Kuinka usein puolisosi käy baarissa ”yksillä” ilman sinua?
Oma mieheni käy ”yhdellä oluella” lähibaarissa yleensä n. kerran viikossa, joskus useamminkin. Saan kyllä aina liittyä seuraan jos haluan, eli ei mitenkään pyri salailemaan kaljalla käyntiään tai halua mennä sinne nimenomaisesti ilman minua. Työmatkoilla ollessaan käy kaljalla yleensä joka ilta, koska ei kuulemma halua istua yksin hotellissa. Työmatkoillekin olen aina ollut tervetullut mukaan, tosin harvemmin olen pystynyt lähtemään. Asiallisia vastauksia kiitos!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mies ja hänelle jokunen kalja ilta suotakoon.
Ei siinä jaksa kuunnella naisen papatusta vieressä, saa nauttia kaljansa rauhassa,
ei tarvitse kuunnella räkättävää eukkoa.
On sulla avioliitto.🙄
Tuskin sillä on kun se ei osaa edes yhdyssanoja. Yhdyssanapuutosta potevat on persuja ja persut ei ole haluttuja kumppaneita.
Tämä on vissiin jatkoa eiliselle alkoholismiketjulle.
Ei juomisen haitallisuus ole määrästä eikä tiheydestä kiinni vaan siitä, milloin se on häiritsevää, ahdistavaa ja kumppanille haitallista.
Suosittelen eroamaan jos kumppanin päihteiden käyttö haittaa. Jokainen vastaa itse siitä, että elää elämää, josta tykkää, jossa viihtyy ja josta jopa nauttii. Ei se ole toisen vastuulla.
Joten nostakaa kytkintä älkääkä antako juoppojen häiritä.
Ei koskaan. Kumpikaan ei käytä alkoholia joten ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Kävi yhden kerran liikaa. Lakkasi olemasta puolisoni ja menetti myös oikeuden asua luonani.
On aika nautinnollista heittää äijä marraskuiseen lumipyryyn.
Sellaiset voimafantasiat siellä sitten.
Minulle kertoivat ihmiset. "Siellähän se istuu".
Ei ilmoittanut eikä pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt työmatkoilla kaikki käy illalla baarissa. Sehän on ihan normaalia eikä sitä lasketa ns. normaaliksi yksillä käynniksi kuten kotona. Sehän on työmatkojen tarkoitus että iltaisin vedetään pikkutumut.
Kuka käy ja kuka ei käy. Jollain isomman porukan reissulla ehkä, mutta yksin reissatessa en tosiaan viettänyt iltoja baarissa. Kävin syömässä, ehkä museossa, kävelyllä, hotellin punttisalilla ja saunaosastolla tai katselin telkkaria huoneessa.
Itsellä yleensä ilta menee suurinpiirtein näin: töiden jälkeen pari kaljaa hotellihuoneessa ja pötköttelyä sängyllä, sitten jonnekin syömään, sen jälkeen taas hotellille saunomaan ja parit juomat siellä. Sitten taas pötköttelemään.
Miksi pitää tissutella??
Ei koskaan. Ennen kävi joskus kollegoiden kanssa koulutuksiin liittyen, mutta teamsin tultua kuvioihin, sellaisia koulutuksia ei enää ole.
Jaa-a. Niin harvoin, ettei edes kertaa vuoteen. Täällä, missä asumme, ei ole kivoja baareja, eikä meistä kumpikaan erityisesti hinkua baareihin. Kavereiden kanssa kyllä istutaan iltaa.
Ehkä pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa. Ollaan oltu yhdessä jo yli 30 vuotta.
Käy joskus yhdellå sillä aikaa, kun mä käyn kirjastossa. N. Kerran kuukaudessa. Mulla kuluu kirjastossa suunnilleen sen verran, mitä hänellä menee siihen yhteen.
Kerran kahdeksan vuotta kestäneen parisuhteen aikana. Me emme kumpikaan halua käytännössä juoda alkoholia.
Saako hän kaiken nesteen ruoasta jos ei juo?