Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vai mikä on?!

Vierailija
18.09.2015 |

Ollaan reilu 2 vuotta yritetty lasta. Nyt 9 päivää ripulia, alaselkä kipua, johtimissa kipua sekä alavatsakipua. Edelliset menkat oli todella oudot: 1 päivä vuotoa, 2 päivää vuodotta, sen jälkeen pissatessa vuotoa. Välillä taas vuodotta ja taas pissatessa vuotoa. Menkat kesti näin siis 13 vrk.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:49"]Toivon että olet oikeassa, jos olette jo pidemmän aikaa yrittäneet raskautta.

Silti on vaan pakko ihmetellä että miksi ihmeessä aikuiset ihmiset tulevat ensimmäisenä joltain internet palstalta kyselemään mahdollista raskautta, tiedät varmasti itsekin, että on vaan yksi keino varmistua siitä asiasta, joten ole hyvä ja käy (oman mielenrauhan takia) ostamassa raskaustesti ja tule vaikka sitten uudestaan tänne kirjoittamaan kuinka kävi.
[/quote] sepä se kun mulla 4 raskautta takana sekä yksi kohdunulkopuolinen, eikä koskaan tämmöistä ollu!
[/quote]
Niin siis miksi et hae sitä testiä?

Vierailija
2/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:49"]Toivon että olet oikeassa, jos olette jo pidemmän aikaa yrittäneet raskautta.

Silti on vaan pakko ihmetellä että miksi ihmeessä aikuiset ihmiset tulevat ensimmäisenä joltain internet palstalta kyselemään mahdollista raskautta, tiedät varmasti itsekin, että on vaan yksi keino varmistua siitä asiasta, joten ole hyvä ja käy (oman mielenrauhan takia) ostamassa raskaustesti ja tule vaikka sitten uudestaan tänne kirjoittamaan kuinka kävi.
[/quote] sepä se kun mulla 4 raskautta takana sekä yksi kohdunulkopuolinen, eikä koskaan tämmöistä ollu!
[/quote]
[/quote] koska ollaan niin kauan yritetty ja pettymyksiä mahtunut monen monta näihin vuosiin! Ei ole aina helppoa pettyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:42"]Kuulostaa sukupuolitaudilta.
[/quote] jaa mikähän olis kyseessä?
[/quote] eli tähän ei kukaan osaa vastata vaikka peukutuksia tuleekin?!
[/quot

Klamydia? Mene testeihin ja käy gynellä vaginaaliultrassa
[/quote] mulla on klamydia todettu n 13 v sitten eikä ollu tämmöisiä oireita silloinkaan.... Ja 3 lastakin tullu sen jälkeen.
[/quote]

Mutta nyt voi olla klamydia tuollaisin oirein.

Vierailija
4/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt olette käyneet tutkimuksissa kumpikin jos raskautta on noinkin
kauan yritetty??

Vierailija
5/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:49"]Toivon että olet oikeassa, jos olette jo pidemmän aikaa yrittäneet raskautta.

[/quote]
[/quote] koska ollaan niin kauan yritetty ja pettymyksiä mahtunut monen monta näihin vuosiin! Ei ole aina helppoa pettyä...
[/quote]
Juu, ei ole helppo pettyä, ymmärrän sen. Mutta onko sitten parempi vaihtoehto elätellä toiveita jokaisen vatsanväänteen jälkeen? Pahinmassa tapauksessa luulla olevansa raskaana useampi viikko ja sitten pettyä?

Vierailija
6/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:01"]Kai te nyt olette käyneet tutkimuksissa kumpikin jos raskautta on noinkin
kauan yritetty??
[/quote] ei päästä kunnalliseen.

Vierailija
7/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan mikä vaan. Ihan ekaksi kävison ostamassa raskaustestin. Vaikka pitäisikin pettyä niin paras tapa saada tietää onko raskaana vai ei. Olen otse 6 vuotta joutunut kierto kierron perään pettymään kun testi on näyttänyt negaa. Eikä siihen kuole. Käy ostamassa vaikka suklaalevyn ja mussuttaa sen pahimpaan morkkikseen. :)

Se voi olla joku sukupuolitauti, virtsatietulehdus, hormonihäiriö... näitä riittää. Jos ei kummene ja rtesti näyttää negaa niin mene lääkäriin.

Vierailija
8/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomen aamulla teen r-testin, hui jännittää!

Vierailija
9/25 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:29"]Huomen aamulla teen r-testin, hui jännittää!
[/quote] onnea testin tekoon. Toivottavasti käy hyvin!

Vierailija
10/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
11/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti negaa, mutta tänään kävin verikokeissa ja sitten mietitään mitä " taudin kuvaa" ruetaan miettimään. Ottivat myös raskaustestin.

Vierailija
12/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sukupuolitaudilta.

Vierailija
13/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko kuullu semmosesta ku raskaustesti? Saattaapi olla astetta luotettavampi kuin av-mamman sana tässä asiassa. Vaikkakin, mammat on AINA oikeassa!

Vierailija
14/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ja käyttänytkin, mutta mun menkat loppui vasta 6 päivää sitten eli olisiko luotettava?

Vierailija
15/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:42"]Kuulostaa sukupuolitaudilta.
[/quote] jaa mikähän olis kyseessä?

Vierailija
16/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:44"]

Olen kuullut ja käyttänytkin, mutta mun menkat loppui vasta 6 päivää sitten eli olisiko luotettava?

[/quote]
Yleensä testit näyttää luotettavan tuloksen jo silloin kun menkkojen pitäisi alkaa tai parhaimmat jo aikaisemminkin. Eli jos olisit ennen vuotoa hedelmöittynyt niin plussaa pitäisi jo tulla. Tikkutestitkään eivät tosin ole 100% varmoja, mutta harvemmin kukaan plussaa saa olematta kuitenkaan raskaana (poikkeuksena hormoneita vetävät bodaajat, jotka raskaustesteillä testaavat laittomien hormoneittensa toimivuutta).

Vierailija
17/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olet oikeassa, jos olette jo pidemmän aikaa yrittäneet raskautta.

Vierailija
18/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:49"]Toivon että olet oikeassa, jos olette jo pidemmän aikaa yrittäneet raskautta.

Vierailija
19/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo vuodot ja kivut kuulostaa mahdollisesti myoomalta tai polyypilta. Onko sulta tutkittu ne? Voivat aiheuttaa myös ongelmia raskaaksi tulon kanssa.

Vierailija
20/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:17"]Mun mielestä nuo vuodot ja kivut kuulostaa mahdollisesti myoomalta tai polyypilta. Onko sulta tutkittu ne? Voivat aiheuttaa myös ongelmia raskaaksi tulon kanssa.
[/quote] on tehty gynetutkimus n vuosi sitten.