Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit osallistumaan tosi-tv-ohjelmaa, mitä vauvalla puhuttaisiin?

Vierailija
17.09.2015 |

mitä sellaisia ärsyttäviä tapoja, luonteenpiirteitä ja ulkonäköön liittyviä seikkoja sinussa on, mitä vauvalla ruodittaisiin pohjamutia myöten?

Mulla on paljon

- ohuet hiukset

- pihtikintut

- paha tapa istua toinen jalka tuolilla toinen jalka toisen päällä a sitten se aina kipeytyy se alempi jalka

- pidän kättä suun edessä ilman mitään syytä

- kamala lauluääni, jos laulamaan joutuisi

- pömppis, vaikka olen muuten hoikka

- ärsyttävä puheääni

- huomiota herättävät vaivaisenluut

Tässä alkuun. Kyllä te vaikka mitä muuta löytäsitte, mitä itse en tiedosta. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jenkkakahvat, yh, koulutus kesken, wt-ammatti, luonnottoman väriset hiukset..

Vierailija
2/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu ja mitään hyvää ei löytyny, ikävää että näin aikuiset ihmiset haukkuu surutta muiden ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitsi se on nolo, kun se vaivautuu niin helposti. *Facepalm*" 

Vierailija
4/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköhän nyt on selvä juttu. Jos se olisi reality arjestani, ihmiset eivät ottaisi uskoakseen mitä teen työkseni, koulutustani, ja mieheni on ärsyttävä ja lapseni nössöjä. Kotimme on sotkuinen eikä meillä ole oikeanlaisia harrastuksia, ja syömmekin mitä sattuu. Mielipiteeni ovat tietysti vääriä. Olen punavihreä suvakki :)

Vierailija
5/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen kokenutkin. Olin miehen kanssa asiaohjelmassa puhumassa. Vilkaisin vain silloin tätä palstaa, niin sain lukea miten hirveät vaatteet meillä oli ja miten omituisen ja vammaisen näköinen itse olin, "eipä ihmekään että lapset ovat mitä ovat". Joku tuttu tai sukulainen löi löylyä lisää ja levitteli huhuja palstalle. Ja vielä sain kuulla miten kaikki on omaa syytäni.

Enemmän kyllä tuli suraa palautetta kotiin ja postilaatikkoon, ja ne olivatkin kauniita juttuja. Samoin saamani puhelut.

En sitten pitemmälle lukenut.

Vierailija
6/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton pitäis kyllä laihduttaa.

( mitä teenkin, näin ohiksena. Täytyy tuulettaa kun, on jo kivasti tippunut eikä välietappiin kauaa matkaa)

Vierailija
7/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä tottakai riittäisi revittävää.
Arkeni varmaan puhututtaisi paljon.
Olen nuori kahden lapsen äiti (alle 25v), ja hoidan omien lasteni lisäksi eräitä toisia lapsia (sukua minulle, en kerro mitä, mutta läheistä) melkein päivittäin. Haen arkisin koulusta, kuljetan harrastuksiin, autan läksyissä, teen ruokaa yms ilta kuuteen-seitsemään saakka (ainakin).
Täällä päiviteltäisiin varmaan sitäkin, miten mieheni jaksaa tätä, kun olen jatkuvasti poissa kotoa ja hän on työpäivien jälkeen yksin kotona muutaman tunnin.
Viikonloputkin menee usein tämän "toisen perheeni" kanssa, miehen seura ei kiinnosta (siihen omat syynsä ja jos ne kertoisin, täällä mietittäisiin miten minä jaksan tuollaista miestä).
Olen jatkuvasti lapsiseurassa, jatkuvasti teen jotain, ja jossain vaiheessa tulee aina se jaksamisen raja vastaan, ja kun pyydän yhtä iltaa omaa aikaa, vihjailevat kaikki miten itsekäs olen ja enkö voisi lykätä sitä vähän edemmäs.

Vierailija
8/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaihteleva luonne" Arka, mutta välillä kun innostun, olen hyvinkin puhelias.
Ihmiset ei ehkä pääsis jyvälle siitä, mitä tuo oikeen on naisiaan.

Vierailija
9/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, aivan kaikesta haukuttaisiin maanrakoon. Olen pahinta pohjasakkaa.

Vierailija
10/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Wt-ammatti
- vinot hampaat
- olemattomat tissit
- ihme laihaläski
- Jossain realityohjelmassa olisin varmaan ensimmäisten putoajien joukossa, koska en ole mikään sulava smaltalkin puhuja vaan lämpenen aika hitaasti. Olen mieluummin hiljaa kuin pälpätän jotain tyhmää ja vaivaannun siitä itse

Vierailija
11/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, että laihdutaa pitäisi (68kg/167cm), ja siitä vasta mekkala nousisikin, kun selviäisi että seurustelen mamun kanssa! Puhun paljon ja käytän paljon anglismeja, se varmaan myös ärsyttäisi monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi