Vain Suomessa voidaan olla niin tyhmiä, että hoitajat alkavat lakkoilemaan pahaan korona-aikaan
Kommentit (26)
No sehän on kuin sotilaat menisi lakkoon sodan aikana sanoen, että vaadimme lisää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat eivät voi vedota koronaan, moni on ollut työttömänä koronan takia tai menettänyt kokonaan yrityksensä. Kaikki ollaan kärsitty.
Jos hoitajien palkkaukseen löytyy rahaa, se on käytettävä uusien virkojen luomiseen. Jos hoitotyö tutkitaan tarkasti, siitä varmasti löytyy osia, joissa ei tarvita pitkää sairaanhoitajan koulutusta, lähihoitajan koulutus riittää. Sitä kautta saadaan niitä lisäkäsiä sinne työpaikalle. Euroopassa on miljoonia työttömiä, siitäkin ryhmästä varmasti löytyy niitä, joille vakityö Suomessa kelpaa, jos ei suomalaisille kelpaa.
Oletko vilkaissut työkkärin sivuille, siellä on satoja työpaikkoja tarjolla hoitoalalle joihin ei syystä tai toisesta saada työntekijöitä. Töihin pääsee nyt jopa vain soittamalla että olen tulossa, ilman hakuprosessia tai työhakemusta. Olen käsittänyt että näihin paikkohin voi hakea myös ne miljoonat työttömät ihmiset sieltä Euroopasta?
Vierailija kirjoitti:
No sehän on kuin sotilaat menisi lakkoon sodan aikana sanoen, että vaadimme lisää palkkaa.
No onneksi se hoitaja ei ole sotilas eikä meillä ole tällä hetkellä suomessa sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi se hoitaja ei ole sotilas eikä meillä ole tällä hetkellä suomessa sotaa.
Nimenomaan. Onneksi näin ei tosiaan ole.
Väärä aika lakkoilla. Ei löydy sympatiaa nyt lakkoilijoita.
Uhriutumisen mestarin puhetta. Kenenkään muun kärsimys ei ole mitään, minun on jaloa.