Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivä hoitaja ottanut pojastani korona testin kun tämä on flunssainen

31.03.2022 |

Testi oli positiivinen sikäli mikäli se nyt edes pojastani todellisuudessa on. Saako pph todella mennä kaivelemaan pojan nenää tikulla.
Käsittääkseni alle kouluikäistä ei saisi mennä edes itse testailemaan.

Kommentit (21)

1/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikan ennen koronaa, bruukkattiin ajatella, että päivähoitoon ei vietäisi flunssaisia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mietipä niin että olisiko parempi olla tietämättä, kuin se että kuka sitä nokkaa ronkki?

Jos kerran posi, niin perhepäivähoitaja ei voi suorittaa työtään, joten hyfvä että teki sen.

Se on vastuullisuutta ja järkevää häneltä, sama se mitä mieltä sinä haluat AP olla :)

Paranemisia ja aurinkoista keväänjatkoa

Vierailija
4/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi flunssaisena lapsi on hoidossa? Voithan testata vielä kotona, jos epäilyttää.

Mutta kyllä hoitajan olisi varmaan pitänyt pyytää lupa testin ottamiseen.

Vierailija
5/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole hyvä että säästy sinulta vaiva. Kummaliseksi menny tämä maailma kun kaikkeen tekemiseen pitää lakipykäliä vaatia. Jos poika ok eikä mitään traumoja oo tullu, liian kovakouraisesti otettu näyte ym ,niin asia on fine.

Vierailija
6/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Silpulla on lapsia.

Vierailija
7/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihmeen rikos se nyt on, jos pikku mussukkasi nenussa on käytetty vanupuikkoa? Sama ihminen niistä ne räkänokat ja vaihtaa vaipat. En näe eroa noiden välillä. Ei sitä kotitestin tikkua mihinkään takaraivoon asti työnnetä. Ja jos vanhempi on niin uuno, että tuo nuhaisen lapsen hoitoon, on hyvä, että edes perhepäivähoitaja kantaa vastuuta ja testaa nappulan, ennen kuin koko ryhmä perheineen sairastuu. 

Vierailija
8/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole noudattanut kaupungin koronaohjeita. Yrität vain käöntää huomion pois omasta sääntörikkomuksestasi.

Vierailija
9/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mammalta, jonka rajatonta lasta ei kukaan saa kieltää mistään, eikä muutenkaan hoitajalla ole mitään järkeviä oikeuksia minkään suhteen. Aloita toki joku rähäkkä asiasta, kun joku kehtasi testata flunssaista lasta, jonka paikka olisi muutenkin kotona 🙄

Vierailija
10/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on taas, mutta kipeää lastahan ei sitten viedä hoitoon.

Vierailija
11/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, mutta jos olisi totta, niin hemmetin hyvä että hoitaja teki testin. Säästi Röllin mielikuvitusvanhemmuudelta hieman aikaa ja vaivaa myös.

12/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi flunssaisena lapsi on hoidossa? Voithan testata vielä kotona, jos epäilyttää.

Sillä vuotaa aina nenä. Oli vuodenaika mikä tahansa. Oli hoidossa normaalisti. Tuli vaan mieleen että mitenhän tuollaiset näytteen otot oikeasti menee. Siinä menee äkkiä sekaisin jos useamman lapsen testaa että kenen testi Oli kyseessä. Testaan itse vesselin vielä jahka hetken itse lepään. Ja kyllä karanteeni jäädään jos kotitesti nyt on positiivinen.

Vierailija
13/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa mammalta, jonka rajatonta lasta ei kukaan saa kieltää mistään, eikä muutenkaan hoitajalla ole mitään järkeviä oikeuksia minkään suhteen. Aloita toki joku rähäkkä asiasta, kun joku kehtasi testata flunssaista lasta, jonka paikka olisi muutenkin kotona 🙄

Taitaa olla mielikuvituslapsi kyseessä. Tämä sama tyyppi on aloittanut aina uusia blogeja uudelle keksityllä henkilöllisyydellä ja tehnyt tänne myös tunnareita. Hänen oikea nimensä on ollut palstalla useasti.

Vierailija
14/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä vuotaa aina nenä. Oli vuodenaika mikä tahansa. Oli hoidossa normaalisti. Tuli vaan mieleen että mitenhän tuollaiset näytteen otot oikeasti menee. Siinä menee äkkiä sekaisin jos useamman lapsen testaa että kenen testi Oli kyseessä. Testaan itse vesselin vielä jahka hetken itse lepään. Ja kyllä karanteeni jäädään jos kotitesti nyt on positiivinen.

Höpsän, vie viralliseen testiin lapsi, niin saat tosi vastauksen.

Vierailija
15/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne taida paljon lapsia ottaa tällä hetkellä viralliseen testiin, meillä ei aikuisetkaan pääse testiin.

Vierailija
16/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen fiksu ihminen tajuaa kirjoittaa henkilön nimen testiin jos nyt ottaa samaan aikaan testejä useasta lapsesta. Ei mene silloin testit sekaisin.

Vierailija
17/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit vanhemmat, kun eivät testanneet itse, ja fiksu hoitaja. Pyydä anteeksi kunnolla, ja kiitä.

Vierailija
18/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Silpulla nyt instagramia?

Vierailija
19/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne kaikki mukelot siellä nuhassa on. Se on vaan aloittajan lapsi, joka testattu.

Ehkä hoitaja on kokenut, että sanomisesta ei ole mitään hyötyä vaan lapsi kiikutetaan jokatapauksessa huomenna hoitoon ja siksi testannut.

Päiväkodin puolella näitä paljon. Sanot iltapäivällä vanhemmalle, että nenä vuotanut tai yskinyt. "Aijaa aina se vuotaa, täytyy seurata" ja aamulla sama piltti räkänokassa tulossa...ja sitten, kun leviämisen kerinnyt maksimoimaan, lapsi testataan. Kappas korona.

Vierailija
20/21 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:n olisi jo alun perin täytynyt kieltäytyä vastaanottamasta hoitoon flunssaista lasta. Ennen kaikkea sinun olisi tullut jäädä lapsen kans kotiin.

Ei, ei olisi saanut. Olisi pitänyt soittaa sinulle ja pyytää hakemaan sairastava lapsi kotiin. Itse en lähde sorkkimaan omien lasten nenää, sitä varten on hoitajat tk:ssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä