Onko ok ettei vihkisormus ole kallis?
Vihkisormukseni hinta 600e ja alennuksen kanssa lopullinen hinta 450e. Kaveripiirissä kaikki vouhkanneet isoja häitä ja isoja sormuksia. Me menemme naimisiin maistraatissa. Olisin voinut ottaa kalliin sormuksen, mutta tuntui ettei halua laittaa niin paljon rahaa kiinni siihen (myös mies, joka valitsi 200 sormuksen). Sormukseni on kuitenkin suht näyttävä, se ei varmaan vaan ole kovin hyvälaatuinen (ohut), mutta ainahan ne voi uusia. Olisitko tyytyväinen vähemmän kalliisiin sormuksiisi?
Kommentit (46)
Mun mies osti mun sormuksen intin päivärahoilla. Ei todellakaan ole kallis, mutta ei se haittaa yhtään. Lisäksi olen ihan tyytyväinen että varaa oli vain aika arkiseen sormukseen. Tyylini on pelkistetty ja käytännöllinen.
Äitini tykkää leuhkia kalliilla sormuksellaan, mutta itse en pystyisi niin isoa ja timanttista edes pitämään.
Opiskelukaveri teki harjoitustyönä materiaalien hinnalla. Ovat ajaneet asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Sormus on koru jota nainen ja mies pitää koko ajan, joten kyllä minä panostaisin reippaasti sormukseen. Kun sitä koko ajan pitää katsella kun se sormessa näkyy, niin pitäähän se olla riittävän hyvä ja arvioisin että jollakin parilla kolmella tonnilla alkaa saamaan tarpeeksi hyviä.
No ei se silmien miellyttävyys ole hinnasta kiinni. Entä ku rupsahdatte, käytättekö rahaa korjauksiin, kun ei miellytä?
Muutaman kympin arvoinen ainakin...siis tonnin. Näin mies voi todistaa naiselle sitoutuvansa, koska kokee naisen sen rahan arvoiseksi vähintään. Siis sormuksessa. Tietysti läpi elämän sitten rakkaudenosoituksia hinnakkailla lahjoilla sen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormus on koru jota nainen ja mies pitää koko ajan, joten kyllä minä panostaisin reippaasti sormukseen. Kun sitä koko ajan pitää katsella kun se sormessa näkyy, niin pitäähän se olla riittävän hyvä ja arvioisin että jollakin parilla kolmella tonnilla alkaa saamaan tarpeeksi hyviä.
Höpö höpö. Ei tarvitse pitää koko ajan, ei missään ole tällaista pakkosääntöä.
Jos sormusta käyttää, on itselle eniten tärkeää, että se on omasta mielestä kaunis tai sopiva ja istuu hyvin. Muulla eikä muiden mielipiteillä ole pskan vertaa väliä.
Eikö juuri siksi pitäisi olla vähän vähemmän pramea sormus, kun sitä käytetään niin paljon?
Ei ne prinsessatkaan aina kulje tiara päässä, vaikka varaa olisi.
Höpö höpö. Ei tarvitse pitää koko ajan, ei missään ole tällaista pakkosääntöä.
Jos sormusta käyttää, on itselle eniten tärkeää, että se on omasta mielestä kaunis tai sopiva ja istuu hyvin. Muulla eikä muiden mielipiteillä ole pskan vertaa väliä.