Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri ahdistelee...

Vierailija
17.09.2015 |

Ihan kuin ei jo tarpeeksi ärsyttäisi (ja nolottaisi) tämä työttömyys, niin sitten vielä työkkärikin soittelee ja kyselee tilanteita. Enköhän mä sinne heti ilmoittais työllistymisestä...

Kommentit (36)

1/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep soittelevat täysin yllättäen vaikka omilla sivuilla lukisi tarkka päivämäärä ja kyselevät minne olen hakenut...  Itse olin juuri lähdössä asioille kun soittivat.

2/36 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Tarjoavat työkkäristä jotain ihme työpaikkoja. Jättäisivät mut rauhaan vain nostamaan tukia, nauttimaan elämästä ja viettämään jäätelökesää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä mitään oikeita työpaikkoja tarjota...

4/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan saako sieltä soittaa yllättäen? 

5/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus kirjoitti:

Tietääkö kukaan saako sieltä soittaa yllättäen? 

Saa, ihan samanlailla jos vuokraisäntäsi ilmoittaa maksamattomista laskuistasi.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

6/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli soitettu, olikohan työkkäri asialla? Soittavatko uudestaan?

Vierailija
7/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kovin monella käydä mielessä, että he tekevät vain työtään. Soittelu tuskin on tarkoitettu ap:n tai kenenkään muunkaan kiusaksi, tai nöyryyttämiseksi.

Vierailija
8/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö että joudut töihin?

Vierailija
9/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei ole mikään häpeä

Moni on tekevinään jotain että muka töissä että kuuluis jengiin

Mä nautin muista elämän arvoista joka ei ole raha

Saatan muuttaa Kreetalle kun ei ole työpaikan palloa jalassa

Aussit olis hyvä myös.Vuoden asuin siellä.Ihania ihmisiä ja sää

Vierailija
10/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen eläkkeellä ei ahdistele kukaan ja kuukaudessa saan käteen 1400 euroa. T: 32 vuotias.

Vierailija
11/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen eläkkeellä ei ahdistele kukaan ja kuukaudessa saan käteen 1400 euroa. T: 32 vuotias.

Onneksi en ole eläkkeellä, koska tuolla summalla menisi kyllä talo, vene ja mökki myyntiin.

Vierailija
12/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas meille nuorille on 9e päiväpalkalla tarjolla loputtomasti orjatöitä. Mutta eipä huolta. Revin pään ensimmäiseltä ilmaisharjoitteluun työntäjältä tai viimeistään sellaisen paikan työnantajalta eli hyödynkerääjältä. Oikeaa työtä ei ole ollut vuosikymmeneen tarjolla. Pätkää, keikkaa ja silppua, välitysfirmojen kusetuksia joissa on yhteistä on että enemmän tienaisi sossun perusosalla kun ottaa huomioon työmatkat. t. työkkärin alta tonnin kuussa saava 27.

Vierailija
13/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 eurolla jos joudun orjatöihin (50 akka), niin kyllä työnantaja saa katua, että palkkasi minut. Tekisin niiiin hitaasti ja huolimattomasti sekä laiskasti hommat, että "työsuhde" ei kauaa kestäisi. Onneksi ikäisiäni ei kukaan enää halua palkata. Olen ruma ja läskikin kaiken lisäksi. Hikoilen koko ajan, vaikka vain istun.

Vierailija
14/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole eläkkeellä, koska tuolla summalla menisi kyllä talo, vene ja mökki myyntiin.

Omaisuus on vain rasite.

Ajat siinä talon ja mökin väliä koko kesän

Veneilet ehkä jos tarkenet.

Vierailija
15/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan soittoa. Samalla voivat kertoa, mihin päiväkotiin ovat järjestäneet paikan lapselleni.

Vierailija
16/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin juuri matkalla työkkärin oman asiantuntijan tapaamiseen, kun puhelin soi ja soittajana työkkärin rivivirkailija, joka kyseli kuulumisiani. Kerroin, että olen viiden minuutin päästä siinä heidän rakennuksessaan, ja että kerron kohta kuulumisiani erityisasiantuntijapuolella. Virkailija oli ihan "täh?häh?", koska ei ollut tietoinen tapaamisestani- kuinka paljon tämmöistä ns. turhaa soittelua tapahtuukaan, kun edes saman firman sisäiset kalenterit eivät ole synkassa? :D

Vierailija
17/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, 56 vuotias nainen. Reuma, astma ja polvissa kulumat. Minut on laitettu 3 kertaa työkokeiluun, joista mistään en ole selvinnyt viikkoa kauemmin. Taas olisi syyskuussa uusi kokeilu. Tämä ei voi olla totta. Ala on siivousta.

Vierailija
18/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin juuri matkalla työkkärin oman asiantuntijan tapaamiseen, kun puhelin soi ja soittajana työkkärin rivivirkailija, joka kyseli kuulumisiani. Kerroin, että olen viiden minuutin päästä siinä heidän rakennuksessaan, ja että kerron kohta kuulumisiani erityisasiantuntijapuolella. Virkailija oli ihan "täh?häh?", koska ei ollut tietoinen tapaamisestani- kuinka paljon tämmöistä ns. turhaa soittelua tapahtuukaan, kun edes saman firman sisäiset kalenterit eivät ole synkassa? :D

Ei yhtään. Siellä näkyy tiedoissasi selkeästi, että sovittu käynti N.N. luona. Mitään ohisoittoja ei tehdä, ei ole aikaa.

Vierailija
19/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, 56 vuotias nainen. Reuma, astma ja polvissa kulumat. Minut on laitettu 3 kertaa työkokeiluun, joista mistään en ole selvinnyt viikkoa kauemmin. Taas olisi syyskuussa uusi kokeilu. Tämä ei voi olla totta. Ala on siivousta.

Kokeilut pitää keskeyttää sairauslomaan

Muuten työpaikassa tekevät ok paprut sairaalle koska työ jotain askartelua jota ei voi verrata oikeaan työelämään

Vierailija
20/36 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus kirjoitti:

Jep soittelevat täysin yllättäen vaikka omilla sivuilla lukisi tarkka päivämäärä ja kyselevät minne olen hakenut...  Itse olin juuri lähdössä asioille kun soittivat.

Olit oikein lähdössä asioile ja soittivat auttakseen sinua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi