Miltä tällainen päivän ateria kuulostaa?
Aamupala: vihreä tee ilman maitoa ja sokeria
Lämmin ateria: 300g pinaattikeittoa kahdella
kananmunalla
Iltapala: vihreä tee ilman maitoa ja sokeria, näkkileipä ripaus voita , 1 siivu keittokinkkua
Kommentit (48)
En oo itse edes ajatellut että mulla olisi syömishäiriö. Jotenkin kaukaa haettu ajatus. Tai siis en itse koe näin vaan päinvastoin, tuntuu että syön välillä liikaa ja se ahdistaa älyttömästi . Ap
Anoreksia on varmaankin tappavin mielisairaus mitä on. Hae apua ajoissa
Vierailija kirjoitti:
En oo itse edes ajatellut että mulla olisi syömishäiriö. Jotenkin kaukaa haettu ajatus. Tai siis en itse koe näin vaan päinvastoin, tuntuu että syön välillä liikaa ja se ahdistaa älyttömästi . Ap
Siltä se kyllä valitettavasti kuulostaa. Ja en tainnut olla ainoa joka sai tämän käsityksen.
Monestihan ihmisellä saattaa mennä vuosia, vuosikymmeniä jos silloinkaan havahtuu siihen että syöminen ei ole terveellä pohjalla. Jos syöminen ahdistaa niin sekin jo kertoo jotain oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Syömishäiriöön nimenomaan yleensä kuuluu se tunne että on elämänsä kunnossa. Ei tunnista sairautta
Luulisi että ainakin pidemmän päälle noilla ruokamäärillä olisi heikotusta. Jaksatko arjessa muka ihan normisti tuolla määrällä ruokaa?
Miehelle tuossa on aivan liian vähän ruokaa kun taas naiselle tuossa on aivan liian paljon ruokaa.
Ja ehkä sekin kertoo jos sulla oli morkkis tuosta määrästä ruokaa + se että olet jo kroonisesti tottunut näläntuntweseen.