eBay peruukit
Eli siis minkä laatuisia eBayn peruukit ovat? Haluaisin tilata yhden mutta jos ne on ihan paskalaatuisia nii menee vaan rahat hukkaan. Onko kenelläkään kokemuksia niistä? Kiitos jos vastaat jotain asiallista
Kommentit (16)
tuollaiset olisi yksi vaihtoehto. Onko ihan huonot? Kannattaako edes harkita?
Juu minullekin voisi joku kertoa näistä peruukeista! :)))))
Riippuu ihan mihin tarkoitukseen olet peruukkia ostamassa. Jos ei väliä sillä, että huomataan peruukiksi, voit ostaa halpiksen huoletta. Mutta jos haluat tosissasi hämätä peruukilla, vältä sellaisia, joiden kuvauksissa lukee cosplay tai party.
Onko nämä kyseiset peruukit sitten ohuempia tai kiiltävämpiä?. Tai mitä eroa niillä on muihin peruukeihin? Ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:48"]Onko nämä kyseiset peruukit sitten ohuempia tai kiiltävämpiä?. Tai mitä eroa niillä on muihin peruukeihin? Ap
[/quote]
Kiiltäviä, luonnottoman paksuja (kypärämäisiä), hiusrajasta ja päälaelta tunnistaa halvan peruukin.
Laadukkaammissa peruukeissa lace-pohja, joka ikäänkuin näyttää oikealta päänahalta.
Halvemmat peruukitkin saa ihan ok näköisiksi vähän tuunaamalla/pipoa/huivia/ muuta hiushärpäkettä käyttämällä. Mutta noi tosi pitkät menee helposti takkuun.
Juu tiedän että todella pitkät menee helposti takkuun . Minulla on jo muutama peruuki ja hiuslisäke ja olen pitänyt ne jo melkein viisi vuotta suorana. Ja osa peruukeista on siis pitkiä joten tiedän mitä se takkujen selvittely on.:) Ap
Ehkä uskallan näiden tietojen perusteella ostaa jonkun kivan peruukin. Kiitos kaikille! Ap
Itse tunnistan kyllä peruukin helposti.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:00"]Halvemmat peruukitkin saa ihan ok näköisiksi vähän tuunaamalla/pipoa/huivia/ muuta hiushärpäkettä käyttämällä. Mutta noi tosi pitkät menee helposti takkuun.
[/quote]
Nimenomaan. Vain laadukkaita pystyy käyttämään tuosta vain ilman mitään pantoja tai vastaavaa jakauskohtaa peittämässä. Jos tavoitteena on, että peruukiksi ei tunnista muuta kuin jotkut hyvin tarkkasilmäiset, kannattaa hankkia hieman kalliimpi.
Juu tulisi kyllä ihan naamiaiskäyttöön. Ei siis tarvitse olla mitenkään super aidon näköinen. Ap
Itse käytän tätä päivittäin: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDM3NQ==/$%28KGrHqZ,!p!E8VkrBh00BPQEP6W0bQ~~60_35.JPG
No on se hyvä että tuo kamala karvareuhka ei oo vielä kokonaan mennyt pois katukuvasta :)
Riippuu paljon peruukista. Osa on ollut hyviä, osa ei. Näin ainakin tekokuitu peruukeissa. Ja jos tuntuu että peruukki kiiltää liikaa niim esim. talkilla ja hiuslakalla saa kiiltoa pois.