Lapseni jäi hissiin jumiin..
.Toinen lapseni siis lähti toiseen suuntaan, ja toinen meni jo hissiin. Yritin laittaa käden väliin mutta ovi ei enää auennut ja hissi lähti alaspäin!! Tilasin äkkiä hissin jolla pääsen toisen lapsen kanssa alas, lasta ei missään...Kohta lapsi sitten löytyi hissistä, mutta tilanne tuntui ikuisuudelta vaikka oli muutaman minuutin, ihan hirveä tilanne jonka tulee kyllä muistamaan aina..;(
.
Kommentit (9)
No kannattaisi varmaan hiukan skarpata lasten perään katsomisessa tuollaisessa tilanteessa.
Jos lasta ei pidä sylissä kun menee hissiin niin pidetään tiukasti kädestä eikä juoksennella peräkanaa.
Oltiin menossa kaikki hissiin mutta lapsi lähti siis tutun ihmisen perään joka oli myös tulossa. Ja joo en aijo antaa mennä hissiin ilman vaunuja enää .
Eli sun lapsi ei jäänyt hissiin jumiin? Sun lapsi meni vain yksin hissillä. Ja missä tilanteessa lasta ei ollut missään, mutta sitten se olikin hississä? Eikö lapsi siis ollut koko aikaa hississä siitä lähtien, kun sinne pääsi menemään?
Oli 2 hissiä ja siinä välissä kun etsin alhaalla niin ei ollut mutta joku oli löytänyt lapsen ja tuli alas
Vierailija kirjoitti:
Oli 2 hissiä ja siinä välissä kun etsin alhaalla niin ei ollut mutta joku oli löytänyt lapsen ja tuli alas
Eli sun lapsi ei ollut jumissa hississä. Lapsi vaan ajeli sillä.
Koita rauhoittua ja mene nukkumaan. Huomenna tätä aloitusta lukiessasi huomaat, etteivät jutut hysteerisistä naisista tyhjästä synny.
Itse olen lapsilleni selittänyt jo heti pienestä asti, että jos hissiin menee ja se jää välille niin voi mennä tuntikausia ennen kuin pelastetaan. Kyllähän he hätääntyvät jos hissi pysähtyy. Siksi kannattaa valmistella tuollaiseen ja kertoa, että ne oikeasti jäävät välille useinkin. En tykkää itse kulkea hissillä ollenkaan.