Poikaystävääni ahdistaa, koska en saa orgasmia
Kyseessä melko tuore poikaystävä, yhteistä taivalta takana alle puoli vuotta. Hän kysyy melkein joka kerta seksin jälkeen, että tulinko ja sitten harmittelee ääneen, että onko hänessä jotain vikaa, kun ei saa minua tulemaan. :( Kerroin kyllä hänelle, että on paljon naisia, jotka ei pelkästään panemalla tule, ja että tarvitsen klitorisstimulaatiota saadakseni orgasmin. No, kerran hän yrittikin saada minut käsi-/suupelillä tulemaan, mutta ehkä noin kymmenen minuutin jälkeen vinkui, että "käteen sattuu". Jep... Antaa suuseksiä kyllä hetken esileikin aikana, mutta siirtyy nopeesti itse asiaan. No, ostin vibraattorin, että voidaan sitä yhessä käyttää, mut ajatus ei vissiin tuntunu miehestä kivalta, koska ei sitä käytetty, vaikka olin vihjannu, et mulla on se mukana.
Turhauttaa, koska mies ei tunnu tajuavan, että mä en saa orkkua, vaikka se panis mua tunnin. Seksi on kivaa ilman orgasmiakin, mutta surettaa se, että asia selvästi vaivaa miestä. Täytyy ehkä koittaa vihjaa, että en oo sellasta "heti valmis"-tyyppiä, vaan kaipaisin vähän enemmän lämmittelyä. Kostun kyllä tosi nopeesti, mies tykkää sitä sormilla koittaa ja vissiin aattelee, että koska oon niin märkä, oon heti valmis yhdyntään. Viimeks ku nähtiin, oltiin yhessä yks päivä ja yö ja mies sai sinä aikana viis orgasmia, viis kertaa siis pantiin. Jossain vaiheessa hän sitten puoliks vitsillä puuskahti, et kuin paljon mua pitää panna, että tulisin. Lisäks harmittaa, että oon ite niin arka sanomaan asiasta mitään, oon koko elämäni halunnu miellyttää toisia. Joskus aamusinkin ahistaa, koska tiiän miehen haluuvan heti aamuseksiä, josta en aina niin nauti, koska olen vielä unenpöpperössä ja mies haluaa vaan nopsaan panovaiheeseen. :( En sitte tiiä, onko hänellä kokemuksen puutetta, kun ei tunnu tajuavan naisen lämmittelyn ottavan hiukan enemmän aikaa ku hänellä menee ollakseen valmis.
Kohtalotovereita? Miten koulutan miehestä kunnon orgasmimestarin? :-D
Kommentit (12)
Mulla oli sama ongelma eksän kanssa, joka oli kylläkin nainen, ja kehuskeli että on niin hyvä sängyssä. No, sitten tuli paineita kun en saanutkaan, ja mua harmitti kun häntä harmitti, hän yritti kovasti sanoa ettei mitään stressiä, ei oo pakko tulla, mutta silti itse harmitteli kun ei saa tulemaan. Voi jeesus. Vibraattoria kyllä käytettiin meidän suhteessa...
Kannattaa nyt varmaan unohtaa se orgasmin tavoittelu muulla kuin vibraattorilla ja keskittyä siihen rauhassa että mikä tuntuu hyvältä, ja jos alkaa ahdistaa niin lopettaa. Se tuo vaan lisää stressiä, niinkun tiiät.
Voi luoja, että ap on tyhmä. Mies ei ole ajatuksenlukija, se ei voi tietää lainkaan miten sut saa tulemaan kun et helvetti sentään edes osaa kertoa miten se tapahtuu :D
Sun kypsyystasolla jättäisin parisuhteet ja seksin vielä odottamaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:46"]Voi luoja, että ap on tyhmä. Mies ei ole ajatuksenlukija, se ei voi tietää lainkaan miten sut saa tulemaan kun et helvetti sentään edes osaa kertoa miten se tapahtuu :D
[/quote]
Öh, ihan selkeesti ilmaisin miehelle, että EN SAA orgasmia ilman klitoriksen hyväilyä. Kerroin myös, että jos masturboin, mulla menee käsipelillä noin 30 min, että saan orgasmin. Saa olla aika tyhmä mies, jos ei vihjettä tajua. :-D
Kerrotko vielä, mitä tällä on kypsyyden kanssa tekemistä? Mies on hirmu halukas, mikä näin uudessa suhteessa on ihan normaalia, mutta kyllä se alkaa stressata, jos pannaan kolme kertaa päivässä ja joka kerta mies kysyy toiveikkaana: "Tulitko", eikä usko, jos sanon, että voin panna ilman orgasmiakin. Haluaisin toki tulla, mutta en ole kone ja tarvitsisin muutakin kuin panemista tullakseen. Toki tiedostan senkin, että mun pitää avata suu ja puhua tästä, mutta ei se oo aina niin helppoa.
Mä ihmettelen miksi sua ei ahdista, ettei miestä kiinnosta opetella sua hyväilemään oikein? Kyllähän seksin pitää olla molemmille tyydyttävää, vaikka ei välttämättä joka kerta kumpikin saa. Pidemmän päälle alat tuntea itsesi patjaksi, kun sun nautonnolla ei väliä (tai sen pitäisi tulla miehelle mahd helpolla ja vaivattomalla tavalla bonuksena). Kokemusta on.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:14"]Mä ihmettelen miksi sua ei ahdista, ettei miestä kiinnosta opetella sua hyväilemään oikein? Kyllähän seksin pitää olla molemmille tyydyttävää, vaikka ei välttämättä joka kerta kumpikin saa. Pidemmän päälle alat tuntea itsesi patjaksi, kun sun nautonnolla ei väliä (tai sen pitäisi tulla miehelle mahd helpolla ja vaivattomalla tavalla bonuksena). Kokemusta on.
