Kerron maanantaina töissä, että lopetan.
En jaksa enää. Menen huomenna pankkiin keskustelemaan asuntolainan lyhennysvapaasta. Pitkästä vapaasta, ainakin vuodesta. Pärjätään miehen tuloilla hyvin, jos lyhennysvapaa myönnetään. Minulla olisi hetki aikaa levätä ja etsiä uutta suuntaa elämääni.
Nykyinen työni masentaa, uuvuttaa, enkä saa siitä mitään. Siis itse työ, ei työkaverit tai työympäristö. Työ.
Pitäkää peukkuja, että onnistuu. Olisi yksi masentunut nainen vähemmän tässä maassa.
Kommentit (19)
Mä tekisin saman jos uskaltaisin ja saisin läheisteni hyväksynnän.
t:toinen masentunut
Tsemppiä! Hyvä päätös! Itse tein saman enkä ole katunut.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:15"]
Ok, hyvä että joku motivoituneempi saa sitten duunin.
[/quote]
Kyllä. Olen täysin väärä henkilö tähän työhön.
ap
Teen samoin. Tosin vaihdan alaa ja lähden opiskelemaan.
Olen vähän kateellinen, onnea sulle!!
Myykää asunto. Kuulostaa epävarmalta, kun tarvitsette lyhennysvapaata. Meillä rahat riittää ilman lyhennysvapaatakin ja täytyy jäädä säästöön vähän ylimääräistäkin! Itse sinnittelisin vuoden toissä ja yrittäisin löytää uutta työtä tilalle tai asunnon ensiksi myytyä!
Kuinka paljon olet miettinyt uutta työtä tai alaa?
Mitä te teette työksenne? Mä odotan ehkä kieli pitkällä niitä teiltä vapautuvia työpaikkoja...?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:30"]
Kuinka paljon olet miettinyt uutta työtä tai alaa?
[/quote]
Kolme vuotta.
ap
On helpompaa löytää uusi työ, kun on työpaikka kuin että on ollut vuoden tekemättä mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:31"]
Mitä te teette työksenne? Mä odotan ehkä kieli pitkällä niitä teiltä vapautuvia työpaikkoja...?
[/quote]
Mies jatkaa työssään, josta pitää. Olen itse päiväkodissa töissä. Työympäristö on mahtava, luonnonkaunis alue, työkaverit ovat todella kivoja. En vain todellakaan ole lastenhoitotyöhön sopiva henkilö. En jaksa päivästä toiseen samanlaisia, suorittavia töitä. Lapset eivät kasva, vaikka vuodet kuluvat. En jaksa sitä, että vaatteeni ovat kurassa, räässä, kuolassa, ruoassa tai missä milloinkin. En jaksa pikkulapsia nyt enää, kun omat lapseni ovat jo isoja. Jaksoin tätä aiemmin vauvakuumehöyryissäni ja silloin, kun kotona oli samanlainen kuolakaaos ja meteli.
Meillä on pieni päiväkoti ja kaikki on todella hyvin. Olen vain kolmen vuoden aikana lopullisesti kypsynyt tähän työhön. Minä en ole hyvä lasten kanssa, enkä yksinkertaisesti jaksa olla pienten lasten kanssa tekemisissä tällä tavalla. Olen täysin väärä henkilö toimimaan päiväkodissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:31"]
[/quote]
Mies jatkaa työssään, josta pitää. Olen itse päiväkodissa töissä. Työympäristö on mahtava, luonnonkaunis alue, työkaverit ovat todella kivoja. En vain todellakaan ole lastenhoitotyöhön sopiva henkilö. En jaksa päivästä toiseen samanlaisia, suorittavia töitä. Lapset eivät kasva, vaikka vuodet kuluvat. En jaksa sitä, että vaatteeni ovat kurassa, räässä, kuolassa, ruoassa tai missä milloinkin. En jaksa pikkulapsia nyt enää, kun omat lapseni ovat jo isoja. Jaksoin tätä aiemmin vauvakuumehöyryissäni ja silloin, kun kotona oli samanlainen kuolakaaos ja meteli.
Meillä on pieni päiväkoti ja kaikki on todella hyvin. Olen vain kolmen vuoden aikana lopullisesti kypsynyt tähän työhön. Minä en ole hyvä lasten kanssa, enkä yksinkertaisesti jaksa olla pienten lasten kanssa tekemisissä tällä tavalla. Olen täysin väärä henkilö toimimaan päiväkodissa.
ap
[/quote]
Teet ilman muuta oikein ratkaisun. Itse lähdin pois dementiayksiköstä pitkälti samoista syistä, no väkivalta päälle.
Mä aion lopettaa nämä toimistohommat vuoden päästä. Heti kun nuorin on 19 v. ja luultavasti lähtee kotoa. Olen kanssa kyllästynyt konttorissa kammiossa istumiseen ja työhöni.
Luulen, että minusta tulee puutarhakauppias. Nuorena oli puutarhakaupassa töissä ja tykkäsin siitä helvetisti, se oli kivaa. Nyt olen vain vapaa-ajan puutarhuri. Pääomaa mulla on.
Mieti mieluummin alanvaihtoa ja hae opintovapaata. Älä ihan tyhjälle heittäydy, voit katua myöhemmin.
Tekisin samoin jos olisi mahdollista. Lähinnä tympii pitkä työmatka. Saispa työtä lähempää.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:34"]
On helpompaa löytää uusi työ, kun on työpaikka kuin että on ollut vuoden tekemättä mitään.
[/quote]
Joo. Minä hain kolme vuotta uutta työtä samalla kun olin jo töissä.
Miten menee ap?Mulla ihan sama tilanne.Hoitotyössä minäkin ja viimeiset 5vuotta kokenut et ihan väärää työtä teen.Maanantaina lopetin. Tuli vain mitta täyteen. otin omaa lomaa.Nyt pitäis viikon sisällä päättää sanonko itseni irti.Mulla vaan ikää sen verran,et vaki virkaa\toimea tuskin saan enää mistään.vaikea tilanne.
Minähän marssin kelaan ja tuleekin yksin elävänä sinkkuna pakollisten menojen(ruoka, vuokra, laskut) jälkeen yli 1000e törsäysrahaa kuussa, kaikki eivät vain siitä tiedä, kannatti vuos käydä töissä, nyt saa taas pari vuotta maata aurinkorannoilla, kiitos Suomen valtion joka suosii työttömiä yms. Loisia =))
Ok, hyvä että joku motivoituneempi saa sitten duunin.