Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Holma Show asteikolla 1-5?

Vierailija
17.09.2015 |

Tähän asti ollut yllättävän tylsä :(

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ihan scheisse "huumoria"

Vierailija
62/87 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"]Harmi ku Ketonen ei ollu ainakaan tässä jaksossa, Antti on kyl symppis :) Ville oli myös hauska! [/quote] Ville Myllyrinne ja Kari Ketonen voisivat olla joka jakson vakipanelistit.

[/quote]

Ketonen & Myllyrinne yksi parhaista sketsisarjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 4 pistettä. 5 pistettä Antille ja pisteen pudotus varsinkin vasemmalla sohvalla istuneille vakkareille. Mutta show oli loistava! Nauroin kippurassa suurimman osan ajasta. Antti on vaan niin hyvä. Paras oli sketsi, jossa mainostettiin internettiä :D :D

Vierailija
64/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiti Kokkonen oli ihana!

Vierailija
65/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:43"]

Nelonen. Kummallista, että haluatte puhua Kokkosen ulkonäöstä, eihän keskuseluohjelmaan sillä perusteella ihmisiä valita. Ja kummallista, että kaikista neljästä otitte hampaisiinne sen ainoan naisen. Siskot, tsot tsot.

[/quote]

Aivan. Sitäpaitsi Kiti on kaunis ja vaikuttaa sopivan absurdilla tavalla hauskalta ja mukavalta ihmiseltä. Annan 3 ja puoli. Moni juttu oli hauska, varsinkin jälkimmäinen internet-"mainos".

Vierailija
66/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:22"]

0. Mitäpä voisi kiintiöhomolta odottaa tv:ssä, muutakaan kuin muka hauskaa hihittelyä.

[/quote]

Nyt sitten vaan tekemään itse yhtä menestynyttä koomikon/näyttelijän/ kirjalilijan uraa! Se käy sinulta varmasti helposti. Siis... Kaikkihan tekis ja menestyis jos vaan huvittais ja jaksais?

Vierailija
67/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Antti on ihana ja aito. Myllyrinne on hot. Ketosta en kaipaa (kai noi kaksi voi jo olla erossakin). Nordinilla on välillä joku hyvä läppä, vähän liikaa ajattelee katsojia. Kitistä tykkään myös, hyviä juttuja sillä. Vilkkumaan musasta en ymmärrä. Odotan jatkoa.

Vierailija
68/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:42"]Tuossahan on se yksi tangoprinssi!
[/quote]

Myös puutyönopettajana toiminut "Lankku-Aaapeli". Tuttu mies.

Vierailija
69/87 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin vain viimeiset puoli tuntia ja täytyy myöntää, että hienoinen pettymys, vaikka kova Antti-fani olenkin. Täytyy pikaisesti katsoa alkupuolisko ja tehdä johtopäätös sitten siitä.

Aion ehdottomasti kuitenkin katsoa seuraavankin jakson, jos ehdin. Antti on NIIN KUUMA!!

Vierailija
70/87 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas. Toivottavasti alkukankeudesta on päästy ja meno vähän parempi.

Vierailija
71/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupätkä ainakin on ollut tähänastisista jaksoista hauskin. :)

Vierailija
72/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä tylsä. Liian venytettyä. Vaihdoin kanavaa.

Vierailija
73/87 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa fani täällä? Mahtava show, hyvä konsepti. Kiti Kokkonen oli viime jaksossa niin hellyttävän avoin, tosi symppis. Ja Antti nyt on aina symppis, ja hauska.

Vierailija
74/87 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan symppis ohjelma. Mun suosikkeja tällä hetkellä. Antti, Kari ja Kiti niin tasapainoisia, mukavia ihmisiä. Ja ihana kun ohjelmassa kaikki on niin pientä ja rauhallista. Ei mitään megasuper-temppuja tai kohkaamista. Huumori on hyvää. Toinen mistä mä nyt tykkään on stand up -ohjelma kakkosella, jonka typerää nimeä en koskaan muista, Naurun tasapaino?, mutta siinä on jotain ihanaa samanlaista kotikutoista, erityisesti Putrosessa. Musta tuntuu että tv:ssä menestyvät just tällaset uudet jutut nyt. Tositv ja duudsonit on vain jälkijunassa tuleville junteille. Vain elämäästä tykkään vaan Kelan jaksosta nyt, mut sekin on symppis ja taitava.

Vierailija
75/87 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ton Antin pitää olla homo? Ainoa homo joka vois mun mielestä vaihtaa joukkuetta. Sormet liian neitimäiset, miesten töihin niin saadaan ongelma korjattua.

Vierailija
76/87 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti vois ruveta mulle mieheks. Sehän vois näytellä miestä. Ja sitähän sanotaan nykyään että ihastutaan ihmisiin, ei miehiin tai naisiin. Mitäs sanot Antti?

Vierailija
77/87 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ohjelmasta :) Annan 4 pistettä asteikolla 1-5.

Vierailija
78/87 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan arvosanaksi 0, huonoin ohjelma jonka olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
79/87 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
80/87 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hauska ohjelma, olen katsonut jokaisen jakson. Vieraat ovat vaihtelevia tasoltaan, tykkäsin kovasti Katja Stählista ja Heli Sutelasta. Ainoa mikä ärsyttää, on se lopun pakollinen musiikivieras, se tuntuu todella päälleliimatulta, tekisivät vaikka mieluummin lyhyemmän ohjelman. Niin joo, Antti Holma on ihana. Komea, fiksu, hauska, ystävällisen oloinen ja seksikäs. Harvoin on näin harmittanut jonkun julkkiksen homous... Antti olisi aivan liian ihana aviomies jos vain olisi hetero. Ajatella, millaiset geenit hänellä on, tulisi hauskoja ja fiksuja lapsia. Minkä pituinen hän muuten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi