Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
461/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on nykyisin lähikauppani ja tuo S-jäsenyys on ollut jo vuosikymmeniä. Mutta joskus tykkään kävellä kauemmas K - Marketiin tai Citymarketille, niissä on vaihtelua tuotevalikoimiin.

Myin autoni ja nyt on tosiaan merkitystä lähikaupalla, sillä raskaan työpäivän lisäksi ei polvet kestä pitkien matkojen takaa kävellen raskaiden kauppakassien kantamista.

Vierailija
462/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Käyn vuorotellen kaljaostoksilla saman katon alla operoivista Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan alettaisi pitämään minua ihan täytenä juoppona.

Tämän takia minulla olen valinnut kolme eri alkoa, joissa käyn aina vuorotellen. Myyjät alkaa olemaan silti tuttuja kaikissa, enkä käy kuin viikon parin välein. Tärkeintä on, että pitää maksaa käteisellä, ettei näy tiliotteessa spurgun elämäntavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat (ja ylipäätään S-ryhmän kaupat) on ihan kamalia teollisuushalleja, joten Citymarket. Käyn kyllä kummassakin, koska tykkään vaihdella kauppaa, mutta Keskon liikkeet voittaa kyllä S-ryhmän viihtyvyydessä ja valikoimassa. 

Vierailija
464/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen s-market ihminen. Citymarketista käyn hakemassa pirkka mexicon ketsupit ja PS4-pelit. Harva taitaa ymmärtää että citymarketeista saa pleikkaripelit halvimmalla, paljon edullisemmin kuin pelien erikoiskaupoista tai vaikka gigantista, powereista puhumattakaan prismoista. Tälläkin hetkellä tuoreet tänä vuonna julkaistut pleikkaripelit cittarissa kympin halvemmalla kuin muualla.

Vierailija
465/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen prisma (ihminen) koska siellä usein kasvikset samaa hintatasoa kuin Lidlissä. Löytyy myös paremmin sitä mitä minä etsin. Citymarketissa erikoismyymäläviba eikä täälläpäin kovin hyvä valikoima. (Rillumarei).

Vierailija
466/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikanaan Stockmann herkussa. Kun se siirtyi S-ryhmän haltuun olen asioinut vain netissä ja tilannut tuotteet suoraan Harrod's verkkokaupasta.

Suomessa ei ole kunnollisia ja laadukkaita kauppoja.

Vierailija
467/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikanaan Stockmann herkussa. Kun se siirtyi S-ryhmän haltuun olen asioinut vain netissä ja tilannut tuotteet suoraan Harrod's verkkokaupasta.

Suomessa ei ole kunnollisia ja laadukkaita kauppoja.

Ja sitten menit jääkaapille ja avasit rainbow jogurtin.

Vierailija
468/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan täällä meillä päin s-bonusta ei saa ollenkaan ellei osta vähintään viidelläkympillä kuukaudessa. Yksin asuvana opiskelijana ostokseni ovat alle 50/kk, joten bonusta tulisi nolla euroa vaikka ostaisin kaiken Prismasta. Plussapisteissä sen sijaan ei ole mitään vähimmäiseurorajaa per kuukausi joten plussavitosen onnistun saamaan kerran vuodessa.

Vierailija
469/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa on mukavampi asioida, mutta Prismassa on selvästi halvempaa. Tilaan siis ruoat Prismasta kotiinkuljetuksella. Cittari-esteetikko, Prisma-ihminen.

Vierailija
470/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarket-ihminen. Lähin Citymarket (Turku, Kupittaa) on niin suuri ja töistä päästessäni ruuhkainen, että ahdistaa käydä siellä, ihan muista syistä kuin koronasta johtuen.

Vierailija
471/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidil on kauppani, en pidä isoista halleista...

Vierailija
472/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari!❤️❤️

Vierailija
473/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti City Market. Paljon kivempi esillepano somistuksineen ja tarjouksineen. Useammin maistiaisia yms. Prismassa en ole koskaan nähnyt minkään sorttista maistias-tapahtumaa. Prisma on karu, yksitoikkoinen ja varastomainen. CM ilme iloisempi ja markkinahenkisempi. Joku jo sanoi: CM:ssä useammin hyviä tarjouksia ja etenkin tarjoukset paremmin tuotu esille kyltein ja somistein. Mutta perushintataso on Prismassa pitkässä juoksussa varmaan edullisempi.

Vielä yksi oma juttu: Joskus väsyneenä pitkän työpäivän jälkeen tuntuu, että CM:n myymälävalaistus on liian voimakas (kirkas) ja väsyttää aisteja siis näköä. Vastapäätä vieressä on Prisma, jonka valot on softimmat ja sillälailla miellyttävämmät ja aavistuksen himmeämmät.

Vierailija
474/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Prismassa on niin järkyttävät jonot ja aina vain pari kassaa auki. Citymarketissa pääsee heti kävelemään vapaalle kassalle tai on vain yksi ennen minua.

Ruokaostokset tosin teen S-marketissa.

Vierailija
475/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari rahastaa samoista tuotteista enemmän. Mitä järkeä maksaa samoista paistinpannuista enemmän vaan siitä ilosta että voi käydä Cittarissa. Tästä syystä Prisma.

Aikoinaan lähin ruokakauppani oli Citymarket ja harmitti maksaa ruoasta ylihintaa. Kun muutin ja  lähempänä oli hinnoittelultaan järkevämpiä ruokakauppoja olen käynyt Citymarketissa vai satunnaisesti. Rahat kivempi laittaa muualle.

Vierailija
476/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle sopivat tavaravalikoima: PRISMA

sopivampi hintataso (iltaale huomioiden) CM

Vierailija
477/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaakin suosin kirjoitti:

itselle sopivat tavaravalikoima: PRISMA

sopivampi hintataso (iltaale huomioiden) CM

Millainen Citymarketin ilta-ale on ja monelta se on? 

Vierailija
478/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan täällä meillä päin s-bonusta ei saa ollenkaan ellei osta vähintään viidelläkympillä kuukaudessa. Yksin asuvana opiskelijana ostokseni ovat alle 50/kk, joten bonusta tulisi nolla euroa vaikka ostaisin kaiken Prismasta. Plussapisteissä sen sijaan ei ole mitään vähimmäiseurorajaa per kuukausi joten plussavitosen onnistun saamaan kerran vuodessa.

Eli jos vaikka ostaisit esim. 30 eurolla kuussa niin se tekee 360 euroa vuodessa. Jos siitä saa vitosen takaisin, niin ei nyt taida olla hirveän iso alennus.

Vierailija
479/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kk päästä ei ole jonoja luulen, sen verran hinnat nousee

Vierailija
480/1359 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Tuurissa Keskisellä ja lähisiwassa, vaikka sen kyltti on vaihtunut jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi