Hetero, lapsiperheen äiti: oletko koskaan ihastunut naiseen?
Sinä heteroksi itsesi mieltävä, lapsiperheen äiti. Oletko koskaan huomannut olevasi ihastunut naiseen? Tai edes havaihtunut siihen että katselisit naista sillä silmällä?
Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tälläinen on ja mitkä syyt tälläiseen saattaaisi johtaa. Onko nämä tunteet/tuntemukset tapettu heti alkuunsa vai onko edennyt pidemmällekin?
Kommentit (25)
Vastaan tähän nyt sinä ihastuksen kohteena.
Ihastuin erääseen heterona pitämääni, itseäni vanhempaan perheenäitiin. Vuosien päästä kävikin ilmi, että hänkin on ihastunut minuun. Ennen minua hän oli itsekin pitänyt itseään heterona.
Ei ihastuksesta valitettavasti mitään suurempaa rakkaustarinaa syntynyt, mutta monia edelleen ihastuttavia kokemuksia ja muistoja sitäkin enemmän.
Olen parikin kertaa, tai ehkä kolme. Viimeisimmällä kerralla en ole varma, oliko se äidin- vai naisenrakkautta, kun kohde oli vain vähän aikuista tytärtäni vanhempi. Olen huomannut, että ihmiseen ihastuu, jos ihastuu, riippumatta sukupuolesta. Mitään seksuaalisia toiveita ei ole ollut, mutta suukon olisin voinut antaa.
En ole tuntemuksilleni edes yrittänyt tehdä mitään, ajan oloon tiet erkani kaikkien kanssa, ja se oli siinä. Ihanaa niin kauan kuin kesti. En kertonut tunteistani, mutta yksi naisista myöhemmin vaihtoi miehen naiseen ja yhden suuntautumista en tiedä, hän oli itsellinen.
En koskaan tai yhtään.
Nainen voi kyllä olla kaunis, mutta en yhtään ajattele naisia ihastuneena tai seksuaalisessa mielessä. Käsittääkseni on yleisempää kokea edes vähän vetoa omaan sukupuoleensa, mutta minä en koe yhtään.
Naiset jotka ihastuvat toisiin naisiin eivät ole heteroita!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Siinä tapauksessa ei passaa tykätä elokuvistakaan, pizzasta tai jostain musiikkiyhtyeestä. Silloin ei ole hetero, on joku muu suuntautuminen.
En, mutta olen joutunut tilanteeseen, jossa nainen kähmi toisen naisen rintoja (naimisissa miehen kanssa). Katsoin järkyttyneenä jo sen vuoksi, että tämä kähmittävä ei estellyt. Kähmijä vielä mainitsi, että naisen mies joutuu jakamaan nämä. Sitten vain tuumasi, että kaikissa naisissa elää lesbo, myös sinussa.
No, väärässä oli. Järkyttävintä oli se, että olimme töissä. Olemme hoitoalalla.
Niin joo, kiinnostaa myös että oliko nainen nuorempi vai venhempi, vai saman ikäinen?
Ja tarkennettakoon että ehkä puhumme juuri näistä hetero-oletetuista naisista. Voihan jotkut olla vaikka niitä "myöhäisheränneitä" lesboja tai bi-seksuaaleja.
Kiitos jo tulleista vastauksista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NainenSiinä tapauksessa ei passaa tykätä elokuvistakaan, pizzasta tai jostain musiikkiyhtyeestä. Silloin ei ole hetero, on joku muu suuntautuminen.
No niin... on vähän eri asia tykätä tai ihastua johonkin ruokaan tai elokuvaan y.m. Ihastuminen seksuaalisessa mielessä on kuiteinkin hieman eri asia.
En. Olen aika ollut miesten fyysisyyden perään. Se jokin heillä on ;).
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen joutunut tilanteeseen, jossa nainen kähmi toisen naisen rintoja (naimisissa miehen kanssa). Katsoin järkyttyneenä jo sen vuoksi, että tämä kähmittävä ei estellyt. Kähmijä vielä mainitsi, että naisen mies joutuu jakamaan nämä. Sitten vain tuumasi, että kaikissa naisissa elää lesbo, myös sinussa.
No, väärässä oli. Järkyttävintä oli se, että olimme töissä. Olemme hoitoalalla.
Tuon jos olisi tehnyt mies, niin käräjäsalin ovet olisivat paukkuneet ja iltapäivälehtien lööpit kirkuneet.
Kyllä olen, kahdesti. Mut ei ne mihinkään johtaneet. Miehen kanssa edelleen.
On ihan normaalia, että seksuaalisuus muuttuu elämän varrella, harva on 100% hetero koko elämänsä.
Olen bi-utelias hetero, perheenäiti ja useasti ihastunut naisiin. Seksiä olen harrastanut mutta suhteessa naisen kanssa en ole ollut.
Olen. AMK: ssa opiskellessa olin ihastunut meidän tutor-opiskelijaan. En kyllä tehnyt mitään sen eteen.
Olen. N. 40-vuotiaana ihastuin muutamaa vuotta vanhempaan naiseen opintojeni yhteydessä. En kertonut tunteistani, emmekä ole sittemmin enää tavanneet.
>Hetero, lapsiperheen äiti: oletko koskaan ihastunut naiseen?
Sori vaan, mutta heterot eivät ihastu tai rakastu samaan sukupuoleen.
En. Ex-mieheni kyllä painosti kimppakivaan, mutta ei syttynyt mikään kipinä.
Vierailija kirjoitti:
>Hetero, lapsiperheen äiti: oletko koskaan ihastunut naiseen?
Sori vaan, mutta heterot eivät ihastu tai rakastu samaan sukupuoleen.
Ei seksuaalisuus ole mikään stabiili tila joka pysyy samana koko elämän. Minulle alkoi tulla tunteita naisia kohtaan vasta lähellä keski-ikää. Uskoin olevani 100 % hetero kunnes ihastuin ensimmäisen kerran palavasti naiseen.
En ollut vielä silloin lapsiperheen äiti, mutta nuorempana pidin lähikaupan kassaa äärettömän viehättävänä ja mielessäni ajattelin, että jos olisin kiinnostunut naisista(kin), tuota naista pyytäisin treffeille. Aivan älyttömän kaunis hymy ja aurinkoinen olemus. Harmitti, kun kauppa lopetti toimintansa, kun tuli aina hyvä mieli siellä käydessä ko. myyjän ollessa töissä.
Eipä ole sen jälkeen naiset kiinnostaneet ja kun vuosia myöhemmin näin kyseisen myyjän eri kaupassa töissä, ajattelin vain, että kaunis hymy on edelleen ja että hyvä, ettei joutunut työttömäksi, kun Siwat muuttuivat K-kaupoiksi.