Minkä ikäinen on tätinainen?
Kommentit (36)
Siis täti vai kukkahattutäti vai molemmat?
Ei se ole ikäkysymys. Se on lifestylejuttu.
Ei sellaista käsitettä ole. Naiset on upeita missä iässä tahansa! t. Milf lover
Rohkeasti vaan kysymään, ei hän pure..kovin lujaa
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista käsitettä ole. Naiset on upeita missä iässä tahansa! t. Milf lover
Onpas. Sinä vain pidät tätinaisista.
No minä pidin jakkuja jo kolmekymppisenä ja lopetin niiden käytön korona-aikana alle 40v. Nyt käytän taas nuorisovaatteita eli huppareita, tennareita, urheiluvaatteita :) Kai tädin tunnistaa juurikin siitä, että kun ikää tulee, se käy nuorison vaatekaapilla.
Vierailija kirjoitti:
40v?
Tunnenko itseni tädiksi... no en kyllä tunne.
Virallinen termi on täti-ihminen.
Siinä iässä kun hiukset alkaa olla nutturalla tai jollain muulla rumalla kampauksella.
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä kun hiukset alkaa olla nutturalla tai jollain muulla rumalla kampauksella.
Kaikilla naisilla on nykyään sotkunuttura tai Pikkumyy-sykerönuttura. Erityisesti nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntymävanha :O pidin nutturaa jo pikkutyttönä
Mä tunsin itseni tätinaiseksi 41-vuotiaana, kun työparini oli parikymppinen teinipoika (sic) ja meille vihjailtiin kaikkea arveluttavaa työmaalla. Oli kiusallista.
Kaikki yli 40 tätejä. Toisille on vain vaikea myöntää sitä.
Silloin kun hänellä on siskon tai veljen lapsia. Olen 60+, en ole täti.
Ei johdu iästä vaan asenteesta ja tyylistä.
m47
45? Nykyään Viiskyt on uus Nelkyt.
Nelkyt on uus Kolkyt. So I hear. ,))
🦸
35-vuotiaana siirrytään urheilussakin veteraanisarjaan. Sen ikäiset ovat myös riskisynnyttäjiä. Joten kun ikä pyöristetään neljään kybään, niin kyllä nainen on jo täti-ihminen, halusipa tai ei. Tukka hapertuu ja lyhenee, iho muuttuu kalvakkaan ohueksi ja silmäkulmiin tulee ensimmäiset rypyt. Nuoruuden energisyys ja spontaani iloisuus ovat jo tiessään.
40v?