Jokainen pimppi on omalla tavallaan kaunis
Kommentit (11)
Lerpattava lörtsy ei ole kaunis vaan puhkinussitun ja pilaantuneen näköinen. Kuinka monella suomalaisella on tuollainen teurastettu pillu?
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet, kuin kukan terälehdet tai perhosen siivet ovat terveelle heteromiehelle voimakas eroottinen viesti.
Kaikki ovat hyviä ja kauniita,mutta kyllähän pullea viivapillu saa jopon keulimaan.
Rakastan pimppejä! Etenkin omaani!
TiiPu kirjoitti:
Rakastan pimppejä! Etenkin omaani!
Millainen se on? Miltä se siis näyttää?
Olen aina ajatellut että ne keille pillun ulkonäöllä on jotain visuaalista merkitystä olisi hyvin marginaalinen ryhmä. Täältä saa kuvan ettei noin olisikaan. Itsellä ei ole tullut yhtään kumppania vastaan joka olisi koskaan kommentoinut pilluni ulkonäköä millään tavalla. Jotenkin ajatellut että sen toiminta on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö seikat. Aina oppii uutta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut että ne keille pillun ulkonäöllä on jotain visuaalista merkitystä olisi hyvin marginaalinen ryhmä. Täältä saa kuvan ettei noin olisikaan. Itsellä ei ole tullut yhtään kumppania vastaan joka olisi koskaan kommentoinut pilluni ulkonäköä millään tavalla. Jotenkin ajatellut että sen toiminta on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö seikat. Aina oppii uutta.
N40
Mun mies on aina kehunut. Ja kehunut makua, ja myös tuoksua hyväksi. Hän myös on maailma paras rakastaja. Rakastan yhä niin kovaa ettei kukaan tiedä; onneksi hänkin minua, vaikka helvetti palais..niin kauan yhdessä ja aina vaan palaa..
Jokainen pimppi on myös omalla tavallaan ruma.