Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
841/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma.

CM on järkyttävän kallis. Viikonloppuna katsoin yhtä "tarjous"tuotetta, joka oli Prismassa normaalihinnalla halvempi.

Vierailija
842/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa ja S-marketissa asioin säännöllisesti, Prismassa en käy ollenkaan.

Matkalla ei ole väliä, auto on käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭

Eikö toimi kotiinkuljetus ?

Vierailija
844/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Prismasta tilaan kotiinkuljetuksella kaiken kuukaudeksi.

Nyt ennen pääsiäistä ei saanut aikoja, oli pakko tilata Citymarketista.

Ostin osaksi Pirkka tuotteita, ehkä siitä johtuen hinta ei ollutkaan niin iso kuin pelkäsin.

Cittarissa on joitakin sellaisia tuotteita, mitä ei Prismasta saa, mutta en silti vaihda, Prismasta saa bonukset.

Vierailija
845/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin citymarketteja ja yleensäkin k- kauppoja.

Vierailija
846/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on usein jonot, hinnat korkeampia, hinnat usein kassalle mennessä väärin jne...

Olen prisma ihminen, hinnat pitää kassallakin paikkaansa ja on edullisempaa. Kaupan järjestyskin yleensä loogisempi, tavarat löytyy sujuvammin.

Vierailija
847/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymar ket on ollut aina kallis jos ei oteta mukaan silloin tällöin esiintyviä tarjouksia. Myös Prismassa on monet elintarvikkeet kallistuneet, mutta syy miksi käyn yleensä Prismassa on muita kauppoja halvemmat kananmunat ja maustamattomat rahka sekä tonnikala. 

Niitä kun meinaa menee näin salilla jumppaavalla :)

Vierailija
848/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari kun on hyviä tarjouksia, muuten Prisma koska siellä on keskimäärin halvemmat hinnat.

Vierailija
849/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl.

Vierailija
850/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Vaajala-ihminen. Suomen paras S-market. 

Vierailija
851/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Prismasta ostan esim. olutta (halvempaa kuin cittarissa), palautusjuomia (halvempia myöskin, vaikka hinta noussut), S-ryhmän chorizo, jamon serrano on myös ostoslistalla usein. Niin ja Löfberg, kun se on halvempi kuin Cittarissa. Käyn kyllä myös Lidlissäkin. Hiusten selvityssuihkeen ostan cittarista, kun en ole hyvää Prismasta tai Lidlistä löytänyt. Itse asiassa en ole mitään selvityssuihketta löytänyt Lidlistä vielä ainakaan. 

Vierailija
852/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma koska paljon paremmat bonukset ja muutenkin halvempi.

Cittarissa tulee joskus käytyä jos paikkakunnalla ei ole vaihtoehtoa.

Hinnat on kyllä nousseet niin paljon ihan yleisesti, että tulee käytyä myös Lidlissä

Vierailija
853/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä halvimmassa eli Liiterissä !

Vierailija
854/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Cittari-ihminen ilman muuta! Prismasta ei löydä koskaan mitään, niiden logiikka tiotteiden sijoittelussa on outo. Cittari on enempi kaupan, eikä varaston oloinen, asiakaspslvelu on parempi, samoin sushit.

Lähtökohtaisesti myös väjän ärsyttää paikat josta saa sitä "vihreän kortin bonusta"

Vierailija
855/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittari kun on hyviä tarjouksia, muuten Prisma koska siellä on keskimäärin halvemmat hinnat.

Cittariin kun on menty esim. lohitarjouksen perässä niin aina myydään ei oota

Vierailija
856/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu... Näin oli joskus hyvinä aikoina. Nykyään?? EI. Kävin cittarissa vuosi sitten. Tarjouksia lukuunottamatta ihan järkyttävän kallis kauppa (Turku, Länsikeskus). Ei ollut edes jauhoisija perunoita siellä. Mä oikeesti kysyin henkilökunnalta. "Ööö... anteeksi. Ei ole nyt. Toimitusvaikeuksia"

Haukunpa vielä Raision S-Marketinkin tähän jonoon... On se nyt vaan p*rkule, kun einesjauhelihapihvitkin on tuplasti kalliimpia, kuin vuosi sitten. Puhumattakaan jauhelihan hinnasta.

Halloo (!) nyt tähän rahastukseen, hei..? V*ttu....

Vierailija
857/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket-ihmiset ovat sivistyneempiä ja ylempiarvoisia.

Prisma-ihmiset myös haisee pahemmalle.

Vierailija
858/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ei ole Prismaa. On vaan s-market. Cittarista tykkään enemmän vaikka kallis onkin. Siel on kuitenki hyviä tarjouksia. Ja paremmat valikoimat.Kyllähän ruoka on ärsyttävän kallista. Tarjouksia pitää katsoa.

Vierailija
859/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ehdottomasti! Citymarket on niin järjettömän kallis, että siellä voi käydä hakemassa vaan jotain erikoistarjousjuttuja joskus. Lisäksi Citarin kassat on niin hitaat, että ehtii jätski sulaa ja liha kypsyä siinä odotellessa, en tajua, miten siellä on aina paljon enemmän jonoa, vaikka asiakkaita on vähemmän kuin Prismassa.. 

Vierailija
860/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä aina kumpaa kauppaa lähempänä asuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän