Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisilla kestää julkisissa vessoissa?

Vierailija
17.09.2015 |

Juorutaanko siellä vai jumitetaanko pytyllä? Miksi teillä kestää niin pitkään vessakäynnit?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on hyvin nopea vastaus: Siellä on jonoa.

Vierailija
42/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonottaminen, koska koppeja on rajallinen määrä ja jos osa on hitaita, niin se itse jonottaminen nyt vaan on hitaampaa kuin miesten pisuaareilla käväisy.

Sitten vessaan päästyään aika moni nainen tsekkaa sen vessan siisteyden, katsoo, mihin saa laukun ja takin ripustettua, alkaa ehkä vuorata rinkulaa vessapaperilla, jos ei luota siihen, että rinkula on siisti (lähellä itärajaa ei olekaan - sori vaan, mutta on todellista totta, että venäläiset naiset seisoo sen rinkulan päällä, joten siinä voi olla vaikka kuraiset jalanjäljet).

Seuraavaksi aletaan riisua housuja tai hametta, ja jos on tiukkaa vaatetta päällä, se on hitaampaa kuin miehen vetskarin avaaminen ja sulkeminen. Sitten pissataan, tai - voi kauhia, jos täytyy kakata, pelätään, että muut kuulevat, joten täytetään vessanpönttöä paperilla tai keksitään muita tapoja toimittaa asia mahdollisimman hiljaa. Joillain on kuulemma ujo pissa, joten sekään ei aina tule heti. Sitten taas kuivaillaan ja pyyhitään, vedetään vessa, otetaan kamat, katsotaan, että vessa on sitten omilta jäljiltä ok eikä vessapaperia roiku kengästä.

Jotkut pesee kädet siellä kopissa, mutta koska osa ei, kahvaan koskeminen likaa kädet uudelleen, joten ainakin itse pesen vasta kopin ulkopuolella. Siinäkin voi olla jonoa lavuaarilla. Kun päästään pesemään kädet, pestään, kuivataan, tsekataan ehkä meikki ja hiukset. Tässä vaiheessa baarissa käydessä naiset sitten tällää itseään lisää, kun on se kaveri, jonka kanssa sitten puhutaan pahaa siitä kaverista, joka jäi varaamaan pöytää. Siinä voi kestää kauankin.

----

Sitten on toinen koulukunta naisia, jotka menee vessaan, tekee asiansa, pesee kätensä ja poistuu. Aikaa kuluu yhtä vähän kuin miehillä vastaavaan. Itse kuulun tähän koulukuntaan (poislukien menkkapäivät, silloin menee luonnollisesti vessassa kauemmin).

Summa summarum: on huonot, tyhmät, meikkaavat, juoruilevat ja jaskaa puhuvat hienostelijanaiset. Ja sitten olen minä, vähän parempi kuin MUUT naiset. Naiset rakkaat, älkää viitsikö ampua omaa sukupuoltamme jalkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vessassa on pisuaaria pisuaarin vieressä, melkein aina joku vapaana (kopit vievät paljon enemmän tilaa), lompsit siihen eteen, vetskari alas, heppi esille, pikainen pissa, ravistus ja sitten lompsitaan ulos (miehen pesevät vähemmän käsiään kuin naiset)

Naiset menevät koppiin, äheltävät että saavat laukun johonkin pois tieltä, kopin ovi kiinni ja lukkoon, sitten vedetään nilkkoihin housut ja parhaimmillaan ähelletään sukkahousujen kanssa hetkinen, istutaan pytylle, pikainen pissa ja pyyhintä, ähelletään itsensä ylös ja sitten tapellaan taas niitten sukkahousujen kanssa. Mennään ja pestään kädet, moni pistää puuteria yms. siinä samalla.

