Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tällainen päivän ateria kuulostaa?

Vierailija
31.03.2022 |

Aamupala: vihreä tee ilman maitoa ja sokeria

Lämmin ateria: 300g pinaattikeittoa kahdella
kananmunalla

Iltapala: vihreä tee ilman maitoa ja sokeria, näkkileipä ripaus voita , 1 siivu keittokinkkua

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sekin kertoo jos sulla oli morkkis tuosta määrästä ruokaa + se että olet jo kroonisesti tottunut näläntuntweseen.

Vierailija
42/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse edes ajatellut että mulla olisi syömishäiriö. Jotenkin kaukaa haettu ajatus. Tai siis en itse koe näin vaan päinvastoin, tuntuu että syön välillä liikaa ja se ahdistaa älyttömästi . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia on varmaankin tappavin mielisairaus mitä on. Hae apua ajoissa

Vierailija
44/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo itse edes ajatellut että mulla olisi syömishäiriö. Jotenkin kaukaa haettu ajatus. Tai siis en itse koe näin vaan päinvastoin, tuntuu että syön välillä liikaa ja se ahdistaa älyttömästi . Ap

Siltä se kyllä valitettavasti kuulostaa. Ja en tainnut olla ainoa joka sai tämän käsityksen.

Monestihan ihmisellä saattaa mennä vuosia, vuosikymmeniä jos silloinkaan havahtuu siihen että syöminen ei ole terveellä pohjalla. Jos syöminen ahdistaa niin sekin jo kertoo jotain oleellista.

Vierailija
45/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöön nimenomaan yleensä kuuluu se tunne että on elämänsä kunnossa. Ei tunnista sairautta

Vierailija
46/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ainakin pidemmän päälle noilla ruokamäärillä olisi heikotusta. Jaksatko arjessa muka ihan normisti tuolla määrällä ruokaa?

Vierailija
47/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Vierailija
48/48 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuossa on aivan liian vähän ruokaa kun taas naiselle tuossa on aivan liian paljon ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi