Uudelleensynnyttäjät:Synnytyksen käynnistymisen " oireita" ?
Hei!
Millaisia " oireita" teillä on ollut aivan viimeisinä päivinä ennen synnytystä? Jostain kuulin, että vauva alkaisi potkimaan enemmän toiselle puolelle kun aikaisemmin on potkinut vastakkaiselle puolelle...? Onko ollut lisääntyneitä himoja (esim. makea)? Tai oletteko nukkuneet vielä enemmän kun yleensä? Lisääntynyttä valkovuotoa?
Lonkat on jo löysät ja valmistelevia supistuksia tulee päivittäin, joten tuskin sitä kauhean kaukana enää ollaan...
Päiviä laskiessa... =)
Kommentit (4)
hikinen ja vessakäynnin yhteydessä tuli vaaleanpunaista limaa. Yöllä sitten meni vesi. Viikkoja minulla oli 41+1
supistelee pari yötä ennen synnytystä.. päivällä ei tapahdu mitään. Näin on käynyt jo kaksi kertaa, vaikea uskoa ettei niin tapahtuisi tämänkin lapsen kohdalla. :) Sitten kolmas tai neljäs yö lapsi viimein syntyy, pidettyään minua ensin hereillä pari yötä etukäteen.
Ehkä voisin mainita tämän ennakoivana juttuja: edellisenä päivänä maha oli löysällä ja luulinkin mahataudin uhkaavan. Olen jonkun muunkin kuullut maininneen tuosta mahanlöysyydestä
lisäksi paineen tunne alapäässä. Nämä tuntemukset olivat nyt kolmatta odottaessa. Ihan selkeästi tiesi että kohta vauva syntyy eikä siitä mennyt sitten kuin noin vuorokausi.