Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla minä

Vierailija
30.03.2022 |

Tuntuu etten suoriudu mistään. Olen vain niin huono ihminen ja vaikka kovasti yritän, en silti pysty yhtään mihinkään. Mikä tarkoitus siis on tällaisilla ihmisillä kuin minä? Ei mikään tietenkään.

Mieskin on sitä mieltä, että olen ilkeä. Jos elämäni ainut tärkeä ihminenkin ajattelee noin, se tarkoittaa etten pysty edes parisuhteeseen. Mikä järki on edes yrittää enää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ilkeä?

Vierailija
2/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ilkeä?

En haluaisi olla mutta en toisaalta aina mieti mitä sanon niin tarkasti kun omalle miehelleni puhun. Ennemminkin niin että omassa päässä en kuulosta ilkeältä mutta kun sanat tulee ulos ne kuulostaakin ilkeämmältä kuin tarkoitin. Ainakin miehen mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko rankaisua? setämies auttaa

Vierailija
4/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ilkeä myös itsellesi?

Vierailija
5/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osaat hävetä, sinulla on vielä toivoa vs. vaikka narsistit millä ei ole mitään itsekritiikkiä. Siten he eivät myöskään voi kehittyä.

Sinä voit kehittyä jos kuuntelet palautetta ja opettelet puhumaan muille normaalisti.

On tärkeää nähdä mikä on huonosti, silloin näkee myös mikä on hyvin.

Vierailija
6/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin❤️ Monet vähättelevät ja mollaavat itseään juuri samoin sanoin, saavutuksista riippumatta. Sitten on semmoisia niinkuin minä, joiden elämä on - ainakin paperilla - semmoinen täyspitkä sarja erilaisia epäonnistumisia, että se on jo koomista. Kaikki me ollaan tänne pyytämättä jouduttu, eikä elämässä ”pärjääminen” ole tae mistään. Eli ihan turha murehtia onko sulla tarkoitusta, todellakin on, kaikella ja kaikilla on.

Vierailija
7/7 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kuulostaa ilkeälle. Ek oikeasti ilkeä ihminen mieti tuollaisia, se on tyytyväinen itseensä.