Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Ylioppilaslakkini. Etsittiin vaikka mistä komeroiden uumenista ja varastosta. Lakkiaisista oli jo useampi vuosi ja pidin sitä vain vappuna, en edes joka vuosi. Ei edes muutoissa löytynyt. Kunnes kerran noin 10v jälkeen löysin lakin laatikkoineen pahvilaatikosta johon olin säilönyt lasten koulussa askartelemat vappuhuiskat! No loogista, mut ei tullut mieleenkään katsoa sieltä. Kirjoitan yleensä lootiin mitä ne sisältävät ettei tarvi availla. Lakki jäänyt näköjään kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa. Asuin sen kanssa kaksin ja eräänä iltana menin nukkumaan. Ulko-ovi oli lukossa ja esimerkiksi ikkunoita ei ollut auki. Aamulla kuitenkin kissa oli kadonnut. Tästä tulee pian 17 vuotta, mutta sitä ei ole löytynyt enkä saanut mitään tietoa, että mihin se olisi voinut noin vain kadota.
Olisikohan mennyt johonkin kaapin väliin ja kuollut sinne tms. Meidän kissa kerran piiloutui keittiönyläkaapin päälle olevaan reikään(emme tienneet koko reiästä) ja muutaman tunnin huutelun ja etsinnän jälkeen päätti tulla hyvin levänneenä sieltä pois.
Jos kissa olisi kuollut kaapin taakse, olisi haju kyllä paljastanut.
Hassu sattuma tämä ketju, koska multa katosi tänään voinokare! Ihan olen 100varma, että otin sitä siihen sillin viereen (ja kauas kuumista potuista), mutta kun aloin syömään, niin ei sitä enää lautasella ollut eikä lautasella ollut kyllä sulanuttakaan voita.
Uudesta voipaketista oli kuitenkin otettu just sen nokareen verran, kun otin sitä sitten uuden satsin..
Vähän jänskättää mistä pirusta se vielä löytyy.
Kaksi pussia puuhelmiä. Juuri kun olisi tullut inspiraatio tehdä kranssi niin niitä helmiä ei löydy mistään!
Sosiaaliset taidot. Tai no, ei kai se outoa ole kun jää yksinäiseksi ikisinkuksi muiden perustaessa perheen ja työtkin on pääasiassa etänä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pussia puuhelmiä. Juuri kun olisi tullut inspiraatio tehdä kranssi niin niitä helmiä ei löydy mistään!
Mulla hävisi vastaavalla tavalla kaksi kerää seiskaveikkaa joista oli tarkoitus neuloa palmikkosukat.
Nyt olisi hyvää aikaa neuloa kun vaan tietäisi missä ne langat on.
Närästys jäi apteekkiin ja järki työpaikalle.
Langattomat kuulokkeet. Olin ollut hotellissa yötä ja pakannut ne täysin varmasti mukaani. Olin huomaavinani että minulta tippui kadulle jotain mutta käännyin katsomaan, eikä mitään ollut tippunut. Ei vaan koskaan löytynyt mistään.
Energia, kauneus, empatia, naivius, usko ihmisiin, hyvyyteen, luottamus, toivo.
Kotoa uimapuku, tiskiharja ja alushousut.
Nyxä exsän jotkut kaverit asialla.
Kuka h**tti pöllii tiskihajan? Vain Porin Jorma Karilahti.
Pieni fileeraus veitsi. ollu jotain vuoden jo kateissa, en ymmärrä minne on kadonnut, pitäisi siivota kunnolla
Paljonkin. Mutta kahvia häviää edelleen purkista. Ajattelin etten vaan muista. Mutta tytär tuli käymään otti purkin ja sanoi keittävänsä. Ei keitetty vaan lähettiin kirpparille. Alkoi uudestaan keittään reissun jälkeen ja ihmetteli että astia oli melkeen täysi ja nyt alle puolillaan.. totesi sitten että edesmennyt veljensä hakenut taas kahvia. Avaimia toki hukattu vuosien varrella mutta kai rosvot veisivät telkkarit ja iittalan koriste-esineet? Tupakkaa häviää myös mystisesti
ihminen,.. luotettava, inhimillinen olento.. ei tuomitse vain kannustaa.
On vierellä silloin kun eniten tarvitsen
empaattinen.. huomioiva.
rakastava, kunnioittava. . vahva itsetunto ja itsensä tunteminen..
Vierailija kirjoitti:
Hassu sattuma tämä ketju, koska multa katosi tänään voinokare! Ihan olen 100varma, että otin sitä siihen sillin viereen (ja kauas kuumista potuista), mutta kun aloin syömään, niin ei sitä enää lautasella ollut eikä lautasella ollut kyllä sulanuttakaan voita.
Uudesta voipaketista oli kuitenkin otettu just sen nokareen verran, kun otin sitä sitten uuden satsin..
Vähän jänskättää mistä pirusta se vielä löytyy.
Se meni suoraan lantiolle...
Minulta hävinnyt aterimia, Kievari-sarjan haarukat, veitset ja jälkiruokalusikat. Olisivatkohan päivällisvieraat ihastuneet niin, että veivät mennessään.. Harmi sikäli, ettei ne enää ole olleet vuosiin valmistuksessa Hackmanilla, joten en enää saa uusia.
Multa katosi yöllä käytettävä purentakisko. Se katosi vähitellen. Ensimmäisenä aamuna se löytyi tyynyn alta, seuraavana aamuna yöpöydältä ja kolmantena ei enää mistään. Oli ollut kolme viikkoa taukoa käytössä, kun se jäi kotiin sairaalareissulta.
Ostin kaupasta suklaalevyn ja joitain muutakin. Muistan, että laitoin levyn reppuun muiden ostosten kanssa ja repun kiinni. Kotona levyä ei enää löytynyt, vaikka reppu oli siis kiinni eikä se ollut rikki, että se olisi päässyt tippumaan sieltä.
Minultakin katosi nappikuuloke. Olin tulossa lenkiltä kotiin kun naapurimme tuli ihan talomme kohdalla vastaan. Otin kuulokeet pois korvista ja laitoin vetoketjulliseen takintaskuun. Juttelin hetken naapurin kanssa ja kun lähdin, toinen kuuloke ei ollutkaan taskussa. Ei ollut maassa, ei mennyt mistään reiästä takin vuorin sisälle. Ei löytynyt ikinä. Nappikuulokeet on niin helppo kadottaa, että oikein tietoisesti joka kerran, kun ne otan pois korvista, mietin tarkasti minne ne laitan. Silti kadotin.
Woimat ja muisti sekä hoikempi olemus.