Miehen pisuuarireissu kestää ehkä 1/4 siitä, kuin pitäisi äheltää sukkahousujen kanssa korkkarit jalassa kopissa. Lisäksi pisuaareja on paljon enemmän jo ihan tilan takia, kuin mitä naisten vessoissa on koppeja

Sovinistit tykkää aina toitottaa fyysisistä eroavaisuuksista, mutta sitten kun niitä oikeasti on (naiset ei pysty ku**ksimaan seinää vasten), niin on kiva leikkiä tyhmää ja hokea, että ''akat siellä vaan kälkättää ja kanat meikkaa''

No laitetaanko naisten vessoihin sitten satsi semmoisia kopittomia pönttöjä pelkkää pissimistä varten jos nopeuttais touhua hieman?

Vierailija
44/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuori nainen, jolla on suolistosairaus eli sen kerran kun on päästävä vessaan niin on päästävä HETI. Voisko nämä pissikset, jotka siellä vessakopissa tykkää meikata ja tekstata niin miettiä joskus sairaitakin?

Vierailija
45/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonottaminen, koska koppeja on rajallinen määrä ja jos osa on hitaita, niin se itse jonottaminen nyt vaan on hitaampaa kuin miesten pisuaareilla käväisy.

Sitten vessaan päästyään aika moni nainen tsekkaa sen vessan siisteyden, katsoo, mihin saa laukun ja takin ripustettua, alkaa ehkä vuorata rinkulaa vessapaperilla, jos ei luota siihen, että rinkula on siisti (lähellä itärajaa ei olekaan - sori vaan, mutta on todellista totta, että venäläiset naiset seisoo sen rinkulan päällä, joten siinä voi olla vaikka kuraiset jalanjäljet).

Seuraavaksi aletaan riisua housuja tai hametta, ja jos on tiukkaa vaatetta päällä, se on hitaampaa kuin miehen vetskarin avaaminen ja sulkeminen. Sitten pissataan, tai - voi kauhia, jos täytyy kakata, pelätään, että muut kuulevat, joten täytetään vessanpönttöä paperilla tai keksitään muita tapoja toimittaa asia mahdollisimman hiljaa. Joillain on kuulemma ujo pissa, joten sekään ei aina tule heti. Sitten taas kuivaillaan ja pyyhitään, vedetään vessa, otetaan kamat, katsotaan, että vessa on sitten omilta jäljiltä ok eikä vessapaperia roiku kengästä.

Jotkut pesee kädet siellä kopissa, mutta koska osa ei, kahvaan koskeminen likaa kädet uudelleen, joten ainakin itse pesen vasta kopin ulkopuolella. Siinäkin voi olla jonoa lavuaarilla. Kun päästään pesemään kädet, pestään, kuivataan, tsekataan ehkä meikki ja hiukset. Tässä vaiheessa baarissa käydessä naiset sitten tällää itseään lisää, kun on se kaveri, jonka kanssa sitten puhutaan pahaa siitä kaverista, joka jäi varaamaan pöytää. Siinä voi kestää kauankin.

----

Sitten on toinen koulukunta naisia, jotka menee vessaan, tekee asiansa, pesee kätensä ja poistuu. Aikaa kuluu yhtä vähän kuin miehillä vastaavaan. Itse kuulun tähän koulukuntaan (poislukien menkkapäivät, silloin menee luonnollisesti vessassa kauemmin).

Summa summarum: on huonot, tyhmät, meikkaavat, juoruilevat ja jaskaa puhuvat hienostelijanaiset. Ja sitten olen minä, vähän parempi kuin MUUT naiset. Naiset rakkaat, älkää viitsikö ampua omaa sukupuoltamme jalkaan

Mä ehdottomasti äänestän naistenvessoja, joissa ei saa meikata tm! Pelkkä pissa tai kakka, käsienpesu & kuivaus & ulos. Perfekt.

Vierailija
46/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilemisessa kestää vessassa toisinaan aika kauan, riippuu ihan nuolijasta.

Vierailija
47/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboilemisessa kestää vessassa toisinaan aika kauan, riippuu ihan nuolijasta.

Siitä puhe mistä puute

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi