Kummalle 4d ultraan Bruno C. ja Tapio Kurki?
onko sulla kokemusta jommasta kummasta tai jopa molemmista kumpaa suosittelet?
-milli-
Kommentit (8)
Kävin Tapio Kurjella ja kaveri brunolla. Kurjen tutkimus taisi olla perusteellisempi tai todennäköisesti hän vain puhui enemmän =), kaverini oli brunon luona vain noin 15 min, minä 45 min. Myös kurjelta saadut kuvat olivat parempia (terävämpiä). Hän kertoi kyllä todella hyvin kaikesta mitä teki ja näki =)
kävin 2004 kurjella ja kesti tuon 45 min. Tosi mukava ja perusteellinen oli kaikkine kysymyksien ja kertomuksien kanssa!!
Suosittelen lämpimästi!!
Tapio Kurkea mutta vain siksi että kaivn siellä itse.
tapio on mukava ja leppoisa mies, vastaili kaikkii tyhmiinkin kysymyksiin mielellään.
DVD oli laadukasta hän lisäksi kertoi koko ajan mitä näkyy ja kuuluu joten oli helppo kertoa sukulaisillekkin mitä massusta löytyy.
joka ottaa vastaan ainakin Manskulla Helsingin Lääkärikeskuksessa!! Siinäpä vasta lämmisydäminen ja perusteellinen lääkäri! Ja hintakin oli huokeampi kuin ymmärtääkseni Brunolla,maksoin 60min.kestävästä 3-4D ultrasta ja DVD:stä yhteensä 105 euroa kelakorvaksen jälkeen.
Hän käytti vorotellen 3 ja 4D ultraa,vaikka olin varannut ajan 3D:hen.Ja todellakin tutki oikeastaan YLI tunnin,ajattelin jo jossain vaiheessa että voisi lopetella jo kohta..! Ihana,vanhempi herrasmies,jonka palvelua voin suurin sydämin suositella.
Missä lääk.keskuksessa kyseinen Tapio Kurki vastaanottaa ? Paljonko tuo 45min käynti maksoi ? Itse kävin esikoisen kohdalla Brunolla ja olin sisällä max.20min ja maksoi muistaakseni jotain 110-120¿. Nyt toista odottaessa mietin toista ultraajaa. Ja muutenkin musta Bruno puhui aika niukasti ja sitäkin sai kuunnella tosi tarkkaan, että sai selkoa. Paljon latinaa yms.
Tapio Kurki on Felicitias-klinikalla. Itse en osaa muuta sanoa, kun sen, että tänään varasin ajan Kurjelle Marraskuulle ja ainakin nettisivuilla oli hinnastossa, että 198¿ maksaa käynti, mutta suoraan saa Kela-korvauksen ja maksettavaksi jää 147¿.
meillä käynti kurjella 45 minsan maksoi dvd:n kera noin 160 ¿, en ihan tarkkaan muista.
summassa kelakorvaus jo mukana
taidanpa varata ajan tuolle Kurjelle, vaikka olihan tuossa aivan uusikin nimi joka tekee näitä ultria. Olen kuitenkin kuullut jo aiemmin paljon hyvää Tapiosta joten aikaa vaan varailemaan:)
mukavaa odotusta kaikille:)
milli rv 19