Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona sekoittanut kierron:(

Vierailija
30.03.2022 |

Sairastin tuossa helmikuun loppupuolella Koronan ja silloin myös kuukautiset tulivat 4pv myöhässä joka täysin tavatonta minulla. Ja nyt sama juttu, ovat kohta 2pv myöhässä.

Onko muilla Koronan sairastaneilla vastaavia kokemuksia ja kestikö kierron sekoilu kauankin?
Äärimmäisen epämiellyttävää, kytätä ja odotella prkl 🤬🤔☹️

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas alkavat nyt viikon verran etuajassa, toki voi johtua muustakin. Mutta muuten ovat aina olleet erittäin säännölliset.

Vierailija
2/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit olleet käytössä 6vuotta, vuodot jäivät kokonaan pois. Heti koranan jälkeen tuli kuitenkin vuotoa ekan kerran 6 vuoden aikana. Ei voi oikein sattumaksi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä tosi pieni myöhästyminen.

Vierailija
4/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menkat tuli viikon myöhässä sairastetun koronan jälkeen. Yleensä tarkka kierto 28.

Vierailija
5/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä tosi pieni myöhästyminen.

En sanonutkaan mitään siitä onko pieni vai suuri myöhästyminen vaan että ylipäätään ovat myöhässä. Ja se pienuus/suuruus on jokaisen oma kokemus oman kiertonsa suhteen, paha sitä on muiden ruveta arvostelemaan.

Itselläni kuukautiset eivät ole koskaan myöhässä, paitsi niillä kahdella kerralla kun olin raskaana, pikemminkin alkaneet 2-4pv etuajassa joten kyllä tämä on jo itselleni myöhässä oloa ja ennenkaikkea tosi ärsyttävää ja huolestuttavaakin.

Helvetin korona🤬☹️.

Ap

Vierailija
6/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä menkat tuli viikon myöhässä sairastetun koronan jälkeen. Yleensä tarkka kierto 28.

Yhdessä kierrossako vain ja sen jälkeen normaalisti?

Ap

Vierailija
7/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas alkavat nyt viikon verran etuajassa, toki voi johtua muustakin. Mutta muuten ovat aina olleet erittäin säännölliset.

Siis sairastettuasi Koronan? Onko montakin kiertoa jo tullut etuajassa?

Ap

Vierailija
8/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän myöhässä ettei tuo mitenkään sekoita kiertoa. Hyvä jos tietää että kuinka pitkä se suunnilleen on. Mulla voi usein olla myöhässä 1-2 kuukautta. Nyt esimerkiksi minulla oli viimeksi kuukautiset tammikuun alussa.

Vierailija
9/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kierrossako vain ja sen jälkeen normaalisti?

Ap

Vasta yhdessä kierrossa. Sairastin siis helmikuussa koronan. Saa nähdä miten jatkuu..

Vierailija
10/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko menkat niin kivat ja ihanat että oikein odotat niitä??

Vierailija
11/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Sairastuin heti kierron alussa ja ovulaatio siirtyi viikolla eteenpäin. Seuraava kierto oli taas 28 vrk.