Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotko että mielenosoittajat kastuvat ?

Vierailija
18.09.2015 |

Minä toivon. Olisi ihan oikein niille idiooteille. Ei tämä maa tästä lakkoilemalla nouse! Pahentaa vaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että persuilla on lämmintä ministeriautossa varsinkin tällaisena päivänä

Vierailija
2/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo

Vierailija
4/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en toivo. Helvetti te ootte säälittäviä. Antakaa ihmisten osoittaa mieltä, me asutaan demokratiassa. Hienoa että suomalaiset jaksavat edes johonkin ottaa kantaa, eivätkä vain valita anonyyminä netissä.

Vierailija
5/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta toivon kyllä, että vastaanottokeskuksiin tyytymättömät ja suurkaupunkeja etsivät marssijat kastuvat.

Vierailija
6/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuvat... :D no voi hittolainen yks kastuminen "yhyyy!" tervejärkistä ihmistä ei paljoa kastuminen hetkauta kuten sinua näyttää ap. :D Ei hemmetti sä oot idiootti, kastua nyt sitten. 

Vierailija
7/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:56"]No en toivo. Helvetti te ootte säälittäviä. Antakaa ihmisten osoittaa mieltä, me asutaan demokratiassa. Hienoa että suomalaiset jaksavat edes johonkin ottaa kantaa, eivätkä vain valita anonyyminä netissä.
[/quote]

No osoittakoot mieltä! En ole sitä estämässä. Mielestäni ruikuttavat siellä olemattomasta joten olen vahinhoniloinen siitä että kastuvat. Töissä puhuin samaa kahvipöydässä ääneen, enkä ollut ainoa!

Vierailija
8/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olen täysin eri mieltä koko mielenosoituksesta. Märkä ei kivaa.

Vierailija
9/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSS-trio vois hyvin päättää tehdä nämä omat leikkauksensa ja samalla toteuttaa myös ay-liikkeen ja ek:n ehdotukset, leikattas sitte tuplasti. Säälistä kätilöille vois kuitenkin maksaa lomarahat täytenä.

Vierailija
10/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:39"]

Jep. Joskus kymmeniä vuosia sitten työntekijöitä oikeasti syrjittiin. Nyt ollaan totuttu liian hyvään, eletty yli varojen ja nitistään heti kun ei enää ole varaa elää yhtä yltäkylläisesti. Siis sunnuntain palkasta kiristetään 12,5%, hyvin harva sairaanhoitaja on joka sunnuntai töissä. Tuo on kuukaudessa aivan olematon summa! Jos jonkun talous siitä kaatuu niin se ei todellakaan ole hallituksen vika! Se on ihan oma vika jos noin riskirajoilla elää..!

[/quote]Sunnuntain palkasta oli tarkoitus tehdä 1,75-kertainen entiseen kaksinkertaisuuteen verrattuna. Korotettua osaa siis esitettiin leikattavam 25 %.

Vierailija
11/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota en minä minä sitä surisi. Enemmänkin suren sitä, kuinka paljon tällainen Isojen poikein ja tyttöjen kiukuttelu tulee yhteiskunnalle maksamaan. Se, ettei neuvottelutulosta ole vielä syntynyt, on jo muuttunut arvovaltakiistelyksi, kun Lylyn kantti ei kestä sitä, että joku muu kuin SAK ja hän itse sanelee ehdot. Vähän nöyryyttä nyt, Lyly ja kumppanit, jotka eivät varmasti seiso Rautatientorilla kastumassa.

Vierailija
12/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon heillä olevan kuivat, lämpöiset vaatteet ja hieno ryhmätunne.  Hengessä mukana.

Vierailija
13/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:23"]Minä toivon. Olisi ihan oikein niille idiooteille. Ei tämä maa tästä lakkoilemalla nouse! Pahentaa vaan.
[/quote]

En, mutta sinulla varmaan lorahti housuihin kiihtymyksestä.

Vierailija
14/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
15/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään toivo. Sinulle sen sijaan toivon, että saat karmalta mitä ansaitset :P.

Vierailija
16/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ottaa kantaa. Se on Sipilän puolella. Uskokaa punikkiagitaattorit nyt hyvällä, että teidän kulta-aika oli ja meni. Nyt tästä eteenpäin rahaa tulee vain tekemällä työtä.

Vierailija
17/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO kyllä se mua vähän huvittaisi =). Niin lähdettiin soitellen sotaan tohkeissaan ihan kuin lapset.

Vierailija
18/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Joskus kymmeniä vuosia sitten työntekijöitä oikeasti syrjittiin. Nyt ollaan totuttu liian hyvään, eletty yli varojen ja nitistään heti kun ei enää ole varaa elää yhtä yltäkylläisesti. Siis sunnuntain palkasta kiristetään 12,5%, hyvin harva sairaanhoitaja on joka sunnuntai töissä. Tuo on kuukaudessa aivan olematon summa! Jos jonkun talous siitä kaatuu niin se ei todellakaan ole hallituksen vika! Se on ihan oma vika jos noin riskirajoilla elää..!

Vierailija
19/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo. Leikataan rikkailta, ei alimmalla tasolla olevilta työntekijöiltä, jos maalla kerran niin heikosti menee.

Vierailija
20/20 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:39"]En toivo. Leikataan rikkailta, ei alimmalla tasolla olevilta työntekijöiltä, jos maalla kerran niin heikosti menee.
[/quote]

Kannatetaan! Lähtee loputkin verotulot Portugaliin :)