Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kummilusikat yhtä lukuunottamatta, jota säilytän kaakaopurkissa.
Minultakin hävisi aikoinaan kultaiset kummilusikat päihdeongelmaisen ex-naisystävän matkaan. Oletko varma ettei sinulle käynyt samoin?
Oikeasti outoja katoamisia on monia, ihan kuin jokin musta-aukko olisi nielaissut tavarat toiseen ulottuvuuteen. Esim. kävin yhtenä iltana viemässä häkkikomeroon tavaraa. Otin lukon ovesta ja jätin riippumaan oveen auki. Tavaraa laittaessa kuulin, kuinka lukko putosi. Kun sain tavarat laitettua komeroon, aloin etsiä lukkoa. En löytynäyt sitä mistään! Ei maasta, ei tavaran seasta. Tuntui ihan seolta. Jouduin käydä hakemassa uuden lukon kaupasta samantien. Edes muuttaessa pois asunnosta ja häkkivaraston kokonaan tyhjennettyä en koskaan löytänyt tuota lukkoa enää, enkä osaa selittää, mihin se hävisi. Toiseen ulottuvuuteen ilmeisesti.
Samaten kävi kotona kattilan kannelleni. Olin varmasti tiskannut sen ja laittanut astiakaappiin. Kun tarvitsin kantta seuraavana päivänä, en löytänyt sitä mistään. En siis mistään! Etsin kaikki keittiön kaapit, astianpesukoneen, mutta ei.
Joko alan dementisoitumaan 30 vuotiaana tai portit toiseen ulottuvuuteen ovat minulle velkaa jo lukon ja kattilan kannen :D Pelottavaa ja kiehtovaa, koska asun yksin. Vai asunko...? xD
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö :D
Mulla on pallo - onko se sulla?
Kadotin tomaatin muutama viikko sitten, eikä sitä ole vielä mistään tullut vastaan. Olen odotellut, milloin mätä haju paljastaa sijainnin, mutta ei mitään.. Viimeinen havainto on, että olin pesemässä sitä ja sen jälkeen se katosi. Ei ollut vastatyhjennetyssä roskiksessa, aivan varmasti en syönyt sitä, ei ole missään keittiön kaapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kaksosista kohdusta. Olin raskaana raskausviikolla 39 ja juuri muutama päivä aikaisemmin kumpikin kaksonen oli näkynyt kohdusta, eli ja liikkui siellä hyvin kun minua tutkittiin. Sitten kun synnytys alkoi, niin syntyi yksi lapsi, minkä jälkeen kohdusta tuli ulos kaksi istukkaa ja napanuoraa, mutta lapsia oli siis vain yksi. Koskaan ei selvinnyt, että missä toinen kaksonen oli, kun synnytyksessä kohdusta kuului kahdet sydänäänet ja toisen kaksosen jälkeen sieltä yhä kuului toisen lapsen sydänäänet ja tunsin sikiön liikkuvan siellä mutta mitään lasta siellä ei ole. Ei ole vaikka 2 vuotta sen jälkeen minulle piti tehdä hätäsektio, niin sieltä löytyi vain 1 lapsi ja istukka. Silti sieltä kuuluu selvät sydänäänet ja tuntuu lapsen liikkeetkin ihan selvästi.
Kuvaamasi tapahtuma muistuttaa kertomuksia ufosieppauksista. Anteeksi, en halua laskea leikkiä vakavasta asiasta, mutta ulkomailla jotkut naiset uskovat olleensa sellaisen kohteena. Heillä on ollut epäselviä muistikuvia kummallisen näköisistä olennoista ja myöhemmin nainen on ollut raskaana, mutta jossain vaiheessa lasta ei enää olekaan. Voiko sinun tapauksessasi olla kyseessä kaksosraskaus, jossa toinen sikiö on varhaisessa vaiheessa menehtynyt?
Mies..katosi aivan yllättäen. Haluaisin takaisin sen, palautathan jos olet löytänyt....Rakastan häntä enkä halua menettää. Tulisin hakemaan vaikka indokiinasta asti. Muistakaa jos teillä on ylimääräinen mies, minulta on se hukassa.
Tää oli kuumottava kirjoitti:
Normaalin arjen sivussa aloin ihmetellä, missä mun vaatteet on.
Kun niitä pesi, niitä oli liian vähän ja samoja piti kierrättää.
Joten kerran etsin erikseen.
Noin viidesosa oli enää jäljellä.
Se oli todella outoa, koska en ollut heittänyt mitään pois.
Mulla on ulkoautotalli, joka toimii enemmän varastona.
Yhtenä päivänä piti käydä siellä etsimässä jotain.
Keskellä lattiaa oli kaksi täyttä jätesäkkiä.
Ihmettelin, miten ne voi olla siinä, koska en ollut käynyt koko tallissa kuukausiin.
Kadonneet vaatteet oli säkeissä.
Muuten kiva löytää ne, mutta...
