Olen todella kateellinen ns. Unelmoijille ja Paremmille Ihmisille
Mutta valitettavasti tieto lisää tuskaa. Jos olisi olemassa joku lääke mikä muuttaisi ns. unelmoijaksi, niin ottaisin heti. Niin ei ahdistaisi tämä massiivinen siirtolaisuusaalto niin paljon. Mutta ei, kiroan sitä minulle on suotu edes vähän järjellistä ajattelua.
Kommentit (8)
Veit sanat suustani. Olisipa hienoa olla iloisin mielin "unelmointi" -mielenosoituksissa sen sijaan että olen kovin huolissani siitä minkälaisessa Suomessa tällä hetkellä alakouluikäiset tyttäreni tulevat elämään.
Mutta haluatko tyhmän ja järjettömän naisen? On meitä kriittisiäkin, kauniita ja koulutettuja naisia. Sitä paitsi suvaitsevaiset on pahimman luokan munattomia lampaita, en ikinä arvostaisi sellaista miestä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:49"]
Veit sanat suustani. Olisipa hienoa olla iloisin mielin "unelmointi" -mielenosoituksissa sen sijaan että olen kovin huolissani siitä minkälaisessa Suomessa tällä hetkellä alakouluikäiset tyttäreni tulevat elämään.
[/quote]
Toki olisi kannattanut miettiä lisääntymisvaiheessa, mutta tällä hetkellä jälkiabortti lienee ratkaisusi huolen poistamiseen. Mutta kun Suomessa saavat kaikki lisääntyä miettimättä seurauksia.
Jos olisi ns. unelmoija, niin varmaan silloin kelpaisi unelmoijanainen mielellään. Hypothetically speaking siis..
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:49"]Veit sanat suustani. Olisipa hienoa olla iloisin mielin "unelmointi" -mielenosoituksissa sen sijaan että olen kovin huolissani siitä minkälaisessa Suomessa tällä hetkellä alakouluikäiset tyttäreni tulevat elämään.
[/quote]
Voin kuvitella, minkälaista tuskaa nykytilanne aiheuttaa monelle äidille, kun se masentaa tälläistä sinkkumiestäkin kovasti jo. -AP.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:49"]Veit sanat suustani. Olisipa hienoa olla iloisin mielin "unelmointi" -mielenosoituksissa sen sijaan että olen kovin huolissani siitä minkälaisessa Suomessa tällä hetkellä alakouluikäiset tyttäreni tulevat elämään.
[/quote]
Voin kuvitella, minkälaista tuskaa nykytilanne aiheuttaa monelle äidille, kun se masentaa tälläistä sinkkumiestäkin kovasti jo. -AP.
[/quote]
Siis että vanhenpana joudun pahoinpitelyiden ja ryöstelyn kohteeksi. Naisten osa tulee olemaan pahempi ja nuorempana.
Ignorance is a bliss. Kuten suuren veden takana sanotaan.
Luultavasti helpottaisi myös naisseuran löytämistä huomattavasti. Koska asun Kalliossa, kuplassa.