Mä haluan miehen
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:37"]Mä olen mies ja haluan naisen. Pysyvästi. Niin [/quote] Ota mut :) ap [/quote] Saattaisin ottaakin, mistä sut löytää? 5 [/quote] Länsi-Suomesta! Tuu ja eti :P minkä ikäinen oot? Ap [/quote] parhaassa iässä olemaan sun kanssa, mutta etelässä... 5 [/quote] Ihan tosI? :D jaa jossain Helsingissä vai? Ap
[/quote]
Joo, Helsingissä.
5
[/quote]
Okei! Oonkohan liian maalainen sulle kun asun kehä kolmosen ulkopuolella :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:36"] Ette oo helppoja, nainen ei sais tehdä edes aloitetta teidän mielestä. Ja mulle kyllä kelpaa... ap [/quote] Ei kelpaa, jos ei ole töissä tai yritä työllistyä. [/quote] Olen töissä ja opiskelen;) ap [/quote] Niin, mutta sulle tuskin kelpaa sellainen mies joka ei ole töissä, eikä edes yritä työllistyä. [/quote] No totta puhuen ei kelpaakkaan.. kyllä nyt olettaisin että ihminen haluaa tehdä jotain muuta elämällään kuin elää tuilla :) ap
[/quote]
Ylläri, kuten antaa tulonsiirtoja naisille. Sehän se tärkein syy on hommata mies.
[/quote]
Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:37"]Mä olen mies ja haluan naisen. Pysyvästi. Niin [/quote] Ota mut :) ap [/quote] Saattaisin ottaakin, mistä sut löytää? 5 [/quote] Länsi-Suomesta! Tuu ja eti :P minkä ikäinen oot? Ap [/quote] parhaassa iässä olemaan sun kanssa, mutta etelässä... 5 [/quote] Ihan tosI? :D jaa jossain Helsingissä vai? Ap [/quote] Joo, Helsingissä. 5 [/quote] Okei! Oonkohan liian maalainen sulle kun asun kehä kolmosen ulkopuolella :) ap
[/quote]
Ei se mikään este ole :-)
5
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:58"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:36"] Ette oo helppoja, nainen ei sais tehdä edes aloitetta teidän mielestä. Ja mulle kyllä kelpaa... ap [/quote] Ei kelpaa, jos ei ole töissä tai yritä työllistyä. [/quote] Olen töissä ja opiskelen;) ap [/quote] Niin, mutta sulle tuskin kelpaa sellainen mies joka ei ole töissä, eikä edes yritä työllistyä. [/quote] No totta puhuen ei kelpaakkaan.. kyllä nyt olettaisin että ihminen haluaa tehdä jotain muuta elämällään kuin elää tuilla :) ap [/quote] Ylläri, kuten antaa tulonsiirtoja naisille. Sehän se tärkein syy on hommata mies. [/quote] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap
[/quote]
Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:02"]
Okei! Oonkohan liian maalainen sulle kun asun kehä kolmosen ulkopuolella :) ap
[/quote]
Ei se mikään este ole :-)
5
[/quote]
Hah, no hyvä niin ☺ ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"]
Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap
[/quote]
Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin.
[/quote]
Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap
[/quote]
Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap
[/quote]
Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa.
[/quote]
Sulla on käynyt erityisen huono tuuri :/ ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap [/quote] Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa. [/quote] Sulla on käynyt erityisen huono tuuri :/ ap
[/quote]
Ei ole tuurista kiinni. Sellaisia te kaikki naiset olette. Sen takia ei tule ikinä vastaan sellaista naista jolle työttömyys olisi ok, koska silloin ei olisi mahdollisuutta tulonsiirtoihin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"]
Minäkin haluan ja sitten en kuitenkaan halua. En tiiä. Haluan olla yksin. Ja sitten haluan ollaki jonkun kans. Ja sitten en löydä kettään, ja kun löydän en haluakkaan. Siis oikeasti, mun hormonit ja menkat yms saa mun mielialat heittelemään aika tavalla. Ja mun järkiminä ei halua miestä. Ja mun petoeläin haluaa monia miehiä hetkellisesti ja panoiksi. Mutta sitten olen väsynyt ja iltaisin olisi kiva jos joku hierois selkää ja hartioita. Ja tehtäs kaikkea kreisiä ja hauskaa. Mutta sitten tulee vittumainenakkaminä joka haluaa vaan käyttää miehiä hyväkseen. Että en tiiä.
[/quote]
Hei. Petoeläimes vois käyttää mua hyväksi millon vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap [/quote] Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa. [/quote] Sulla on käynyt erityisen huono tuuri :/ ap
[/quote]
Ei ole tuurista kiinni. Sellaisia te kaikki naiset olette. Sen takia ei tule ikinä vastaan sellaista naista jolle työttömyys olisi ok, koska silloin ei olisi mahdollisuutta tulonsiirtoihin.
[/quote]
Joo siis oikeesti mä etsin vaan rahaa, se mies on sivuseikka!! Otsikoin väärin. Ootko nyt tyytyväinen? :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap [/quote] Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa. [/quote] Sulla on käynyt erityisen huono tuuri :/ ap [/quote] Ei ole tuurista kiinni. Sellaisia te kaikki naiset olette. Sen takia ei tule ikinä vastaan sellaista naista jolle työttömyys olisi ok, koska silloin ei olisi mahdollisuutta tulonsiirtoihin. [/quote] Joo siis oikeesti mä etsin vaan rahaa, se mies on sivuseikka!! Otsikoin väärin. Ootko nyt tyytyväinen? :) ap
[/quote]
Sitten oisin tyytyväinen kun myisitte suoraan niitä palvelujanne rahasta, ettekä yrittäisi teeskennellä olevanne jotain rakkautta etsimässä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Eiköhän kyse ole ennemminkin siitä, että harvalla naisella on niin hyvät tulot, että voisi kuvitella perustavansa perheen työttömän miehen kanssa ja elävänsä keskiluokkaista elämää. Jos haaveilee lapsesta ja omistusasunnosta ja ulkomaanmatkoista edes silloin tällöin, niin pitää olla ihan todella kovat tulot, että siihen yltää työttömän miehen kanssa. Näitä kovatuloisia on enemmän miehissä ja siksi miehille ei naisen työtilanne ole välttämättä kynnyskysymys.
Ja olihan ap:llakin ymmärrystä sille, ettei just nyt ole töitä, mutta yrittää kovasti töihin päästä. Ajat ovat kovat ja ihan koulutettujakin, pitkän uran tehneitä ihmisiä on työttömänä.
Haluan myös miehen, mutta vain sen tietyn.
Otan sut.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:23"]
[/quote]
Eiköhän kyse ole ennemminkin siitä, että harvalla naisella on niin hyvät tulot, että voisi kuvitella perustavansa perheen työttömän miehen kanssa ja elävänsä keskiluokkaista elämää. Jos haaveilee lapsesta ja omistusasunnosta ja ulkomaanmatkoista edes silloin tällöin, niin pitää olla ihan todella kovat tulot, että siihen yltää työttömän miehen kanssa. Näitä kovatuloisia on enemmän miehissä ja siksi miehille ei naisen työtilanne ole välttämättä kynnyskysymys.
Ja olihan ap:llakin ymmärrystä sille, ettei just nyt ole töitä, mutta yrittää kovasti töihin päästä. Ajat ovat kovat ja ihan koulutettujakin, pitkän uran tehneitä ihmisiä on työttömänä.
[/quote]
Aivan, naiset haaveilevat korkeasta elintasosta ja mies on siinä vain sivuseikka. Miehille taas nainen jo itsessään on arvokas. Minua taas ei perhe, tai omistusasunto kiinnosta, eikä edes pahemmin ulkomaanmatkat ja ei pahemmin kiinnosta edes yrittää työllistyä kun on yli 600 000 työtöntä ja ei juuri ollenkaan työpaikkoja. Voisin kyllä silti jakaa elämäni jonkun kanssa, mutta en jaksa edes yrittää täyttää kenenkään materialistisia odotuksia. Jos ei seura riitä ja kelpaa niin sitten ei mahda mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:04"] Jos luit yhtään viestejä niin opiskelen ja käyn töissä, pärjään ihan omilla tuloillani. Ap [/quote] Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin pärjään hyvin tuilla, en minä tarvitse naisen rahoja mihinkään, mutta ongelma on siinä etten sitten ostelisi naiselle kaikkea kivaa ja en voisi olla rahoittamassa naisenkin kulutusta. Sanotpa ihan mitä tahansa niin miehen rahat valuvat sinulle joka tapauksessa heti kun olette yhdessä ja luultavasti ennen sitäkin. [/quote] Jaa minkä takia siis miehen rahat valuvat naiselle? Ootko jotenkin katkera jostain :D en perusta kauheasti tavaralahjoista. Itsessään se mies on jo lahja.. :) ap [/quote] Näin siinä kävi joka ikinen kerta kun olin töissä ja parisuhteessa. [/quote] Sulla on käynyt erityisen huono tuuri :/ ap [/quote] Ei ole tuurista kiinni. Sellaisia te kaikki naiset olette. Sen takia ei tule ikinä vastaan sellaista naista jolle työttömyys olisi ok, koska silloin ei olisi mahdollisuutta tulonsiirtoihin. [/quote] Joo siis oikeesti mä etsin vaan rahaa, se mies on sivuseikka!! Otsikoin väärin. Ootko nyt tyytyväinen? :) ap
[/quote]
Sitten oisin tyytyväinen kun myisitte suoraan niitä palvelujanne rahasta, ettekä yrittäisi teeskennellä olevanne jotain rakkautta etsimässä.
[/quote]
Ihme naisiin olet törmännyt. Minä en ole ikinä rahaa tai muutakaan lahjusta mieheltä kaivannut mutta on se kyllä aika turn off jos miehellä ei ole töitä. -ei ap
Kannattaa olla varuillaan jos bongaa miehen netistä että ei käy niin kuin minulle.
Pannaan humalaista naista ja sen jälkeen ei haluta tavata.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:36"] Ette oo helppoja, nainen ei sais tehdä edes aloitetta teidän mielestä. Ja mulle kyllä kelpaa... ap [/quote] Ei kelpaa, jos ei ole töissä tai yritä työllistyä. [/quote] Olen töissä ja opiskelen;) ap [/quote] Niin, mutta sulle tuskin kelpaa sellainen mies joka ei ole töissä, eikä edes yritä työllistyä. [/quote] No totta puhuen ei kelpaakkaan.. kyllä nyt olettaisin että ihminen haluaa tehdä jotain muuta elämällään kuin elää tuilla :) ap
[/quote]
Ylläri, kuten antaa tulonsiirtoja naisille. Sehän se tärkein syy on hommata mies.