Käveletkö unissasi? Tai käveleekö joku muu, joka asuu kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lasten kanssa ja tavaroineen oli kadonnut oudosti kun eräänä perjantaina lähdin poikien kanssa kalastamaan ja ryyppäämään perjantaina ja tulin sunnuntaina kotiin. Unohdin ilmoittaa siitä vaimolle lauantai-aamuna kun vaimo soitti ja ihmetteli, että missä olin.
Tiedätkö mitä?
Tämä kommenttisi ei naurattanut yhtään eikä ketään!
Koska, se on vanha vitsi.
Monet ovat vastanneet samantyyppisesti, eikä se enää jaksa naurattaa.
Ei myöskään kiinnosta vastaukset:
Uskoni eduskuntaan/kokoomukseen/poliitikkoihin.
Vyötarö.
Tiedän tosielämästä tällaisen tapahtuman. Tuttavamies kävi tapaamassa vanhempiaan ja viipyi heidän luonaan joitakin päiviä. Kun hän palasi kotiin, vaimo ja lapsi olivat lähteneet ja vieneet mukanaan omia tavaroitaan. Ymmärrän, että parilla on täytynyt olla epäsopua tai suhteen huononemista aikaisemmin, mutta tuttava oli yllättynyt.
Ystävä katosi yllättäen. Olimme yhdessä kahvilassa vuonna 2018 kun hän sanoi yllättäen, että hänen täytyy käydä välttämättä vessassa ja hän lähti kohti vessoja. Vessoille tai kahvilan ulko-ovelle ei nähnyt pöydässä jossa istuimme. Häntä ei alkanut kuulumaan takaisin ja minä aloin ihmetellä, että mihin hän jäi. Katselin ympärilleni ja odotin melkein tunnin, mutta häntä ei näkynyt eikä hän tullut takaisin. Lopulta minunkin piti lähteä kun en enää kehdannut istua siellä turhan panttina odottamassa häntä. Minä jopa soitin hänelle, mutta hän ei vastannut. Sen jälkeen en ole kuullut hänestä mitään eikä hän ole vastannut viesteihin tai puheluihin. Kaiken lisäksi hän jätti käsilaukkunsa pöydälle mistä vein sen tiskillä asiakkaita palvelemassa olevalle myyjälle jos kaveri tulee hakemaan sen.
Jäniksen muotoiset koristelamput, sellaiset muoviset. Harmi kun olivat söpöt. Katosivat yks kaks jo vanhassa asunnossa(yksiössä) eivätkä löytyneet enää.
Pakastearkku, kuokka ja järki.
Nuorena olin vasta ostanut uudet nappikuulokkeet, jotka katosivat. Luonani kävi kavereita katoamisen aikoihin ja äitini tuumasi, että yksi kavereistani on varmasti varastanut kuulokkeet. En suostunut uskomaan asiaa. Tiesin kyllä, että osa niistä kavereista olivat tehneet ilkeyksiä aikaisemmin milloin missäkin.
Pitkän ajan voivottelin milloin kellekkin kuulokkeiden katoamista ja omaa tyhmyyttäni jos olin ne johonkin jättänyt.
Pitkän tovin jälkeen tämä yksi kylässä käyneistä kavereista sanoi, että hänellä on samanlaiset kuulokkeet, joita hän ei enään tarvitse, että hän voi antaa ne minulle. Noh nehän oli tismalleen samanlaiset kuin minulla oli, mutta niillä ei voinut enään kuunnella mitään, koska ääni rätisi niin paljon. En tiennyt uskoakko sitä, että kaverini ne varasti vai kadotinko ne itse. Näin aikuisena tuumaan, että kyllä se pirulainen ne varasti...
Kyllä nebon mää klassiset:
Nuoruus
Innostuneisuus
Uskallus ja rohkeus
Kyky heittäytyä
Sosiaalisuus
Elämänilo
Elämä ylipäätään
Kauneus
Timmi kroppa
Rakkaus ja rakastamani henkilö
Lapista tuodun matkamuistopuukon tuppi nuotiopaikalla. Oletan että Alfred Nussi kävi notskilla kun selkäni käänsin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa. Asuin sen kanssa kaksin ja eräänä iltana menin nukkumaan. Ulko-ovi oli lukossa ja esimerkiksi ikkunoita ei ollut auki. Aamulla kuitenkin kissa oli kadonnut. Tästä tulee pian 17 vuotta, mutta sitä ei ole löytynyt enkä saanut mitään tietoa, että mihin se olisi voinut noin vain kadota.
Olisikohan mennyt johonkin kaapin väliin ja kuollut sinne tms. Meidän kissa kerran piiloutui keittiönyläkaapin päälle olevaan reikään(emme tienneet koko reiästä) ja muutaman tunnin huutelun ja etsinnän jälkeen päätti tulla hyvin levänneenä sieltä pois.
Ihastumisen ja rakastumisen taito
NEITSYYS