Onko ok ettei vihkisormus ole kallis?
Vihkisormukseni hinta 600e ja alennuksen kanssa lopullinen hinta 450e. Kaveripiirissä kaikki vouhkanneet isoja häitä ja isoja sormuksia. Me menemme naimisiin maistraatissa. Olisin voinut ottaa kalliin sormuksen, mutta tuntui ettei halua laittaa niin paljon rahaa kiinni siihen (myös mies, joka valitsi 200 sormuksen). Sormukseni on kuitenkin suht näyttävä, se ei varmaan vaan ole kovin hyvälaatuinen (ohut), mutta ainahan ne voi uusia. Olisitko tyytyväinen vähemmän kalliisiin sormuksiisi?
Kommentit (46)
Joo. Mä olen hukannut jo kaksi sormusta, joten en todellakaan halua kallista.
Ihanko oikeasti joku aikuinen ihminen tälläistä asiaa miettii????
Vihkisormukseni maksoi alle 1000 markkaa, josta voit päätellä, kuinka kauan ollaan oltu naimisissa. Maksoin sormuksen myös itse. Tyytyväinen olen edelleen sormukseen, mieheen ja avioliittoon.
Itselläni tonnien sormukset, jotka hankittiin, koska oli niihin varaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden helyt.
Miksi pitäisi olla kallis. Meillä ei edes nuorina ollut varaa kalliisiin sormuksiin. Joten ostettiin sileät kihla-ja vihkisormus minulle. Miehelle kapea sormus.
Häitäkään ei ollut varaa pitää, joten kävimme maistraatissa eräänä keväisenä päivänä kahdestaan. Todistajat saimme talon puolesta.
Varallisuus on kasvanut vuosikymmenien varrella ja sormuksieni kuluessa melkein poikki, ostimme uudet 20v hääpäivän kunniaksi. Mutta ne kapeat ja kuluneet ovat edelleen korulippaassani se aarre. Rakkaudella ostettu opintotuesta, kun muuhun ei ollut varaa
Jos sormus miellyttäisi minua, tietysti olisi ok. Valitsisin siis puhtaasti sen mukaan mistä pidän, hinta sivuseikkana. En ymmärrä sellaista hinta edellä valitsemista, että mahdollisimman kallis on oltava, vaikka halvemmalla saisi ihan yhtä mieluisan, jos ei peräti mieluisamman. Kallein ei aina ole paras.
Ei minullakaan kallista sormusta ole. Ei hintalappu ollut pääasia vaan se että sormus on mieleinen.
No tuota, meikän vihkisormus maksoi 40e =D
Mä olisin ostanut jonkun helyn, mutta mies sanoi että ostetaan kuitenkin aito, valitsin sitten toiseksi halvimman. Se halvin oli liian paksu makuuni. Taisi maksaa 180 markkaa.
Tässä yhdessä ketjussa TKH valisti, että oikeat kihlat on sellaisia, on tarkoitus olla koko ikä. Eli eräänlainen parempi seurustelun muoto. Jotkut tyhmät vielä luulevat, että kihloissa sovittaisiin naimisiinmenosta. Missä siinä muka sovitaan naimisiinmenosta, jos kysyy, että alakko kihloihin mun kaa?
Meillä on halvat. Puoliso on minulle kallis. Kun varallisuutta on kertynyt, olen ostanut hänelle jonkun arvokkaammankin korun, mutta en näe mitään syytä vaihtaa meille niin arvokkaita, jopa vähän kulahtaneen näköisiä vihkisormuksia.
Mies osti sormukset jotka maksoi noin 10000.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kallis. Meillä ei edes nuorina ollut varaa kalliisiin sormuksiin. Joten ostettiin sileät kihla-ja vihkisormus minulle. Miehelle kapea sormus.
Häitäkään ei ollut varaa pitää, joten kävimme maistraatissa eräänä keväisenä päivänä kahdestaan. Todistajat saimme talon puolesta.
Varallisuus on kasvanut vuosikymmenien varrella ja sormuksieni kuluessa melkein poikki, ostimme uudet 20v hääpäivän kunniaksi. Mutta ne kapeat ja kuluneet ovat edelleen korulippaassani se aarre. Rakkaudella ostettu opintotuesta, kun muuhun ei ollut varaa
Sama täällä! 30-vuotishääpäivän kunniaksi uusittiin minun sormukseni - ja siitäkin on kohta 20 vuotta. Mikään avioliitossa ei ole ollut niin vähäinen merkitykseltään kuin sormusten hinta!
Yksi lapsistani on lääkäri ja kihlautui toisen lääkärin kanssa. Sormuksiksi ostivat Lapista kauniit hopeasormukset: eivät olleet kalliit!
Oma sormukseni maksoi 60 e, ja miehen muistaakseni 50 e. Emme ole kumpikaan kiinnostuneet koruista.
Ostin tuossa taannoin kolmannen uuden vihkisormuksen, kun kaksi entistä tuli hukattua. Halvimman mahdollisen valitsin, koska todennäköisyys senkin katoamiselle on suuri.
Äitini on alkanut hokea, että perin sitten hänen timanttisormuksensa pian. Taitaa olla parasta jo kertoa, että anna miniälle sitten, kun aika koittaa joskus vuonna 2035.
Sormus on koru jota nainen ja mies pitää koko ajan, joten kyllä minä panostaisin reippaasti sormukseen. Kun sitä koko ajan pitää katsella kun se sormessa näkyy, niin pitäähän se olla riittävän hyvä ja arvioisin että jollakin parilla kolmella tonnilla alkaa saamaan tarpeeksi hyviä.
Olen tuore aviopuoliso, ja ostin juuri sen sormuksen, jonka halusin. Se oli tyylikäs - ja edullinen. Rakastan sormustani, enkä vaihtaisi sitä mihinkään!
Huonolle morsiammelle riittää muutaman € kindersormus.
Valitsin sormuksen siis kaupassa ja siellä en jotenkin pystynyt samaan aikaan perehtymään materiaaliin jne. Joten otin sen mikä miellytti silmää. Se on keltakultaa. Ap