nyk. Portin), 51, ja Jorma Portinin, 57, hääauton takaikkunassa, kun tuore aviopari huristelee Ylistaron kirkon pihalta kohti hääjuhliaan.

Kolme kuukautta aiemmin tavannut pari avioituu kauden ensimmäisessä Unelmahäät-jaksossa varsin pikaista vauhtia – kihlatkin on vaihdettu vain parin päivän tutustumisen jälkeen.

– Tämä on todellakin ollut rakkautta ensisilmäyksellä, morsiuspari kertoo jaksossa.

Kihloja on vaihdettu muidenkin kanssa useaan otteeseen, mutta häät ovat molempien ensimmäiset. Kummallakin on aikuisia lapsia.

– Ennen minua Jorma on ollut yhdeksän kertaa kihloissa ja mä en nyt muista, montako kertaa mä oon ollut – ainakin neljä kertaa, ehkä viisi, Kirsi pohtii.

Jorma kertoo, että hän kuvitteli olevansa ikuinen poikamies, eikä uskonut menevänsä enää naimisiin.

– Kirsi on mukava, koska sen kanssa voi puhua asiat suoraan niin kuin ne ovat. Ainoa konsti on puhuminen suoraan. Jos asioista ei puhuta suoraan, niin sitten mennään ojasta allikkoon, mustiin nahkahousuihin pukeutunut Jorma selvittää ohjelmassa muutaman kirosanan säestämänä.

Ap voisi opetella postaamaan sen uutisen kanssa tänne ettei tarvitse klikkailla mitään iltapaskanlinkkejä.

Vierailija
16/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tulee ihan varmasti jotain Seiskajulkkiksia Matin ja Mervin manttelinperijät.

Vierailija
17/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisesti kirjoitettu juttu. Onnelliselta vaikuttava pariskunta.

Eivät ole yhtään minun tyyliäni, mutta sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
18/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako tuo nainen vauvaa?

Näyttää olevan kalja/viina pötsi!

Vierailija
19/80 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa videolla oikein tapahtuu?!?