Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Cittarissa ja S-marketissa asioin säännöllisesti, Prismassa en käy ollenkaan.
Matkalla ei ole väliä, auto on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Eikö toimi kotiinkuljetus ?
Yleensä Prismasta tilaan kotiinkuljetuksella kaiken kuukaudeksi.
Nyt ennen pääsiäistä ei saanut aikoja, oli pakko tilata Citymarketista.
Ostin osaksi Pirkka tuotteita, ehkä siitä johtuen hinta ei ollutkaan niin iso kuin pelkäsin.
Cittarissa on joitakin sellaisia tuotteita, mitä ei Prismasta saa, mutta en silti vaihda, Prismasta saa bonukset.
Boikotoin citymarketteja ja yleensäkin k- kauppoja.
Cittarissa on usein jonot, hinnat korkeampia, hinnat usein kassalle mennessä väärin jne...
Olen prisma ihminen, hinnat pitää kassallakin paikkaansa ja on edullisempaa. Kaupan järjestyskin yleensä loogisempi, tavarat löytyy sujuvammin.
Citymar ket on ollut aina kallis jos ei oteta mukaan silloin tällöin esiintyviä tarjouksia. Myös Prismassa on monet elintarvikkeet kallistuneet, mutta syy miksi käyn yleensä Prismassa on muita kauppoja halvemmat kananmunat ja maustamattomat rahka sekä tonnikala.
Niitä kun meinaa menee näin salilla jumppaavalla :)
Cittari kun on hyviä tarjouksia, muuten Prisma koska siellä on keskimäärin halvemmat hinnat.
Mä olen Vaajala-ihminen. Suomen paras S-market.
Molempi parempi. Prismasta ostan esim. olutta (halvempaa kuin cittarissa), palautusjuomia (halvempia myöskin, vaikka hinta noussut), S-ryhmän chorizo, jamon serrano on myös ostoslistalla usein. Niin ja Löfberg, kun se on halvempi kuin Cittarissa. Käyn kyllä myös Lidlissäkin. Hiusten selvityssuihkeen ostan cittarista, kun en ole hyvää Prismasta tai Lidlistä löytänyt. Itse asiassa en ole mitään selvityssuihketta löytänyt Lidlistä vielä ainakaan.
Prisma koska paljon paremmat bonukset ja muutenkin halvempi.
Cittarissa tulee joskus käytyä jos paikkakunnalla ei ole vaihtoehtoa.
Hinnat on kyllä nousseet niin paljon ihan yleisesti, että tulee käytyä myös Lidlissä
Pakko käydä halvimmassa eli Liiterissä !
Siis Cittari-ihminen ilman muuta! Prismasta ei löydä koskaan mitään, niiden logiikka tiotteiden sijoittelussa on outo. Cittari on enempi kaupan, eikä varaston oloinen, asiakaspslvelu on parempi, samoin sushit.
Lähtökohtaisesti myös väjän ärsyttää paikat josta saa sitä "vihreän kortin bonusta"
Vierailija kirjoitti:
Cittari kun on hyviä tarjouksia, muuten Prisma koska siellä on keskimäärin halvemmat hinnat.
Cittariin kun on menty esim. lohitarjouksen perässä niin aina myydään ei oota
Vierailija kirjoitti:
No juu... Näin oli joskus hyvinä aikoina. Nykyään?? EI. Kävin cittarissa vuosi sitten. Tarjouksia lukuunottamatta ihan järkyttävän kallis kauppa (Turku, Länsikeskus). Ei ollut edes jauhoisija perunoita siellä. Mä oikeesti kysyin henkilökunnalta. "Ööö... anteeksi. Ei ole nyt. Toimitusvaikeuksia"
Haukunpa vielä Raision S-Marketinkin tähän jonoon... On se nyt vaan p*rkule, kun einesjauhelihapihvitkin on tuplasti kalliimpia, kuin vuosi sitten. Puhumattakaan jauhelihan hinnasta.
Halloo (!) nyt tähän rahastukseen, hei..? V*ttu....
Vierailija kirjoitti:
Citymarket-ihmiset ovat sivistyneempiä ja ylempiarvoisia.
Prisma-ihmiset myös haisee pahemmalle.
Tääl ei ole Prismaa. On vaan s-market. Cittarista tykkään enemmän vaikka kallis onkin. Siel on kuitenki hyviä tarjouksia. Ja paremmat valikoimat.Kyllähän ruoka on ärsyttävän kallista. Tarjouksia pitää katsoa.
Prisma ehdottomasti! Citymarket on niin järjettömän kallis, että siellä voi käydä hakemassa vaan jotain erikoistarjousjuttuja joskus. Lisäksi Citarin kassat on niin hitaat, että ehtii jätski sulaa ja liha kypsyä siinä odotellessa, en tajua, miten siellä on aina paljon enemmän jonoa, vaikka asiakkaita on vähemmän kuin Prismassa..
Riippuu siitä aina kumpaa kauppaa lähempänä asuu.
Prisma.
CM on järkyttävän kallis. Viikonloppuna katsoin yhtä "tarjous"tuotetta, joka oli Prismassa normaalihinnalla halvempi.