[/quote]
No joo, tämä toki ahdistaa myös. Mies saattaa nuolla hetken ja se tuntuukin hyvältä, mutta lopettaa sitten ja siirrytään yhdyntään. Tiedostan olevani liiaksi toisten miellyttäjä ja tästäkin asiasta tulee sellanen olo, etten halua olla vaivaksi. Mies on kyllä sanonut, että haluaa mun tulevan, mutta ilmeisesti aattelee, että voi sen panemalla saada aikaan. Täytynee ottaa asia uudestaan puheeksi... Emätinorgasmikin vois olla mahollinen, jos voisin ensin saada orgasmin klitoriksen kautta.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:46"]
Voi luoja, että ap on tyhmä. Mies ei ole ajatuksenlukija, se ei voi tietää lainkaan miten sut saa tulemaan kun et helvetti sentään edes osaa kertoa miten se tapahtuu :D
[/quote]Veit sanat suustani. Ap kuulostaa olevansa noin 16-17 vuotta vanha ja seksiasiat ovat hänelle selkeästi liian aikaisia. Älkää nyt lapset alkako leikkimään aikuisten asioilla liian aikaisin! Silloin tulos on juuri tällaista "ei kehtaa" -linjaa...
Huoh, en ole mikään 17-vuotias, vaan ihan aikuinen nainen. Ja nyt jotkut on siis sitä mieltä, että vika on kokonaan mussa? Miehessä ei siis oo vikaa, vaikka olen hänelle kertonut, miten voisin orgasmin saada? Jostain syystä häntä ei ole tuntunut liiemmin kiinnostavan oikeesti paneutua siihen mun orgasmin tuottamiseen. No, ei auta, pakko ottaa asia puheeksi. Harmittaa, jos miehen itsetunto ei kestä vibraattorin käyttöä, sellanen olo mulle vähän tuli. Kuitenkin, kun hän kerran koitti mulle orgasmin sormettamalla saada niin piti valittaa, että kestää liian kauan, käsi väsyy. :( Ja sitten annettiinkin asian olla. Silloinkin opastin tyyliin, että ylempää, nyt tuntuu hyvältä ym.
Reippaasti vaan puhetta kehiin. Minulla on suunnilleen sama orgasminsaamisrytmi kuin sinulla. Jos on 20 minuuttia esileikkiä, voin saada orgasmin 20-30 minuutissa kun mies hieroo klittaa koko ajan samalla. Oma kultani sain oppimaan kun sanoin hänelle, että toisen kerran samana iltana, jos solloin tekee niin kuin yllä kuvasin. Se tepsi ja muutaman viikon jälkeen olen saanut oikean kohtelun jo ensimmäisellä kerralla. Ja vibraa saan käyttää, jos toisella kerralla en ole saanut puolessa tunnissa. Silloinkin hän haluaa pitää penistä samaan aikaan sisälläni. Kyllä se siitä. Ja jos mies ei parastaan ymmärrä, harkitsisin miehen vaihtoa, jos seksi on jotenkin mukana suhteessanne.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:13"]Reippaasti vaan puhetta kehiin. Minulla on suunnilleen sama orgasminsaamisrytmi kuin sinulla. Jos on 20 minuuttia esileikkiä, voin saada orgasmin 20-30 minuutissa kun mies hieroo klittaa koko ajan samalla. Oma kultani sain oppimaan kun sanoin hänelle, että toisen kerran samana iltana, jos solloin tekee niin kuin yllä kuvasin. Se tepsi ja muutaman viikon jälkeen olen saanut oikean kohtelun jo ensimmäisellä kerralla. Ja vibraa saan käyttää, jos toisella kerralla en ole saanut puolessa tunnissa. Silloinkin hän haluaa pitää penistä samaan aikaan sisälläni. Kyllä se siitä. Ja jos mies ei parastaan ymmärrä, harkitsisin miehen vaihtoa, jos seksi on jotenkin mukana suhteessanne.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta ja vinkestä! :) Tosiaan, täytyy vaan ottaa asia puheeksi. Kunpa olisikin 20 minuuttia esileikkiä, tuntuu, et mies on aina niin kiimoissa, ettei se vaan malta. :-D Ois kyllä mahtavaa, jos mies oikeesti haluais mun sen orgasmin saavan ja jaksais vaivata... Seksi muuten on kivaa ja mieskin tuntuu nauttivan. Miestä en halua vaihtaa, koska kyseessä on muuten ihana tyyppi ja seksikin tosiaan muuten kivaa. :)
Miehille vinkiksi. Jos harrastatte esileikkiä 20-30 minuuttia, se ensimmäinen kova erektio, joka kestaa kolmen minuutin yhdynnän, menee ohitse ja sen jälkeen kestätte 20-30 minuuttia. Nimimerkki kokemusta on jo 10 vuotta asiasta. M43P
Itsekäs mies. Sano ettet tule, koska otat suorituspaineita jatkuvasta tenttAamisesta.